Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

leestmee

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 13:54

Ik moet nog een verjaardagscadeautje voor mezelf zien te vinden.
Ben zaterdag jarig, er komt niemand dus moet ik mezelf maar gaan verwennen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 11:52

Ik ben onderweg naar de 1000poot om de nieuwe wax te snuffelen. Was een voorstel van mijn vrouw en ik heb snel ja gezegd voor deze vlaag van verstandsverbijstering weer over is :')

@Leestmee Had jij nog wat leuks gekocht voor jezelf?

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 13:04

Alwiene schreef:
Ik ben onderweg naar de 1000poot om de nieuwe wax te snuffelen. Was een voorstel van mijn vrouw en ik heb snel ja gezegd voor deze vlaag van verstandsverbijstering weer over is :')

@Leestmee Had jij nog wat leuks gekocht voor jezelf?

Uiteindelijk wel. Heb van iemand een large jar yc my serenety en een jar bbw peppermint marshmallow overgenomen. Kreeg daar nog een pakje wax van yc buttercream? bij.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:12

Ik heb eindelijk mijn kaarsenkast <3
Vriend en ik waren helemaal blij want ik had zelfs plek over *\o/* En toen kwamen we nóg een doos tegen _O- We hebben de afspraak gemaakt dat er niets bovenop mag staan en er alleen een nieuwe in mag als er één op is. Dus ik moest maar meer gaan branden zei ie *\o/* *\o/* *\o/*

De foto's zijn gisteravond gemaakt, ik zal nog wel een betere maken. Ik ben zo gelukkig, eindelijk het plekje dat ze verdienen <3

Afbeelding

Afbeelding

Vriend heeft ze gemaakt dus nu lijkt de kast klein :') Als ik ervoor sta is het echt zo:
Afbeelding
En de deur is scheef, dat is mijn schuld, vriend moet dat fixen :o?

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:15

Wat mooi lisitano!! Hopelijk kun je er nu weer lekker van genieten <3

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:19

OH MY GOD !!!!!!!!! Wat een heerlijkheid Lisitano!!

Helemaal verhuisd nu en naar je zin?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:29

Dankjulliewel, ik ben er ook zo zo zo blij mee!

Ja, we zijn nu twee weken over en het wordt nu eindelijk thuis. Het is nog láng niet af maar de meeste dozen zijn uitgepakt en alles begint zo langzaamaan een plekje te krijgen. Het is voor ons allebei even wennen dat we nu zo ruim wonen, de honden vinden het geweldig en we hebben heel lieve buren.
Klinkt misschien stom maar nu mijn kast eindelijk staat vind ik het nog veel leuker wonen :') Ik kan alles kwijt, heerlijk.

En hoe gaat het hier? Nog nieuwe geuren ingeslagen? *\o/*
Ik heb nog net op tijd, voor het inruimen van de kast, sinds héél lange tijd weer kaarsen binnengekregen. De nieuwe geurtjes van Goose; French toast, White chocolate buttercream en Staying home. Ik vind ze alledrie zo lekker ruiken! Ik heb ook wat losse melts meebesteld maar die vielen eigenlijk allemaal tegen.
De pepermuntgekkies zullen Christmas Magic wel lekker vinden.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:31

Wat fijn!! Nu lekker genieten! :D

Ik heb al ontzettend lang niks besteld. Heb nog zo ontzettend veel. En in de nieuwe geuren heb ik me nog niet verdiept := Zal zo eens kijken!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:49

Wow Lisitano, wat gááf, maar kan je niet nog wat planken ertussen zetten? Heb je weer ruimte :P

Hier zo'n pepermuntgekkie, Christmas magic vind ik niet vies, maar hij valt me wat tegen, ik had Goose kennende verwacht dat er brandend meer tonen vrij zouden komen, maar dat heb ik niet gemerkt. Staying home vond ik echt vies en white chocolate buttercream kan ik me niet eens herinneren maar heb hem niet meegenomen dus zal wel niet mijn ding geweest zijn. French toast 1 blokje genomen, moet ik nog branden :) Heb wel al een aantal echte kerstgeurtjes meegenomen, echt van die dennengeurtjes <3

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:55

Alwiene schreef:
Wow Lisitano, wat gááf, maar kan je niet nog wat planken ertussen zetten? Heb je weer ruimte :P

Hier zo'n pepermuntgekkie, Christmas magic vind ik niet vies, maar hij valt me wat tegen, ik had Goose kennende verwacht dat er brandend meer tonen vrij zouden komen, maar dat heb ik niet gemerkt. Staying home vond ik echt vies en white chocolate buttercream kan ik me niet eens herinneren maar heb hem niet meegenomen dus zal wel niet mijn ding geweest zijn. French toast 1 blokje genomen, moet ik nog branden :) Heb wel al een aantal echte kerstgeurtjes meegenomen, echt van die dennengeurtjes <3

Haha, dat zei ik dus ook al maar ik kreeg alleen een heel vieze en boze blik terug _O-

Oh Staying Home vind ik de lekkerste <3
Die dennengeuren heb ik nog niet besteld, ik kan me daar nog niet toe zetten, haha. Ik vond Jingle Bells nog wel oké. Die Buttercream is monsterlijk zoet nohhh <3

Skessa_ schreef:
Wat fijn!! Nu lekker genieten! :D

Ik heb al ontzettend lang niks besteld. Heb nog zo ontzettend veel. En in de nieuwe geuren heb ik me nog niet verdiept := Zal zo eens kijken!

