Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Deniseevy schreef:Vandaag een artikel over Droesmet tips hoe je het kunt voorkomen en kunt genezen!
https://equinonline.wordpress.com/2015/02/17/%E2%98%85droes%E2%98%85/
miszeva schreef:Morgen naar Zuid-Afrika!!Daar lekker paardrijden en dan hopelijk wat mooie foto's maken voor mijn blog
Ik heb mijn blog nog niet zo lang maar heb echt plezier in het schrijven over mijn reizen, ik sprak laatst iemand die een ruitersportzaak heeft en die is misschien wel geïnteresseerd in een samenwerking, het lijkt mij erg leuk om te schijven over verschillende paarden benodigdheden, en mijn ervaringen met het rijden in het buitenland. Ik vraag me af of mensen het ook leuk zouden vinden om er over te lezen. Wat vinden jullie?? Wat lijkt jullie leuk om getest te zien?
Groetjes!
HippoLogic schreef:Die trui/jurken zijn hier ook heel hip. Ik was vanmorgen ergens bij een lezing waar de spreekster zo een droeg. Het was alleen een beetje raar: de trui-jurk was beige, zij was nogal bleek en ze droeg er geen panty/legging onder, maar blote benen met kisten. Toen ik binnen kwam moest ik 2x kijken: het leek gewoon alsof ze haar broek vergeten was...Met een panty of legging erbij is het mooi aangekleed.
NienkeV1994 schreef:Bij mij vandaag Nadelen van een lippiercing