Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deksel schreef:Stel: jouw pakketje, dat jij krijgt, wordt onterecht bij de douane onderschept en kapot gesneden / gemaakt om te checken of er geen drugs in zit. Maar er zit dus niets in. Wie betaalt het nieuwe product? Hoe werkt dat?
IsaCalixa schreef:deksel schreef:Stel: jouw pakketje, dat jij krijgt, wordt onterecht bij de douane onderschept en kapot gesneden / gemaakt om te checken of er geen drugs in zit. Maar er zit dus niets in. Wie betaalt het nieuwe product? Hoe werkt dat?
Goeie vraag.. Ik zou het niet weten. Maar volgens mij snijden ze niet zomaar iets open..
Mkango schreef:deksel schreef:Pakken ze het niet gewoon weer in en sturen ze het door?Stel: jouw pakketje, dat jij krijgt, wordt onterecht bij de douane onderschept en kapot gesneden / gemaakt om te checken of er geen drugs in zit. Maar er zit dus niets in. Wie betaalt het nieuwe product? Hoe werkt dat?
deksel schreef:Stel: jouw pakketje, dat jij krijgt, wordt onterecht bij de douane onderschept en kapot gesneden / gemaakt om te checken of er geen drugs in zit. Maar er zit dus niets in. Wie betaalt het nieuwe product? Hoe werkt dat?
PanamaD schreef:Dit is misschien zoeken naar een naald in een hooiberg maar wie weet over welke film ik het heb?
Was een bioscoop film in dacht ik 2019, fantasy en er speelde een soort bos figuurtje in die alleen ‘prrrrrt’ zei. Intens hoog schattigheid vermogen!
Wie weet het?
IsaCalixa schreef:deksel schreef:Stel: jouw pakketje, dat jij krijgt, wordt onterecht bij de douane onderschept en kapot gesneden / gemaakt om te checken of er geen drugs in zit. Maar er zit dus niets in. Wie betaalt het nieuwe product? Hoe werkt dat?
Goeie vraag.. Ik zou het niet weten. Maar volgens mij snijden ze niet zomaar iets open..
Weet iemand of ik mijn nep-dierenvel vloerkleed in de was kan stoppen? Ik heb zo'n zebra huid van de Ikea. Hij wordt met stofzuigen of poetsen helaas niet schoon meer..
gomir schreef:Op het moment dat ze zo'n knuffel opensnijden kun je er eigenlijk wel vanuit gaan dat er iets in zit wat er niet in hoort te zitten.Als het product echt kapot gemaakt wordt (bijv. een opengesneden knuffel om te kijken of er geen drugs in zit oid) dan zou het toch eigenlijk wel raar zijn als je daar zelf voor opdraiat. Maar ik heb geen idee of hoe dat geregeld is
Knert schreef:Waar de ‘Karens’ in Amerikaanse video’s precies voor staan?
Krijg wel een beeld. Maar wil het eens beter weten
Questquedit schreef:Knert schreef:Waar de ‘Karens’ in Amerikaanse video’s precies voor staan?
Krijg wel een beeld. Maar wil het eens beter weten
Vrouwen van middelbare leeftijd die ...
het altijd beter beweren te weten dan medewerkers van een bedrijf
altijd de manager willen spreken als het kleinste detail ze niet bevalt
een kort pittig kapsel hebben
onder andere (een combinatie van) deze punten bezitten. Voor meer info: Karen
Knert schreef:Questquedit schreef:
Vrouwen van middelbare leeftijd die ...
het altijd beter beweren te weten dan medewerkers van een bedrijf
altijd de manager willen spreken als het kleinste detail ze niet bevalt
een kort pittig kapsel hebben
onder andere (een combinatie van) deze punten bezitten. Voor meer info: Karen
Ohw dacht dat het een ontwikkeling van de laatste weken was. Vandaar dat ik die term ook niet op wiki had verwacht.
Thanx!
Veulen84 schreef:Jolliegirl schreef:Waterplanten ook?
Jullie geven mij hoop
Ik bestel al jaren mijn waterplanten online. Ze kunnen er behoorlijk goed tegen. Wel een goeie is om het temperatuurverschil in stapjes te overbruggen. Dat doet ze vaker de das om dan licht bv.
Jolliegirl schreef:Veulen84 schreef:Ik bestel al jaren mijn waterplanten online. Ze kunnen er behoorlijk goed tegen. Wel een goeie is om het temperatuurverschil in stapjes te overbruggen. Dat doet ze vaker de das om dan licht bv.
Dus vanuit de bestelbus niet binnen zetten maar beter even buiten of in een koele ruimte in een emmer water?