Vanillia schreef:He oliebol MoniekJ zijn je waarden nog steeds niet stabiel te krijgen?
Nee, helaas weer een ketoacidose.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Escamilla schreef:Mijn school is echt gek geworden. Ik had net een toest en moest serieus m'n oren filmen om te bewijzen dat ik geen oortjes in had. Moest ook nog m'n toetsenbord, achter m'n laptop en plafond filmen.
Ben ik nou gek of gaat dit wel een beetje ver?
denisesilver schreef:Escamilla schreef:Mijn school is echt gek geworden. Ik had net een toest en moest serieus m'n oren filmen om te bewijzen dat ik geen oortjes in had. Moest ook nog m'n toetsenbord, achter m'n laptop en plafond filmen.
Ben ik nou gek of gaat dit wel een beetje ver?
Dachten ze dat je je leerboek aan het plafond had gehangen?
Nee, ik vind het ook nogal ver gaan. Zorg dan voor een open boek toets waarbij je geen tijd krijgt om alles uitgebreid in je boeken/aantekeningen op te zoeken
Edit: ik erger me aan dat ik net er pas achter kom dat ik gewoon via CBS de gegevens in een excelbestand kan downloaden
fjordjes schreef:Waarom zou je daar angstiger voor zijn dan de langetermijneffecten van het virus zelf, waarbij je een aanzienlijk groter risico loopt?Zebrastreep daar heb ik dus ook last van... Ene kant denk ik ja ik doe het andere kant ik weet niet wat gevolgen zijn over zeg 10 jaar... Vind het lastig
fjordjes schreef:Stel je raakt onvruchtbaar of je ongeboren kind krijgt een eventuele afwijking. Ik weet dat ze het gebaseerd hebben op eerdere vaccins die zijn ontwikkeld maar van die we nu hebben is over het algemeen bekend wat het doet op de lange termijn. En natuurlijk er kan dan altijd nog een afwijking of wat dan ook komen, die ene uitzondering maar het is bij mij meer van wat doet het op de lange termijn.
fjordjes schreef:Nouja ik werk in de zorg dus denk dat ik het misschien ook wel eerder mag gaan halen dan de rest van Nederland dus heb het gevoel dat ik ook 'snel' moet beslissen.
fjordjes schreef:Ik neem aan dat de hulpstoffen niet "nieuw" zijn, enkel het virus. Als dat is wat je mogelijk onvruchtbaar maakt, dan zou je toch datzelfde risico lopen als je wel het ziekteproces doorloopt?Stel je raakt onvruchtbaar of je ongeboren kind krijgt een eventuele afwijking. Ik weet dat ze het gebaseerd hebben op eerdere vaccins die zijn ontwikkeld maar van die we nu hebben is over het algemeen bekend wat het doet op de lange termijn. En natuurlijk er kan dan altijd nog een afwijking of wat dan ook komen, die ene uitzondering maar het is bij mij meer van wat doet het op de lange termijn.
Mkango schreef:fjordjes schreef:Ik neem aan dat de hulpstoffen niet "nieuw" zijn, enkel het virus. Als dat is wat je mogelijk onvruchtbaar maakt, dan zou je toch datzelfde risico lopen als je wel het ziekteproces doorloopt?Stel je raakt onvruchtbaar of je ongeboren kind krijgt een eventuele afwijking. Ik weet dat ze het gebaseerd hebben op eerdere vaccins die zijn ontwikkeld maar van die we nu hebben is over het algemeen bekend wat het doet op de lange termijn. En natuurlijk er kan dan altijd nog een afwijking of wat dan ook komen, die ene uitzondering maar het is bij mij meer van wat doet het op de lange termijn.
iirrssjjee schreef:Maar zouden jullie dan 10 jaar willen wachten met je eigen laten vaccineren? Want de evt gevolgen over 10 jaar, weet je dan ook pas over 10 jaar...