Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 09:03

Mkango schreef:
Mars schreef:
Mensen die dagelijks plaatjes a la ‘fijne donderdag’ op hun SM plaatsen :=

[ Afbeelding ]
:*

(Sorry. :') )

Omg zo'n "fijne donderdag" ding kreeg ik eens toegestuurd van een Turkse jongen (toen ik daar op vakantie was) en het was niet eens donderdag. :')

Ik erger me eraan dat ik echt de helft sneller mijn werk zou kunnen doen als het systeem waarmee ik werk niet zo ontiegelijk sloom was.. Wil gewoon lekker doorwerken maar ben alleen maar aan het wachten tot pagina's geladen zijn. Uhgjhgbhjeklhnfenekdj

Tucktuck

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 09:06

Sanne ik heb dezelfde ergernis. Alles op mijn werk is zoo traag! Ik had of zoveel meer kunnen doen of gewoon halve dagen kunnen werken als alles een beetje mee zou werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 09:10

Halve nacht wakker gelegen door die kakschouder. Tennisbal heeft helaas niet het gewenste effect gehad. En ik heb ineens vet veel trek in een boterham met hagelslag. :')

Sanne: _O-
En slome systemen op werk, praat me er niet van. :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 09:41

Aan mijn vader zijn eetgedrag, en dat ik mijzelf daaraan erger.
Ik ben nu een week bezig met afvallen. Suikers laten staan, gezonder eten, meer bewegen, en veel water en thee drinken. Vervolgens erger ik me aan dat mijn vader constant eet, constant even een slokje uit een pak/fles drinkt (sap, cola, etc), aanmaak koffie maakt, koekjes eet, en ga zo maar door.

Hij kwam gisteravond thuis, en verwachtte dat eten wel werd gemaakt voor hem. Ik was nog bezig met de afwas, mijn moeder was druk, dus hij deed niks behalve tv kijken. Er werd door mijn moeder al voorgesteld dat hij dan de aardappelen kon schillen, maar daar kwam geen antwoord op.
Ik was ondertussen bezig met mijn eigen eten klaarmaken (vlees was nog bevroren dus dat was ik aan het ontdooien), ik ging voor kipfilet i.p.v. een speklapje. Vervolgens eet hij een broodje, en gaat 'ie weg, vlak voordat ik zijn vlees in de pan zou doen omdat hij daar om vroeg.
Oke, geen warm eten dus?

Daarna eet hij om half 10 nog een broodje met het kipfilet wat ik heb klaar gemaakt, terwijl hij wist dat ik het voor meerdere dagen bedoeld had (beetje bij het avondeten, door een salade heen, etc.). Maar goed, het was voor 1 broodje, dus daar kan nooit veel kipfilet op verdwijnen.
Kijk ik vanmorgen weer, is er amper nog iets over. Hij heeft anderhalf kipfilet weg weten te werken...hoe dan O.o
Behalve dat ik het vervelend vind omdat ik er plannen mee had, erger ik me dus ook weer aan dat eetgedrag.

Ik wil me er niet aan ergeren, maar toch gebeurd het, en daar erger ik me dus weer aan :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 10:00

Dat mijn IKEA-bestelling gepland staat voor 28 mei, maar ik vandaag al een mailtje krijg dat alles verzameld wordt. Ik word hier ook helemaal niet ongeduldig van :')

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 10:19

Foaly schreef:
Dat mijn IKEA-bestelling gepland staat voor 28 mei, maar ik vandaag al een mailtje krijg dat alles verzameld wordt. Ik word hier ook helemaal niet ongeduldig van :')

Haha, dat kreeg ik ook. De bestelling zou op een vrijdag geleverd worden en ik kreeg op de zaterdag daarvoor al een mailtje dat hij verzameld werd :Y)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 10:54

Dat het paard zijn graasmasker(muilkorf) gesloopt heeft.

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 11:15

Ben een week niet op stal geweest, kom aan, kast staat open en mijn duur bucas deken is gewoon weg...

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 11:18

Afbeelding
Afbeelding
Hieraan. >;)

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 11:20

Tigress schreef:
Aan mijn vader zijn eetgedrag, en dat ik mijzelf daaraan erger.
Ik ben nu een week bezig met afvallen. Suikers laten staan, gezonder eten, meer bewegen, en veel water en thee drinken. Vervolgens erger ik me aan dat mijn vader constant eet, constant even een slokje uit een pak/fles drinkt (sap, cola, etc), aanmaak koffie maakt, koekjes eet, en ga zo maar door.

Hij kwam gisteravond thuis, en verwachtte dat eten wel werd gemaakt voor hem. Ik was nog bezig met de afwas, mijn moeder was druk, dus hij deed niks behalve tv kijken. Er werd door mijn moeder al voorgesteld dat hij dan de aardappelen kon schillen, maar daar kwam geen antwoord op.
Ik was ondertussen bezig met mijn eigen eten klaarmaken (vlees was nog bevroren dus dat was ik aan het ontdooien), ik ging voor kipfilet i.p.v. een speklapje. Vervolgens eet hij een broodje, en gaat 'ie weg, vlak voordat ik zijn vlees in de pan zou doen omdat hij daar om vroeg.
Oke, geen warm eten dus?

