Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alwiene schreef:Ik ben onderweg naar de 1000poot om de nieuwe wax te snuffelen. Was een voorstel van mijn vrouw en ik heb snel ja gezegd voor deze vlaag van verstandsverbijstering weer over is
@Leestmee Had jij nog wat leuks gekocht voor jezelf?
Alwiene schreef:Wow Lisitano, wat gááf, maar kan je niet nog wat planken ertussen zetten? Heb je weer ruimte![]()
Hier zo'n pepermuntgekkie, Christmas magic vind ik niet vies, maar hij valt me wat tegen, ik had Goose kennende verwacht dat er brandend meer tonen vrij zouden komen, maar dat heb ik niet gemerkt. Staying home vond ik echt vies en white chocolate buttercream kan ik me niet eens herinneren maar heb hem niet meegenomen dus zal wel niet mijn ding geweest zijn. French toast 1 blokje genomen, moet ik nog brandenHeb wel al een aantal echte kerstgeurtjes meegenomen, echt van die dennengeurtjes
Skessa_ schreef:Wat fijn!! Nu lekker genieten!![]()
Ik heb al ontzettend lang niks besteld. Heb nog zo ontzettend veel. En in de nieuwe geuren heb ik me nog niet verdieptZal zo eens kijken!
Alwiene schreef:Yankee komt er hier in principe niet meer in, vind die geursterkte toch niet fijn meer vergeleken met Goose en Scentsy. Vooral die laatste blijf ik maar uit de buurt nu, want mag helemaal niets kopen haha.
Alwiene schreef:Uuuhm Oeps?In my defence: hij was maar 13 euro bij de TK Maxx
Wil hem in de vensterbank in de keuken gaan zetten!
[ [url=m/HUyWrP.jpg]Afbeelding[/url] ]
koenlover schreef:Ik kom het topic even omhoog schoppen. Afgelopen weekend jarig geweest en goed verwend. Ik was tot nu toe vooral van de kaarsen maar voor m'n verjaardag ook heeel veel lekkere waxjes gekregen. Grote favoriet is de Yankee candle mulberry & fig Delight uit de nieuwe collectieZoet maar niet te en toch ook lekker fris.