Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Zoe schreef:Ik heb wel zo’n app, niet dat het me veel uitmaakt wie ontvolgd maar je hebt ook betaalde functie waarmee je kunt zien wie je volgt maar nooit liked en reageert. Eens per half jaar gooi ik die er allemaal afinactieve volgers heb je toch niks aan
DewiFoto schreef:_Zoe schreef:Ik heb wel zo’n app, niet dat het me veel uitmaakt wie ontvolgd maar je hebt ook betaalde functie waarmee je kunt zien wie je volgt maar nooit liked en reageert. Eens per half jaar gooi ik die er allemaal afinactieve volgers heb je toch niks aan
Echt? Waarom zou je dat doen? Ik volg ook wel wat merken en ruiters waar ik niks van like. Maar zou het echt super vreemd vinden als die mij dan zouden verwijderen.
elsa91 schreef:Lau schreef:Heb je al een zakelijk account? Daar kan je zien wat dr beste tijd is om te plaatsen. En misschien wat gevarieerder posten? Je outfits lijken redelijk op elkaar en met de zelfde tags zullen mensen snel denken hmm heb ik al gezien.
Hoe kun je de beste tijd zien Lau?
DewiFoto schreef:_Zoe schreef:Ik heb wel zo’n app, niet dat het me veel uitmaakt wie ontvolgd maar je hebt ook betaalde functie waarmee je kunt zien wie je volgt maar nooit liked en reageert. Eens per half jaar gooi ik die er allemaal afinactieve volgers heb je toch niks aan
Echt? Waarom zou je dat doen? Ik volg ook wel wat merken en ruiters waar ik niks van like. Maar zou het echt super vreemd vinden als die mij dan zouden verwijderen.