Daarna eet hij om half 10 nog een broodje met het kipfilet wat ik heb klaar gemaakt, terwijl hij wist dat ik het voor meerdere dagen bedoeld had (beetje bij het avondeten, door een salade heen, etc.). Maar goed, het was voor 1 broodje, dus daar kan nooit veel kipfilet op verdwijnen.
Kijk ik vanmorgen weer, is er amper nog iets over. Hij heeft anderhalf kipfilet weg weten te werken...hoe dan O.o
Behalve dat ik het vervelend vind omdat ik er plannen mee had, erger ik me dus ook weer aan dat eetgedrag.

Ik wil me er niet aan ergeren, maar toch gebeurd het, en daar erger ik me dus weer aan :')

Daar zou ik me ook echt hard aan kunnen storen :j

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 11:47

Mijn drukke pony die ik voor de wagen had vandaag, was geen land mee te bezeilen. Dus eerst even de drukte en spanning eruit laten galopperen na 10 minuten vechten, toen was ie daarna wel heel relaxt. Maar ik heb nu wel hoofdpijn..

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 11:52

Stuk van 12 x 12 omspitten %)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 12:25

De zoektocht naar een tijdelijke woonruimte in Nederland. -O- Ik wil er gewoon. Echt. Niet. wonen, ook niet tijdelijk. -O-

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 12:35

Vealosz, is dat een muggenbult?

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 12:37

En nu: dat ik in de groeps app van stal heb gevraagd of iemand mijn deken heeft gezien en gewoon iedereen (15 man) het heeft gelezen en maar 1 iemand heeft geantwoord.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 12:39

Steffi4 schreef:
En nu: dat ik in de groeps app van stal heb gevraagd of iemand mijn deken heeft gezien en gewoon iedereen (15 man) het heeft gelezen en maar 1 iemand heeft geantwoord.

Wij zijn ook bucas deken kwijt, maar niemand heeft hem gezien. Konden ook maar een paar mensen reageren, de rest niet. Die zien we dus nooit meer terug. Echt zonde, want we hadden hem gekocht en misschien 2 weken opgehad...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 12:45

Het beste is vaak om toch mensen even persoonlijk aan te spreken. In een groep(sapp) voelen mensen zich vaak minder geroepen om te reageren op een algemene vraag, of om actie te ondernemen. :P Wel balen, ik hoop dat je je deken nog terugvindt!

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 12:47

MyWishMax schreef:
Steffi4 schreef:

Wij zijn ook bucas deken kwijt, maar niemand heeft hem gezien. Konden ook maar een paar mensen reageren, de rest niet. Die zien we dus nooit meer terug. Echt zonde, want we hadden hem gekocht en misschien 2 weken opgehad...

Pffff dat is toch onvoorstelbaar? Mijn 1 paard is verkocht heb alleen nog een veulen dus iemand al gedacht hebben: die komt toch niet zo vaak meer, die merkt dat toch niet. Het moet iemand van stal zijn, weet dat 95% zeker. Want er staan zoveel kasten zonder slot met echt heel mooi, nieuw gerief in...snap echt niet waarom iemand mijn vuil deken meeneemt. (Door Corona nog niet laten wassen)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 12:50

Ik moest net bloedprikken en ging zoals gewoonlijk weer bijna nokkie erna. En ik vind het niet eens eng, maar toch gebeurt het. :=

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 14:18

Foaly schreef:

Dat had ik ook. Op woensdag een mailtje dat het verzameld was. Zou op maandag afgeleverd worden, werd uiteindelijk pas donderdag.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 14:33

Mkango schreef:
De zoektocht naar een tijdelijke woonruimte in Nederland. -O- Ik wil er gewoon. Echt. Niet. wonen, ook niet tijdelijk. -O-

Kun je wel je broodje hagelslag eten! *\o/*

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 14:40

Honger maar mijn moeder is nog bezig met boodschappen doen

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 14:45

Vrouwen die zichzelf mama noemen...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 14:58

Aan mensen die hun complottheorieën over het corona virus zondig op Facebook moeten delen...

Nou leuk dat je denkt dat corona er is om het volk onder controle te krijgen en het gemaakt is door Chinezen maar val mij er aub niet mee lastig.

Vraag mij toch altijd af waar het verstand zit van die mensen. Denk dat we die wel even een dagje op de ic kunnen laten kijken of zelf het maar krijgen. Sorry voor de mensen die zich aangesproken voelen maar hou het lekker voor jezelf.

Natuurlijk gaan die mensen gelijk op niet meer volgen haha

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 15:02

AnnexUdith schreef:
Aan mensen die hun complottheorieën over het corona virus zondig op Facebook moeten delen...

Nou leuk dat je denkt dat corona er is om het volk onder controle te krijgen en het gemaakt is door Chinezen maar val mij er aub niet mee lastig.

Vraag mij toch altijd af waar het verstand zit van die mensen. Denk dat we die wel even een dagje op de ic kunnen laten kijken of zelf het maar krijgen. Sorry voor de mensen die zich aangesproken voelen maar hou het lekker voor jezelf.

Natuurlijk gaan die mensen gelijk op niet meer volgen haha

Sowieso mensen die denken dat Facebook dé plek is om je onzinnige politieke mening te delen, rot toch op. Plaats gewoon een foto van je kat of ga weg.