Het is gewoon niet eerlijk... Wij zouden veel krijgen... Hebben amper wat gehad en nu krijgt WEER het noorden de volle laag... Er lijkt nog meer aan te komen, maar we zien het allemaal wel... Vind het wel jammer, stond echt met mijn neefje van het weer te genieten...
Hier is het eindelijk droog, en het zonnetje is in aantocht
quartel
Geplaatst: 27-05-14 08:17
Het druppelt hier rustig door ook.
Ik zou geen deken op doen, ga zelf maar eens in een regenjas lopen nu. Vanmiddag word er nog veel meer verwacht........ik denk dat ze bij ons binnen blijven
Hier grijs met waterig zonnetje. Zal wel niet lang duren voor het hier ook regent.
Britta31
Geplaatst: 27-05-14 08:23
Ze staat wel de hele dag in de regen,dat doet ze zelf ze heeft een stal.Alleen bij noodweer gaat ze zelf binnen staan.Ben bang dat er nog veel regen komt hier in Groesbeek.
gohya
Geplaatst: 27-05-14 08:26
Grijs met een waterig zonnetje die erdoor probeert te komen. Volgens mij heeft het hier afgelopen nacht ook nog flink geregent.Tis helemaal niet koud.
Britta31 mijn oudjes staan gewoon zonder deken hoor,zolang ze gezond zijn,lekker bloot laten staan. Ze worden toch niet nat,het water druipt gewoon van de vacht af,er is geen betere regendeken dan hun vacht.