Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:Heel veel bedrijven die steun ontvingen draaiden al niet goed voor corona. Die zijn dmv overheidssteun overeind gehouden om straks alsnog failliet te gaan.
Huh de OK's niet gevuld? Ik ken nog wel wat mensen die staan te springen om geopereerd te worden.
Relaxed schreef:SusanH schreef:Heel veel bedrijven die steun ontvingen draaiden al niet goed voor corona. Die zijn dmv overheidssteun overeind gehouden om straks alsnog failliet te gaan.
Huh de OK's niet gevuld? Ik ken nog wel wat mensen die staan te springen om geopereerd te worden.
Op haar werk iig niet, ze moeten extra vakantie nemen in de zomer.. Zal ongetwijfeld per regio en per ziekenhuis verschillen.. Maar ik vond het vrij bizar..
Sizzle schreef:Monique woont niet in NL zoals jij ook weet.
Buiten tijdens het wandelen in de natuur maskers moeten dragen is domweg omdat de politiek geen moeite doet om de data objectief te bekijken of een vals gevoel van veiligheid wil creeren.
Of iemand dat uit eigen wil doet zal me een zorg zijn.
Sizzle schreef:Mijn vriendin moet er ook verplicht 1 op als ze met de honden gaat wandelen, dat is gewoon gestoord.
Maar zelfs in de stad slaat het nergens op tenzij je iedereen om de hals vliegt.
Sizzle schreef:Daar kwam ik ook achter vandaag toen ik al even zat te wachten tot de Duitsers gingen inbellen
Femke_Tweety schreef:Morgen mijlpaal, door de 10miljoen vaccinaties heen!
Femke_Tweety schreef:Ik zou afzeggen.
De kans dat dat coronaproof blijft, zeker met een groep mannen in combinatie met wat biertjes is nagenoeg gelijk aan 0.