Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xClaudiaaL

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:02

Hoezo denken mannen dat we daarin trappen? _O-

Ik zat net te bedenken dat ik geen foto's van mezelf heb zonder paarden. Daar moet ik wel wat aan gaan doen denk _O-

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:10

Past perfect bij de mannen die alleen met motoren en racefietsen op de foto staan :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:11

Of vis :+

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:13

Alja schreef:

Dit is toch zo erg -O-

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:21

Neee houd op hoor _O-
Die met vis gaan sowieso naar links bij mij :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:30

Oke, hier mis ik iets :o?

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:34

Dat met die vis... dat moeten we eigenlijk gaan bijhouden elke keer dat je die tegen komt <<)

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:34

Er zijn nogal wat mannen die trots hun vangst showen op hun tinderprofiel.

Die primitiefjes hebben kennelijk niet de memo gekregen dat we het jager/verzamelaar tijdperk al even achter ons hebben gelaten en dat die 'skills' overbodig zijn geworden. Het komt trouwens zo nu en dan ook bij de vrouwen voor en het enige wat ik dan denk is "Oh dus je bent een dierenbeul, doeiiii!". :\

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:37

Oohhhh, vandaar die profielen soms met tekst :”geen vette vis aan de haak, maar..’

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:41

Ik vang m'n vis wel bij de visboer :')

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:53

Mijn 'man' had geen foto met vis, maar blijkt toch graag te gaan vissen.
Maar he, ik heb vast ook mijn hobby's die hij niets vindt. :')

Maar eerlijk is eerlijk, als hij een foto met vis in z'n profiel had gehad dan had ik 'm linea recta naar links geswyped.

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:55

Rawr schreef:
Er zijn nogal wat mannen die trots hun vangst showen op hun tinderprofiel.

Die primitiefjes hebben kennelijk niet de memo gekregen dat we het jager/verzamelaar tijdperk al even achter ons hebben gelaten en dat die 'skills' overbodig zijn geworden. Het komt trouwens zo nu en dan ook bij de vrouwen voor en het enige wat ik dan denk is "Oh dus je bent een dierenbeul, doeiiii!". :

Betere samenvatting krijgen we niet vanavond

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 00:02

Alja schreef:

Ja, hoezo dat! Leuke kampeerfoto bij hun 'vis' tentje prima. Geen idee waarom ik tegen mannen met visvangst foto zo'n aversie tegen heb trouwens :') Voor de mannen in het topic, hebben jullie dat ook met vrouw en paard foto? (Al is dit niet echt het juiste kanaal om dit te vragen :') )

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 00:10

Ik vind het zo'n viezig idee, met die handen aan zo'n slijmerige vis en dan... ugh

Sushi ja, vissen nee.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 00:11

Ik vertrouw mannen die een beest martelen zonder andere reden dan plezier nooit. Zo luguber een beest bijna laten stekken met haal in de bek en dan terug pleuren. WOW ZO LEUK!!!!

Als je ze opeet snap ik het nog. :+

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 00:13

Ik vind mannen met een 'schattige' filter eigenlijk nog veel erger :') met van die hondenoortjes en hartjes op hun wangen, iew.
Maar ik ben dan ook wel erg selectief op gekke natuurpersonen met een goede muzieksmaak (zijn er niet veel) :Y)

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 00:15

Ik mis concerten :(

Rytir schreef:
Alja schreef:

Ja, hoezo dat! Leuke kampeerfoto bij hun 'vis' tentje prima. Geen idee waarom ik tegen mannen met visvangst foto zo'n aversie tegen heb trouwens :') Voor de mannen in het topic, hebben jullie dat ook met vrouw en paard foto? (Al is dit niet echt het juiste kanaal om dit te vragen :') )

Ik niet. In m'n leven één keer op een paard gezeten toen ik een jaar of vijf was, maar vind 't wel mooie dieren. Als iemand dat als hobby heeft, prima toch?

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 00:20

Lynnepinny schreef:
Ik vind mannen met een 'schattige' filter eigenlijk nog veel erger :') met van die hondenoortjes en hartjes op hun wangen, iew.
Maar ik ben dan ook wel erg selectief op gekke natuurpersonen met een goede muzieksmaak (zijn er niet veel) :Y)

Om t compleet te maken, honden oortjes inclusief zo’n uitstekende tong

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 00:20

Lynnepinny schreef:

Oh nee, doen mannen dat ook? -O-
Ik heb ondertussen foto's gevonden met alleen mezelf, zonder m'n paarden of werk (ook paarden) dus dat gaat de goede kant op _O-

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 00:29

Rytir schreef:
Voor de mannen in het topic, hebben jullie dat ook met vrouw en paard foto? (Al is dit niet echt het juiste kanaal om dit te vragen :') )
Ach, zolang het maar geen bokkers zijn. :')

Lynnepinny schreef:
No. Way. Zijn er echt mannen met dat soort filterfoto's op tinder? Mag ik even kotsen?

En eens wat muziek betreft, dit is voor mij toch ook wel één van de belangrijkste dingen. En het hoeft echt niet identiek te zijn maar als er geen overlap is dan is het sowieso kansloos.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 01:00

Rytir schreef:
Alja schreef:

Ja dat hebben ze haha

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 02:27

Ohjee, ik heb maar twee foto’s erop gezet maar beiden met pony. Krijg veel positieve reacties erop en die van mij: ‘ik straal zo omdat ik met mijn pony ben’ :Y) _O- (ach, tweede zin staat ze meestal meer aan, blijven toch allemaal plakken) :):) :):)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 08:35

Mannen die hun tong uitsteken of op het strand een radslag draaien >;)
Als ik ergens met een kind naartoe wil, neem ik m'n zoontje wel mee.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 09:17

Rawr schreef:
No. Way. Zijn er echt mannen met dat soort filterfoto's op tinder? Mag ik even kotsen?

En eens wat muziek betreft, dit is voor mij toch ook wel één van de belangrijkste dingen. En het hoeft echt niet identiek te zijn maar als er geen overlap is dan is het sowieso kansloos.

Hahah ja ik heb het helaas wel al een paar keer gezien. En same. Als er een spotify lijstje bij staat die me echt niet aanspreekt dan wordt het 'm niet :P Er moet wel iets van overlap zijn in muziek, dat is echt wel belangrijk voor mij.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 10:09

Muzieksmaak ja? :')

Mijn vriend luistert vrijwel alleen maar naar rap, en dan vooral Eminem. Ik vooral naar filmmuziek.. We hebben nu van elkaar wat liedjes overgenomen die we allebei tof vinden die bijvoorbeeld altijd aan staat in de auto! _O-