sureido schreef:Wil je hem niet via pb sturen
Idd!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cinnepin schreef:Ailill schreef:
Ik heb voor research voor mijn boek ooit eens wat onderzoek gedaan naar de meest pijnlijke vormen van zelfdoding, mocht iemand interesse hebben dan kan ik de link opzoeken. Er stond echt tot in detail in hoeveel pijn een bepaalde wijze op zou leveren, bizar. Zo schijnt bijv. neerstorten in een lift fysiek enorm pijnlijk te zien, je organen klappen letterlijk tegen elkaar (door de externe druk) en daarna knalt er of een plafond op je hoofd, of je valt een aanzienlijke diepte naar beneden.
Maar van de flat, of trein hoop ik voor ze dat ze in 1 klap dood zijn...
furious schreef:Die reiger en aal zijn zowel goor en intrigerend.![]()
Dat gaat die reiger nooit overleven. Er zit een gat in zijn maag/slokdarm. Die kan niet meer normaal eten.
Ailill schreef:Ik zit er nog even kort over na te denken, en ik weet niet of het verstandig is om zulke lijstjes hier nog eens extra online te zetten. Klinkt misschien wat suf, maar vanwege mijn nieuwe baan denk ik tegenwoordig 3 dubbel over zaken na en ik sta hier gevoelsmatig toch niet achter.
Sorry.
Rivendell schreef:furious schreef:Die reiger en aal zijn zowel goor en intrigerend.![]()
Dat gaat die reiger nooit overleven. Er zit een gat in zijn maag/slokdarm. Die kan niet meer normaal eten.
Zoals alle vogels, heeft een reiger een krop. De aal is daardoor naar buiten gekomen. De krop heelt heel snel, omdat de huid heel dun is.
Als hij geef infectie krijgt, kan hij dit overleven.
Ik heb kippen gehad met enorme gaten in de krop en die hebben het overleefd
Bowo schreef:Je bedoeld vanwege die lift?
Bij een lift sta je ineens stil, je gaat van x k/u naar 0 in een seconde oid.
Bij bungee jumpen komt het elastische touw op spanning. Doordat het touw steeds wat verder uitrekt, is de afname van snelheid veel geleidelijker.
Om diezelfde reden hebben auto's een kreukelzone.
ninji schreef:Foto's van een reiger die een aal heeft opgegeten maar de aal was het er niet mee eens. Die heeft zich dus een weg naar buiten gevreten door de buik van de reiger.Spoiler:
[ [url=m/ZezZ4O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Y6qlO1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LoYKhJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Suzanne F. schreef:https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artik ... -groningen
Inspectie haalt honden uit zwaar vervuild pand: centimeters stront
Bowo schreef:Je bedoeld vanwege die lift?
Bij een lift sta je ineens stil, je gaat van x k/u naar 0 in een seconde oid.
Bij bungee jumpen komt het elastische touw op spanning. Doordat het touw steeds wat verder uitrekt, is de afname van snelheid veel geleidelijker.
Om diezelfde reden hebben auto's een kreukelzone.
Suzanne F. schreef:https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artik ... -groningen
Inspectie haalt honden uit zwaar vervuild pand: centimeters stront