Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
lieveli schreef:Dani schreef:Ik ben overstag. Net via MP de teckelromper van MR gekocht.Kan ik eens kijken wat ik van 't merk vind.
Oot past de zijne nog, maat 68/74. Tranen van geluk hiero
Limoen schreef:Li, je bent een geweldig mens.
![]()
Ik wil nog even zeggen dat ik het echt stom vind dat de rompers bij de Hema nu alleen in lange mouw zijn. Wat een onzin. Ik wil korte mouw. Ik ga echt niet de hele tijd lange mouwen onder een truitje proppen. En veel te warm ook. (Die fijne bamboe rompers).
Dani schreef:lieveli schreef:
Oot past de zijne nog, maat 68/74. Tranen van geluk hiero
Ik kan er voorlopig alleen naar kijken denk ik.Ventje is nu 6 weken en maat 56 zit nog erg ruim bij hem. Romper is 56/62.
Jij bent ook van de dierenprintjes toch? Ik wil een pakje met panterprint maar kan alleen die van MR vinden. Zijn er bepaalde merken/winkels waar ze zoiets hebben? Ik hoopte H&M maar daar vind ik 't nu ook niet.
_lautje_ schreef:House of Jamie en Mar Mar Copenhagen hebben ook vaak panternprintjes. Maar dat zijn niet echt goedkopere alternatieven.
Vaak is wel dat als het goedkopere alternatieven zijn het vaak ook echt goedkoper er uit ziet en je beetje naar Nel Veerkamp for president gaat
Limoen schreef:lieveli schreef:Ik wil door tot een meisje OF 4 jongens.
Dat hebben mijn schoonouders ook gedaan. Tot de 5e (mijn man) toch ook wéér een jongen was.
En toen werd het eerste kleinkind ook nog weer een jongen. En toen kwam E.