Muhaha! Tjing tjing.
Yankee heeft ook nieuwe geuren, ik ben wel benieuwd naar die Saffraandinges. Maar ik vind Yankee zo prut branden.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 12:02

Oh ja Jingle Bells heb ik hier, Night before christmas, Classic Christmastree. Moments in time vind ik echt viessssss zo'n mannelijke geur vind ik het. Sparkling woods vond ik ook niets, teveel neigend naar wasmiddel voor mij. Salted caramel cupcake wel 1 blokje meegenomen om te proberen.

Yankee komt er hier in principe niet meer in, vind die geursterkte toch niet fijn meer vergeleken met Goose en Scentsy. Vooral die laatste blijf ik maar uit de buurt nu, want mag helemaal niets kopen haha.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 12:07

O wat heerlijk Lisitano! <3 Heerlijk genieten nu!
Nu kan ik snel eens uitgebreid komen snuffelen _O-

Hier erg stil qua branden, ben echt veel te weinig thuis. Zonde, want alles staat nu maar te verstoffen...

Ik vind Yankee erg tegenvallen qua geursterkte en poolen voor geen meter, ik vind BBW en Goose zo ontzettend veel fijner. Met mezelf afgesproken dat ik geen Yankee meer mag kopen... Nu kijken hoe lang ik dat volhoud O:)
Men zegt dat je ze onder een lamp wel heel goed ruikt maar om nou ook nog zo'n lamp aan te schaffen...

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 12:10

Ik heb nooit zoveel problemen met Yankee. Maar moet echt eerst eens wat opmaken _O-

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 15:18

Gaaf lusitao! Je jan haast een winkeltje beginnen ;)

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 22:22

Neee geen winkel :') Ik heb er voor de verhuizing iets van 20 uit gegooid en ik mis ze.

Net stond ik voor mijn kast en wilde ik zo graag Silver Birch. Die heb ik weggedaan ;( Ik ben nu maar Beach Wood aan het branden, die is halverwege. Poolt verschrikkelijk maar het is wel een lekker geurtje zo op een zomeravond.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 23:50

Ik had compleet tegen mijn zin van de laatste tijd in ineens behoefte aan foody. Ben de grote grabbeldoos ingedoken en kwam een blokje banana bread tegen. Ach, waarom ook niet, en hij is best lekker! :D

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 11:32

Ik moet een illumalid vind ik zelf.
Heb nu 2 large jars staan en vind ik een mooi excuus om er 1 te kopen.
Maar dan moeten er ook wat meltjes bij anders zo zonde van een doos. Zo veel ruimte en dan alleen heel sielugh 1 lidje er in. Nah die moet gezelschap hebben van wat lekkere meltjes denk ik zo.
Nu vriend nog ff overtuigen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 14:16

Alwiene schreef:
Yankee komt er hier in principe niet meer in, vind die geursterkte toch niet fijn meer vergeleken met Goose en Scentsy. Vooral die laatste blijf ik maar uit de buurt nu, want mag helemaal niets kopen haha.

Uuuhm Oeps? :+ In my defence: hij was maar 13 euro bij de TK Maxx :D
Wil hem in de vensterbank in de keuken gaan zetten!
Afbeelding

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 14:53

Ik moet echt niet meer op de site van sassy girl aroma kijken.
Ik wil daar echt bestellen maar usa dus verzendkosten hoog etc

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 14:33

Whaaaaaaa ik was dit topic kwijt, bleek dat ik het per ongeluk onstipt had _O-

Wat een prachtige kast heb je Listiano <3 <3 <3
Lekker alles kwijt!!

Ik brand eigenlijk amper nu in de zomer merk ik :') Toch maar weer eens wat zomergeurtjes erbij pakken :D

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 13:20

Ik kom het topic even omhoog schoppen. Afgelopen weekend jarig geweest en goed verwend. Ik was tot nu toe vooral van de kaarsen maar voor m'n verjaardag ook heeel veel lekkere waxjes gekregen. Grote favoriet is de Yankee candle mulberry & fig Delight uit de nieuwe collectie <3 Zoet maar niet te en toch ook lekker fris.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 14:03

Vandaag na lange tijd weer eens wat op de brander!

Warm and cozy van waxmeltsenzo:
Afbeelding

Heb voornamelijk waxjes van puresoap en WME liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 14:07

Alwiene schreef:
Uuuhm Oeps? :+ In my defence: hij was maar 13 euro bij de TK Maxx :D
Wil hem in de vensterbank in de keuken gaan zetten!
[ [url=m/HUyWrP.jpg]Afbeelding[/url] ]

_O-

koenlover schreef:
Ik kom het topic even omhoog schoppen. Afgelopen weekend jarig geweest en goed verwend. Ik was tot nu toe vooral van de kaarsen maar voor m'n verjaardag ook heeel veel lekkere waxjes gekregen. Grote favoriet is de Yankee candle mulberry & fig Delight uit de nieuwe collectie <3 Zoet maar niet te en toch ook lekker fris.

Heerlijk cadeau! Geniet ervan :D

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 15:22

Ik heb vandaag 133 testers van scentsy overgenomen. Dusse als die binnen zijn heb ik een hoop te snuffelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 15:31

leestmee schreef:
Ik heb vandaag 133 testers van scentsy overgenomen. Dusse als die binnen zijn heb ik een hoop te snuffelen.

Jij bent nog wel even bezig :')