Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo schreef:Is die 7,50 de stapelkorting, of heb je die gegeven nadat bekend was dat er vlekken in zaten?
tita schreef:Marjo schreef:Is die 7,50 de stapelkorting, of heb je die gegeven nadat bekend was dat er vlekken in zaten?
Vooraf, ik heb die vlekken niet gezien want dan had ik het gemeld en overigens niet verder gezakt maar item niet mee verkocht en gewassen of wel mee verkocht voor dezelfde prijs
Ik heb geen stapel korting aanstaan, mensen bieden altijd in een pakket en ik ga daar in mee de hoogte van korting hangt wel af van populariteit van de items.
Spenk schreef:Waarom zou je? Ik ga echt niet met betalingen buiten vinted om werken hoor.
Ze kan gewoon de boel retourneren, klaar. Een andere optie bied vinted niet
Marjo schreef:Spenk schreef:Waarom zou je? Ik ga echt niet met betalingen buiten vinted om werken hoor.
Ze kan gewoon de boel retourneren, klaar. Een andere optie bied vinted niet
Omdat retourneren voor beide partijen niet altijd een ideale oplossing is en je op deze manier toch de mensen tevreden kan houden.
Spenk schreef:Wat een bijzondere insteken hier zeg. Vinted bied de optie niet om half te retouneren of wat geld terug te betalen. Klaar. Ik ging ook geen geld overmaken naar Italië nee.
cursebreaker schreef:Spenk schreef:Wat een bijzondere insteken hier zeg. Vinted bied de optie niet om half te retouneren of wat geld terug te betalen. Klaar. Ik ging ook geen geld overmaken naar Italië nee.
edit:
Waarom bijzonder? Ik heb al eerder wel eens kopers gehad wie ik tegemoet gekomen ben omdat ik iets gemist heb vooraf waardoor een product minder waard is bv. Is imo niks mis mee, ook niet als je dat via Vinted tegenkomt en dan probeert onderling op te lossen.
Hoef jij ook niet te doen, ieder z’n eigen keus. En anderen doen dit wel, ook prima toch. Moeten ze dan ook zelf weten. Maar het zijn wel degelijk opties en niks bijzonders aan. Maar dan moeten hier geen vragen gesteld worden over hoe anderen erover denken en het is dan toch allemaal niet goed wat er gezegd word. Dan moet de persoon in kwestie gewoon niks terug geven qua geld en het de koper zelf maar laten oplossen wat ze doet ja of nee. Kan Ook gewoon, maar dan is de hele discussie nu toch ook niet meer nodig en maakt het sowieso niet uit wat iemand hier op bokt ervan vind.
Maar imo ga je gewoon eerst samen kijken wat je doet, gewoon vanuit fatsoen naar een ander toe. Al hoeft dat niet nee, je kunt ook gewoon zuur doen natuurlijk want volgens Vinted regels is dat allemaal prima en dat recht heb je als verkoper. Maar er zijn wel andere opties, maar die moet ‘je' uiteraard willen doen. Zo niet, even goede vrienden maar dan houd er ook over op en doe gewoon wat ‘je' wilt.