Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 18:40

Toch eens bij de action langs.

Vele zijn groter of kleiner en deze was precies goed. Volgens hem dan :+

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 18:28

Afbeelding

Ik zoek dit soort leuke stempel kussens voor scrapbooking. Wie weet waar ik dit kan vinden? Dus een stempel kussen zonder bedrukkingen.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 19:32

Een ink pad?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-25 21:57

Herfstblad schreef:
[ Afbeelding ]

Ik zoek dit soort leuke stempel kussens voor scrapbooking. Wie weet waar ik dit kan vinden? Dus een stempel kussen zonder bedrukkingen.

Bedoel je het stempel zelf? https://www.amazon.nl/-/en/EXCEART-Wood ... MFT93&th=1 . Ik denk dat je daar dan nog wel rubber onder moet doen, even naar beneden op de pagina zie je die ook.
https://www.amazon.nl/-/en/b/ref=dp_bc_ ... 1440684031 , hier zie je ook van alles.
https://www.amazon.nl/s?k=stempelkussen ... -doa-p_2_6 , hier zie je stempelkussens, die kan je zelf weer met inkt uit een flesje "vullen" als ze op zijn.

Victory-Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 12:06

Herfstblad schreef:
[ Afbeelding ]

Het inktkussen lijkt me van Tim Holtz, de distress inkt. Dat andere wat ze in haar hand houdt is een blending tool, waarschijnlijk ook die van Tim Holtz (hij heeft meerdere soorten en maten). Je kan ze ook goedkoper vinden van andere merken.

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-25 12:27

Weet iemand of er ergens bij een AH filiaal nog blauwe kommetjes te krijgen zijn die bij het servies horen dat je kan sparen? Ik wil het graag compleet maken, maar ze blauwe kommen ( groot en klein) zijn hier nergens meer te krijgen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-25 14:56

Ik weet niet of het al bestaat, maar ik zoek een soort traliewerk wat er voor zorgt dat je je balkondeuren op een kier kan zetten op de haak maar de katten er niet uit kunnen aan de onderkant of zijkant :') ik heb al een beetje gezocht maar kon niks vinden, enkel voor kiepramen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-25 15:08

Speciale hordeur die katproef is.

Ik hang er dan een gaas paneel voor de deur. :=

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-25 15:19

Marcella schreef:
Speciale hordeur die katproef is.

Ik hang er dan een gaas paneel voor de deur. :=

Ik heb inderdaad naar (rol) hordeuren gekeken maar dan moet je boren en ik heb kunst stof kozijnen, ben dan te bang dat het gaat barsten ofzo :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-25 15:58

Ik zou dan even bellen en probleem voor leggen. Misschien dat het ook anders bevestigd kan worden.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-25 17:36

Ik zoek een leuk cadeautje voor een vriendin die afgelopen zomer samen met haar man haar eerste huis gekocht heeft. Volgende week ga ik samen met een andere vriendin eindelijk kijken, maar we willen natuurlijk niet met lege handen aankomen, dus wat neem je mee? Alcohol drinken ze niet veel, dus een fles wijn valt een beetje af. Chocolade is ook geen favoriet, bloemen weet ik eigenlijk niet. Dus de 3 gebruikelijke dingen vallen in wezen af. Wie heeft een goed idee?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-25 17:39

Wellicht heb je dat al gedaan, maar vraag gewoon eens of ze nog iets nodig hebben voor in huis. Iets leuks voor aan de muur bijvoorbeeld? Of een leuke plant? Hebben ze huisdieren, dat je daarvoor iets kunt meenemen? Hebben ze een tuin/balkon o.d. waarvoor ze nog iets nodig hebben? En anders een Huis & Tuin cadeaubon, dat ze zelf iets kunnen uitzoeken?

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-25 17:54

Bloemen van lego? Dat is wel geinig om met een knipoog te geven.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-25 18:55

Ik zou ook vragen waar ze blij van worden.

Ik word op zich blij van planten voor de tuin, maar daar ben ik ook wel vrij specifiek in geworden :P

Een klus cadeaubon van een winkel, of van jullie zelf voor xxx uur hulp, is ook altijd leuk.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-25 18:58

Oh dit is Echt een goed topic voor mijn vraag… Waar vind ik Marvis kaneel tandpasta - liefst in een fysieke winkel… iemand enig idee?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-25 19:00

Even Google raadplegen leert mij dat Douglas deze tandpasta in het assortiment heeft. En die zitten overal in Nederland wel.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 00:10

Rennie89 schreef:
Ik weet niet of het al bestaat, maar ik zoek een soort traliewerk wat er voor zorgt dat je je balkondeuren op een kier kan zetten op de haak maar de katten er niet uit kunnen aan de onderkant of zijkant :') ik heb al een beetje gezocht maar kon niks vinden, enkel voor kiepramen.

Mijn man heeft dit zelf gemaakt van wat plankjes en gaas. En iets van metaal zodat het precies in de deur past. Weet de naam niet precies. Soort scharnier die je open en dicht kan draaien. Heb er nu geen foto van, maar kan kijken of ik die kan maken. Mijn man is absoluut geen klusser, dus het kan niet moeilijk zijn om te maken. :+ Als je maar het juiste gereedschap hebt.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 00:56

JPitty schreef:
Even Google raadplegen leert mij dat Douglas deze tandpasta in het assortiment heeft. En die zitten overal in Nederland wel.

Goh, ik had dat nog niet gevonden. Super!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-25 08:20

Ik had deze als ti sento gekocht maar helaas is m’n koop geannuleerd
Weet iemand als hij nog ergens te koop is ?
Afbeelding

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-25 09:25

Fleda schreef:
Weet iemand of er ergens bij een AH filiaal nog blauwe kommetjes te krijgen zijn die bij het servies horen dat je kan sparen? Ik wil het graag compleet maken, maar ze blauwe kommen ( groot en klein) zijn hier nergens meer te krijgen.

Hier liggen die van 12 cm nog wel in blauw, die van 14 cm niet. Hier=rolde, naast Assen.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-25 16:46

Ik zoek weer iets hoor en roep jullie hulp in. Ik ben slechthorend (halfdoof) en ik zoek iets waarmee ik de verenigingsles op de club beter kan volgen want ik rijd nu gezellig rondjes maar mis de aanwijzingen.

Vroeger had ik iemand in de les die een soort staafje aan een koord bij de lesgever omhing en daardoor kon zij het verstaan. Een echte instructieset hoeft het niet te zijn, ik zoek iets simpelers eigenlijk en kom er niet uit.

Ik heb gehoorapparaten maar de opties die ik daarvoor zie zijn me echt veel en veel te duur. Ik zoek iets simpels en betaalbaars zodat ik ook niet hoef te huilen als ik het verlies of het kapotgaat.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-25 16:50

Zoek eens op "stemversterker" :j

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-25 16:52

Kun je misschien iets met Bluetooth doen, met de gehoorapparaten die je al hebt? Ik weet niet of daar al een optie op zit, ik weet dat een vriendin van me ze met haar telefoon gelinkt heeft.

gonniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-25 17:13

Wat Prairy zegt, als er wifi is op je stal, zou je tijdens de les via whatsapp kunnen bellen bijvoorbeeld?

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-25 17:53

Cheap ass oplossing: bellen via whatsapp (want dat kost niks), je instructeur hangt telefoon rond haar nek en jij rijdt met GSM in clip aan je riem en oortjes in.