Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 23:13

Hihi ik heb een Tv gratis af te halen. Krijg ik van een pool een Google translate stukje dat ie de tv opkanhalen. Het is echt zo grappig geschreven. Van mij mag ie de tv hebben, maar communicatie wordt wat lastig. Iemand die hier Pools kan? :=

Kirsha

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 23:22

Kan je niet een Engelse mail terugsturen en dan zien wat er gebeurt? Dan gaat hij vast op zoek naar iemand die Engels kan :D

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 00:25

Anoniem schreef:
Hahaha HTM, wat heb je gereageerd?

Ik heb hem vriendelijke uitgelegd dat mijn pony voor de slachtprijs niet weg gaat.
Volgens mij begreep die het niet echt :(:)

saddledancerJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 01:45

Sammie schreef:
Hihi ik heb een Tv gratis af te halen. Krijg ik van een pool een Google translate stukje dat ie de tv opkanhalen. Het is echt zo grappig geschreven. Van mij mag ie de tv hebben, maar communicatie wordt wat lastig. Iemand die hier Pools kan? :=

vriendlief spreekt pools !! Zeg maar wat je moet weten, ik kan het vertalimgswerk regelen ! :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 09:34

Ah top!

Ik heb nog geen reactie terug, maar anders klop ik van de week nog wel even aan. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 12:40

Ik heb kreeg net een mailtje van iemand die voor 7,5 een clutch van mij wou overnemen die ik op Marktplaats heb staan, in de advertentie staat duidelijk dat de verzendkosten 6.95 zijn, omdat het niet door de brievenbus past...

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 12:54

Wil ze hem niet komen halen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 13:55

Nee, er stond INCL verzenden. Ik heb maar een mailtje gestuurd dat ik er niet mee akkoord ga, en een verwijzing naar de advertentie dat de verzendkosten 6.75 zijn.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 13:57

Oh dan is het wel een beetje optimistisch ja :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 13:58

Zal wel weer een guppie zijn die niet weet hoe het werkt met verzenden :=

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-15 14:05

of de persoon wil het halen en is dat het bedrag voor alleen het item.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 22:35

Mag ik even een vraag tussen door stellen?
Hebben jullie ook (weer) last dat mails niet aankomen?

Ik reageerde op een advertentie, geen reacties.
Kijk bij alle advertenties, zie je aan de datum bij de laatst geplaatste advertentie dat die verleden week was... Vraag me dan af of degene reageert gewooon niet, of echt niet aan komen?

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 22:39

Ik heb heel sterk het idee dat veel mails gewoon niet aankomen :j Maar geen bewijs verder.

Hier komt er langzaamaan een nieuw MP-avontuur aan...mijn geliefde trouwe classic Mini Coopertje moet de deur uit (ik rij inmiddels auto om mijn auto beweging te geven, dat gaat me toch echt te ver }:0 ) Y;( Zal mij benieuwen wat er in de MP-autohandel allemaal voor bijzonders komt opdagen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 19:10

Ik heb nu ook wat vreemds..
Heb een blender gekocht en €6,95 verzendkosten betaald, nou zie ik vanmiddag ineens dat er iets op de tuinstoel staat, de blender dus..
Het pakketje is niet verzonden want het zit in de originele doos en er staat nergens een adres op.
We zijn vanmorgen even weggeweest dus het kan zijn dat het er toen is neergezet al is het me niet opgevallen toen ik thuis kwam, anders hebben ze het sneaky neergezet zonder aan te bellen.
Wat zouden jullie hiermee doen?
Het heeft wat geregend vandaag, dat ze het kwamen brengen is niet overlegd en ze heeft ook niet gemaild dat het gebracht zou worden en ik heb dus wel verzendkosten betaald..

_SnowBall

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 19:13

Hmm dat is idd vreemd! >;)

Heb je nog iets van hun? Emailadressen? Telefoonnummer? Ik zou zelf verhaal halen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 19:16

_SnowBall schreef:
Hmm dat is idd vreemd! >;)

Heb je nog iets van hun? Emailadressen? Telefoonnummer? Ik zou zelf verhaal halen!

Ik heb nog een mailadres, geen telefoonnummer.
Dat ze het komen brengen vind ik geen probleem maar zonder overleg iets neerzetten en dat niet van te voren melden vind ik niet zo netjes en juist omdat ik verzendkosten betaald heb vind ik het zo vreemd.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 19:36

Gewoon even mailen!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 19:42

Ik zou er niet zo van gediend zijn als ik verzendkosten betaald heb dat men het zelf zo even in de tuin dropt :o Ook niet als wel afgesproken was dat ze het kwamen brengen trouwens (want zo'n pakketje los buiten kan zomaar weggepakt worden of verzuipen in de regen bijv), maar op deze manier steken ze zich ook nog eens buiten de afspraak om 7 euro extra in de zak. Vind ik niet heel netjes. Zou er iig nog even achteraan mailen hoe dat nou zit idd!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 19:43

Ik snap niet eens hoe mensen het verzinnen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 19:53

Het ligt dus niet aan mij dat ik het niet vind kunnen, ik heb een mailtje gestuurd, ben benieuwd of er nog een reactie op komt..

_SnowBall

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 20:04

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat hun kant van het verhaal is :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 20:22

Ik ook, al zal het me niet verbazen als er helemaal geen reactie komt.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 20:31

Kan het niet zijn dat één van de buren het pakketje heeft gekregen, dacht dat het voor hem/haar was en bij uitpakken er achter kwam dat het voor jou was? Vervolgens bij jou gedropt en voila.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 20:49

Cayenne schreef:
Kan het niet zijn dat één van de buren het pakketje heeft gekregen, dacht dat het voor hem/haar was en bij uitpakken er achter kwam dat het voor jou was? Vervolgens bij jou gedropt en voila.

De man die de pakketjes komt brengen is altijd wel scherp dus ik denk niet dat hij het verkeerd zal bezorgen, als er toch iets verkeerd opgestaan had dan had hij het wel bij zich gehouden en later aangebeld om te vragen of het wel klopt(wij hebben een hele fijne pakketbezorger hier) plus dat de ene buurman nauwelijks thuis is en de andere buren het wel persoonlijk gebracht hadden als het wel mis gegaan zou zijn.
Ik heb ook geen track and trace code ontvangen..

Ik las net de laatste mail terug en op vrijdag rond 22.00 stuurt ze dat het 'zo snel mogelijk mijn kant op komt', dan kan het zaterdag nooit bezorgd zijn..

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 20:52

Da's gehaaid, met "het komt zo snel mogelijk jouw kant op" heeft ze niet gelogen namelijk. Is er eerder wel specifiek gesproken over verzendkosten en opsturen trouwens?

Ben benieuwd of je nog wat hoort!