Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_Fleur

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 08:27

Jooproo, jammer is dat! Ach nou misschien bedenkt ze zich nog en anders was het gewoon niet meant to be.

Yvanka, ik heb nog geen idee. Hij is van plan maandag naar Nederland te komen maargoed zoiets is wel vaker gezegd dus uit voorzichtigheid moet ik er maar twee weken bij rekenen :')

Ik vind het best spannend, we hebben al zo lang contact via app zonder elkaar te zien. Wat nou als het helemaal tegenvalt in real life haha

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 08:32

Die kans is wel aanwezig maar moet je niet vanuit gaan!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 11:30

Ik heb vanavond weer eens een date, heb er echt een goed gevoel bij.. Hij heeft alleen wel een dochter van net 1... Vind ik dan wel een dingetje, maar zie het wel.. :)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 12:51

Linda_Fleur ik ben benieuwd hoe het gaat lopen bij jou! Wel spannend, al zolang contact, je zou zeggen dat moet wel goed komen maar in real life kan alles weer anders zijn natuurlijk.

jooproo jammer maar goed dat je je even terugtrekt, laat het maar van haar komen :)

Relaxed, leuk! Wat gaan jullie doen? Kinderen vind ik ook wel een dingetje altijd... maar goed, een date kan nooit kwaad :) veel plezier!!

Ik had gister de 3e date met mijn tinderman. We zouden gaan schaatsen maar hij had zijn arm flink bezeerd de dag ervoor dus zijn we gezellig wat gaan drinken in de stad. Ik begin hem steeds interessanter te vinden :D Ik heb aardig wat mensenkennis en de 1e indruk die ik van iemand heb klopt altijd wel aardig met hoe diegene is. Maar bij deze man is het anders.. op de 2e date keek ik al heel anders tegen hem aan als date 1, en nu weer. Soms denk ik dat hij wat te saai/rustig voor me is, en dan ineens zegt of doet hij iets dat ik denk, huh? ik heb al vanaf het begin het gevoel dat er meer achter die rustige nuchtere man schuilt... ik denk iets positiefs, maar ben er nog niet goed achter..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 13:20

Anne, klinkt goed! Interessant iig, ik hou daarin wel van een beetje uitdaging ;)

We gaan gewoon een drankje doen, dat vind ik altijd wel fijn en gezellig..

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 14:20

Altijd goed inderdaad een drankje doen :)

Ik heb ook wel uitdaging nodig, ik had twijfel of ik dat in deze man wel zou gaan vinden maar ik zie sowieso een uitdaging om daarachter te komen O:)

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 14:43

Klinkt leuk Anne! Niet saai in ieder geval :))

Veel plezier vanavond Relaxed! Snap dat je een kind een dingetje vindt, ik weet zelf niet hoe ik daar tegenover zou staan nu.

Ik zie mijn date morgen weer <3

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 14:55

jooproo schreef:
ach, ik trek de probleemgevallen aan denk ik ;).

Beter iets dan niets toch :P

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 15:30

Nou ik zou toch liever niets hebben dan een probleemgeval :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 16:03

Ik heb ook een rare gozer op de app nu (via badoo) kende ik van de middelbare school en hij wou wel appen ik dacht oké is goede gozer wat ik me kan herinneren, gelijk op Facebook maar daar staat dus dat die een vriendin heeft _O-
Nee is al tijdje uit Zegtie :+
Nu heeft die een jaar terug een heftig ongeluk gehad, incl 2 maanden in coma... incl dus hersenletsel wat dus ook zijn soms iets wat enthousiaste reacties kan verklaren maar ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden :')

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 23:45

Tsja..mijn ervaring is dat de 'ex' dan niet een ex is of iig nog in zijn leven rondwandelt. waarom zouden beiden bun fb status niet aanpassen?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 07:10

Nou precies dat :j
Ik weet niet of zij de status wel weg heeft dat kan ik niet zien. Ik staat ook alleen maar: heeft een relatie en niet met .... ofzo. Maar goed ik geloof hem gewoon niet.

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 08:02

Ik zou ook het gevoel hebben, dat als er nog staat dat hij een relatie heeft, dat het sowieso nog niet helemaal afgesloten is...

Ik heb nu twee ontzettend leuke matches via tinder.

