[HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Bewust kinderloos gaat verder ... deel #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 08:12

Breuk is sowieso niet meer licht gewond :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 08:19

Hmm dan ligt mijn definitie anders.. voor ernstig gewond moet je toch al wel wat verbrijzeld of minstens 2 gebroken ledematen hebben in mijn ogen :')

Ik heb ooit mijn arm doormidden gebroken, flinke bocht in, bot stak er bijna uit. Heb dat nooit als ernstig gewond beschouwd. Had gewoon een gebroken arm, sh*t happens..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 08:26

En ontopic :')

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 08:27

We moeten de rest van de wereld nou niet tegen de maatstaf van wat paardenmensen zwaar of licht gewond vinden :')

Mijn zusje heeft nog paard gereden met blinde darm ontsteking... en ik heb bij mijn gebroken arm, gewoon paard met andere hand vast gehouden en zelf even arm gekoeld ... in ziekenhuis schrokken ze dat het toch echt kapot was :Y) joh...dat zei ik toch heb hoef opgevangen met mijn onderarm :+

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:17

Ach ja, paardenmeisjes zijn nu eenmaal bikkels. Ik zat met twee gebroken ribben en een klaplong (door val van mijn paard) waarvan ze zeiden dat het minimaal 2 a 3 maanden zou duren na 2,5 week ook weer op mijn paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 13:41

Dat zeggen ze niet ivm de pijn maar voor het risico om opnieuw een klaplong te krijgen of grotere kans op perforatie. In mijn ogen dus geen bikkel maar gewoon onverantwoord :)

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 14:09

Nee, die klaplong zat weer goed. Het ging wel om de pijn en de beweeglijkheid (wat gebroken was, was er omheen ook gekneusd). En ik mocht het wel van de dokter, ik mocht alleen niet vallen. En dat heb ik gelukkig niet gedaan.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 14:16

Bloodymary schreef:
Ach ja, paardenmeisjes zijn nu eenmaal bikkels.

Totdat het op werken aankomt, volgens bokt is rillerig en een snotneus een dodelijke aandoening waarmee ieder werkend mens thuis zou moeten blijven. :+

Ontopic: de spaanse zomervakantie is losgebarsten. Thuis geen last van maar de inkoop ga ik mooi om 7 uur 's ochtends doen.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 14:22

Bloodymary schreef:
Ach ja, paardenmeisjes zijn nu eenmaal bikkels. Ik zat met twee gebroken ribben en een klaplong (door val van mijn paard) waarvan ze zeiden dat het minimaal 2 a 3 maanden zou duren na 2,5 week ook weer op mijn paard.

Dat noem ik niet bikkelen maar dom zijn :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 14:28

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 14:30

Jaa echt Captain :')

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 14:31

Palmera schreef:
Bloodymary schreef:
Ach ja, paardenmeisjes zijn nu eenmaal bikkels.

Totdat het op werken aankomt, volgens bokt is rillerig en een snotneus een dodelijke aandoening waarmee ieder werkend mens thuis zou moeten blijven. :+

Ontopic: de spaanse zomervakantie is losgebarsten. Thuis geen last van maar de inkoop ga ik mooi om 7 uur 's ochtends doen.

als je enigszins besmettelijk bent en je baan veel mensencontact behelst
blijf idd aub thuis ....
1 keer een collega ziek naar huis gebonjourd

"ja maar valt wel mee hoor" gvd heel de afdeling is ziek geweest , clienten en collegas allemaal ...dolle pret hoor , exploderende bejaarden en halve kracht qua bezetting omdat iemand zo nodig "valt best mee " toch kwam werken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 14:34

Ontopic weer? :+

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 15:10

Shaggy09 schreef:
Bloodymary schreef:

Dat noem ik niet bikkelen maar dom zijn :')

Eens!

En ik heb ook liever dat mensen die hoesten/rochelen/koorts hebben thuis blijven ipv iedereen aan te steken. Krijg alleen jeuk van moekes die niet komen omdat jong ziek is waarna anderen hun werk mogen opknappen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 15:13

is het zo een drama om wat af te dwalen om daarna gewoon weer terug te komen on topic?
zo een drama is hetgeen wat er besproken word nou ook weer niet toch?

ik ga weer richting huis...zal blij zijn als de vakantie over is en die pubers bij ons naast weer naar school mogen ,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 15:15

Ik vraag toch gewoon of het weer ontopic kan? Geen drama toch? ;)
Vind het gewoon een beetje onzinnig om stoer te praten over botbreuken en of het nu wel of niet ernstig is :') Dus eens met Shaggy, niet stoer, gewoon dom ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 15:19

Dit is een huiskamer topic. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 15:23

DeMolenhoek schreef:
Dit is een huiskamer topic. :+

Prima, zie mijn laatste zin dan ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 15:26

Fijn dat jij het eens bent met Shaggy.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 15:30

Jij noemt het onverantwoord, komt toch op hetzelfde neer? :')

Hebben jullie trouwens ook van die vriendinnen die niet meer kunnen appen omdat ze een baby hebben? 1,5 week geleden appte een vriendin, want ze zat bij de kapper en had tijd (letterlijke tekst :roll: ) Ze stelde voor om af te spreken, ik noemde wat data, intussen blijkbaar geen seconde meer over om ff te reageren.. Toen we de laatste keer aan de high tea zaten had ze echter wel ieder half uur tijd om haar kerel te appen voor een update over de baby :r
Ik snap wel dat vriendschappen veranderen met een baby, ben hier iig gauw klaar mee..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 15:34

Ik vind t ook niet erg als topic soms een zijsprongetje neemt. Mits t geen 10 pagina’s duurt uiteraard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 15:34

Ja klopt. Ik zeg toch ook nergens dat er wat mis mee is met die laatste zin? Jij bent gewoon vandaag al 2 keer komen binnenvallen met de vraag om ontopic te gaan, waarop ik nu antwoorde dat dit een huiskamer topic is. Je kunt dus niet echt offtopic gaan.

Dan vraag jij om naar jou laatste zin te kijken. Ja fijn toch dat jij het met haar eens bent? Ik heb daar toch niets negatief op gezegd en dan ga jij even sarcastisch doen. Komop zeg :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 15:44

Ik heb je gepbt om niet offtopic over offtopic verder te gaan :+

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 15:48

Hier moet ik echt hard om lachen _O- Jongens zullen we een ijsje halen, het is hier 30 graden op kantoor en ik smelt. Alle k moeders zijn sjag dus die kunnen net zo goed tegen het antwoordapp zeuren in de tussentijd

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 15:49

Kan het weer ontopic >;) :')