Ik zat net te bedenken dat ik geen foto's van mezelf heb zonder paarden. Daar moet ik wel wat aan gaan doen denk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rawr schreef:Er zijn nogal wat mannen die trots hun vangst showen op hun tinderprofiel.
Die primitiefjes hebben kennelijk niet de memo gekregen dat we het jager/verzamelaar tijdperk al even achter ons hebben gelaten en dat die 'skills' overbodig zijn geworden. Het komt trouwens zo nu en dan ook bij de vrouwen voor en het enige wat ik dan denk is "Oh dus je bent een dierenbeul, doeiiii!".
Rytir schreef:Alja schreef:Of vis
Ja, hoezo dat! Leuke kampeerfoto bij hun 'vis' tentje prima. Geen idee waarom ik tegen mannen met visvangst foto zo'n aversie tegen heb trouwensVoor de mannen in het topic, hebben jullie dat ook met vrouw en paard foto? (Al is dit niet echt het juiste kanaal om dit te vragen
)
Lynnepinny schreef:Ik vind mannen met een 'schattige' filter eigenlijk nog veel ergermet van die hondenoortjes en hartjes op hun wangen, iew.
Maar ik ben dan ook wel erg selectief op gekke natuurpersonen met een goede muzieksmaak (zijn er niet veel)
Lynnepinny schreef:Ik vind mannen met een 'schattige' filter eigenlijk nog veel ergermet van die hondenoortjes en hartjes op hun wangen, iew.
Maar ik ben dan ook wel erg selectief op gekke natuurpersonen met een goede muzieksmaak (zijn er niet veel)
Rytir schreef:Ach, zolang het maar geen bokkers zijn.Voor de mannen in het topic, hebben jullie dat ook met vrouw en paard foto? (Al is dit niet echt het juiste kanaal om dit te vragen)
Lynnepinny schreef:No. Way. Zijn er echt mannen met dat soort filterfoto's op tinder? Mag ik even kotsen?Ik vind mannen met een 'schattige' filter eigenlijk nog veel ergermet van die hondenoortjes en hartjes op hun wangen, iew.
Rytir schreef:Alja schreef:Of vis
Ja, hoezo dat! Leuke kampeerfoto bij hun 'vis' tentje prima. Geen idee waarom ik tegen mannen met visvangst foto zo'n aversie tegen heb trouwensVoor de mannen in het topic, hebben jullie dat ook met vrouw en paard foto? (Al is dit niet echt het juiste kanaal om dit te vragen
)
Rawr schreef:No. Way. Zijn er echt mannen met dat soort filterfoto's op tinder? Mag ik even kotsen?
En eens wat muziek betreft, dit is voor mij toch ook wel één van de belangrijkste dingen. En het hoeft echt niet identiek te zijn maar als er geen overlap is dan is het sowieso kansloos.