Twee compleet verschillende jongens. Eentje komt heel spontaan over en kletst heel veel. De ander is wat rustiger maar tot nu toe ook wel een goeie indruk.

Maar wat ik mij dan afvraag, kan ik het maken om met beiden eerst een keer af te spreken en daarna te ''kiezen''? Ja toch? :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 08:04

Tlijk gewoon doen!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 08:26

Ik vind dat je best met beide kan afspreken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 08:59

Idd, je moet eerst toch maar zien of het beide uberhaupt tot een date komt :+

Mijn date was wel leuk, maar voel verder verliefdheid oid, meer FWB materiaal. Zelf kwam hij er ook mee dat hij een nieuwe relatie al lastig vindt, hij is net gescheiden en dus nog een jonge dochter. Dat laatste was voor mij ook al een dingetje, dus eigenlijk prima zo :)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 09:07

MissFloorx ja tuurlijk, gewoon doen hoor!

Yonker, mijn ex paste het ook pas na een tijdje aan toen het uit was.. hij zat niet veel op Facebook dus had daar gewoon nog niet aan gedacht. Snap ik ook, er speelde toen al genoeg met ons huis en verdeling van spullen, dan is Facebook niet het 1e waar je aan denkt (oké voor mij wel maar ik ben Facebook verslaafd :+ ). Maar betekent in mijn ogen dan weer wel dat het misschien pas kort uit is of nog niet helemaal afgerond o.i.d.? Ik zou het toch wat vreemd vinden.

Ik had een paar maanden geleden een tijdje contact met een gozer, die had op zijn Facebook nog super veel foto's met zijn ex... dat snap ik op zich, ik heb ook foto's met mijn ex erop staan, zijn toch bijna 7 jaar samen geweest en als vrienden uit elkaar gegaan. Maar zelfs zijn profielfoto en omslagfoto met zijn ex samen. Toen ik zei dat ik dat vreemd vond zei hij, nog geen tijd gehad dat aan te passen.. ook raar haha.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 09:07

Relaxed schreef:
Idd, je moet eerst toch maar zien of het beide uberhaupt tot een date komt :+

Mijn date was wel leuk, maar voel verder verliefdheid oid, meer FWB materiaal. Zelf kwam hij er ook mee dat hij een nieuwe relatie al lastig vindt, hij is net gescheiden en dus nog een jonge dochter. Dat laatste was voor mij ook al een dingetje, dus eigenlijk prima zo :)

Fijn dat het in ieder geval een leuke date was... je kunt altijd nog zien waar het schip strand :)

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 09:50

Wat betreft Facebook kan ik me inderdaad niet voorstellen dat ze niet de status aanpassen na een relatiebreuk. Natuurlijk is FB tegenwoordig wel minder populair en houden sommigen het wellicht wat minder up to date. Maar ik heb altijd de behoefte mijn exen volledig uit mijn leven te wissen, maar wellicht omdat ik nooit een 'vriendschappelijke breuk' heb meegemaakt :')

En wat betreft hebben van kindjes. Ik vind het zelf ook altijd wel een dingetje, ondanks dat ik zelf dus ook gewoon een dochter heb. Maar tot nu toe is de ervaring dat ik er niet snel op afgewezen word. Zelfs met de beperking die mijn dochter heeft (blind). Merk dat ik nu ook wel op een leeftijd kom dat ik het steeds vaker voorbij zie komen, mannen met kindjes. Ik mag er trouwens nu niks over zeggen, want mijn buitenlandse date heeft zelfs 2 kinderen van 2 verschillende moeders, waarvan een net zo oud is als mijn jongere broertje.. oops! Ook dat zou op voorhand echt een no go voor me zijn, kan je je voorstellen hoe leuk ik hem vind op het moment hahaha.

Erger nog vind ik al die profielen waar ze met kindjes op de foto staan en vervolgens in de omschrijving staat: Oh enne, het kindje op de foto is mijn neefje. Misschien is het een rare gedachte van mij, maar ik vind het niet nodig om foto's van kinderen op een dating site te hebben staan.

Anne, fascinerend is het hé dat daten! En wat grappig dat je elke keer weer een andere indruk van je date hebt. Bij mij triggert het single zijn ook heel erg het denken over wie ik ben, wat ik wil worden en bereiken en wat voor man past daar precies bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 09:56

Linda_Fleur schreef:
Anne, fascinerend is het hé dat daten! En wat grappig dat je elke keer weer een andere indruk van je date hebt. Bij mij triggert het single zijn ook heel erg het denken over wie ik ben, wat ik wil worden en bereiken en wat voor man past daar precies bij.

