DuoPenotti schreef:Ja dat probeer ik ook altijd, echt goed kijken.
Eventuele plekjes, scheurtjes of wat ook duidelijk op de foto zodat het vooraf ook al duidelijk is.
Maar zo heb ik ook eens een motorbroek verkocht, waar ik zeker weet dat de rits heel was.
Maar had dat niet precies op de foto staan.
Bleek volgens madam dus kapot.
Ben toen ook zo aardig geweest het terug te nemen. Maar heeft mij wel flik gekost daar een nieuwe rits in te zetten. Terwijl ik eigenlijk weet dat hij heel was.
daar heb ik wel van geleerd idd. Alles op de foto, elk hoekje. Zodat ik ook niet in twijfel kan komen en het ook kan hard maken.
Maar vind het wel erg dat het zo moet.
Maar dan gaat het dus over versturen...deze dame had ook zelf kunnen kijken.
Ik heb dit ritsgezeik nu met een jas gekocht via Vinted. En heb een nog best wel stevige prijs voor een winterjas betaald.
Ik krijg m binnen en pak ‘m uit, rits kapot.
Dus ik meld dit aan de verkoopster en zij zegt; oh bij mij ging ie nog wel dicht en als ik m terug neem zit ik met een kapotte jas.
Ja en ik heb nu een jas die ik niet aankan omdat ie kapot is aangekomen. Verkoopster stuurt foto van de jas die op tafel ligt met de rits dicht (en dan moet ik er maar vanuit gaan dat dat net voor het inpakken is), maar feit blijft wel dat ie kapot bij mij aangekomen is en ik net zo goed niks met de jas kan.
Dus vind dit echt een hele lastige.