En vooral dat laatste vraag ik me af of dat bestaat :+
Ik merk gewoon dat ik mijn leven echt goed voor elkaar heb en dat de mannen tot nu toe dit niet echt hebben (kinderen, schuldsanering, bagage..) Daar heb ik dan gewoon niet zoveel in eigenlijk.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 10:17

Ik vind het inderdaad best fascinerend. Ik ben altijd zo nieuwsgierig naar mensen, wat ze doen in hun leven, wat ze belangrijk vinden, hoe hun verleden eruit ziet en hoe ze in het leven staan. Ik heb behoorlijk veel gedate afgelopen halfjaar en iedereen is weer zo ontzettend anders! Wat dat betreft zou ik wel langer willen blijven daten, ik vermaak me best haha. Maar nee, liever heb ik huisje boompje beestje en vastigheid hoor dus ik hoop toch echt een keer iemand tegen te komen waar ik iets mee op kan bouwen. Maar ik leer er super veel van nu, ook over mezelf. Ben enorm gegroeid afgelopen halfjaar, heb heel veel zelfkennis en weet wat ik wel en niet wil :)

Kinderen op de foto's bij Tinder tja... enerzijds, je laat wel zien dat je kids hebt, of in ieder geval iets met kids hebt (in geval van neefjes o.i.d.). Maar dat zou ik dan eerder in de tekst verwachten dan op de foto's. Ik weet het niet zo goed, ergens begrijp ik het wel als ze een foto met hun kinderen erop zetten, maakt wel meteen duidelijk dat er kinderen in het spel zijn. Ik had een keer een leuke match en heel veel mee gekletst, pas na een hele poos zei hij dat ie 4 zoons had.... tja ik knap echt niet direct af op een man met kinderen maar 4?! :wow: daar begin ik niet aan haha..

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 10:19

anne_bento schreef:
Ik vind het inderdaad best fascinerend. Ik ben altijd zo nieuwsgierig naar mensen, wat ze doen in hun leven, wat ze belangrijk vinden, hoe hun verleden eruit ziet en hoe ze in het leven staan. Ik heb behoorlijk veel gedate afgelopen halfjaar en iedereen is weer zo ontzettend anders!

Ik vond dat ook altijd zo leuk! Je leert ook van iedereen weer iets nieuws en je neemt van iedereen wel weer iets mee; nieuwe culturen, nieuwe gerechten, nieuwe muziek, nieuwe sporten/hobby's etc etc. Zo leuk.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 10:21

Goof schreef:
anne_bento schreef:
Ik vind het inderdaad best fascinerend. Ik ben altijd zo nieuwsgierig naar mensen, wat ze doen in hun leven, wat ze belangrijk vinden, hoe hun verleden eruit ziet en hoe ze in het leven staan. Ik heb behoorlijk veel gedate afgelopen halfjaar en iedereen is weer zo ontzettend anders!

Ik vond dat ook altijd zo leuk! Je leert ook van iedereen weer iets nieuws en je neemt van iedereen wel weer iets mee; nieuwe culturen, nieuwe gerechten, nieuwe muziek, nieuwe sporten/hobby's etc etc. Zo leuk.

Ja precies! Ik ben bijvoorbeeld een keer wezen snowboarden, ik had het nooit gedaan en hij kon het erg goed dus hij heeft me een dag van alles geleerd, super leuk! Of met iemand die Crossfit trainer is, die wist me allemaal goede tips te geven wat betreft sporten, en vorige week poolen, ook weer wat van geleerd. Neem je allemaal weer mee :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 10:23

Nou ik ook! Ik heb ook van een date leren snowboarden, ik doe het nu nog steeds, superleuk!
Maar ik ben ook gaan wielrennen bijvoorbeeld, had ik anders ook echt nooit gedaan.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 10:26

ik heb ook ontzettend veel leuke dates gehad in de 2,5 jaar dat ik vrijgezel was geweest..
vooral geleerd op mijn eigen gevoel te vertrouwen maar ook eens buiten je comfortzone te kijken :)