Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HippoLogic

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 19:04

Ik heb dat ook nog nooit gehad met WP. Ik sla altijd tussendoor op. Ik heb katten en een kleuter. ;) Soms bemoeien die zich wel een bewust of per ongeluk met het toetsenbord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 19:11

Wordpress slaat hier zichzelf ook tussendoor op.. maar ik denk dat er wel verschil zit tussen wordpress.com en wordpress.org (ofwel, gehost bij wordpress of zelf gehost.)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 20:27

Ik heb het probleem nog niet gehad. Hij slaat tussendoor wel vaak op.

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 20:38

Ik heb vaak dat er iets mis gaat, de pagina waar ik mn blog schrijf afgesloten word en ik de autosave niet meer terug kon vinden. Gelukkig is daar Google Chrome die mij een venstertje geeft zodat ik terug kan gaan naar mn blog :')

Ik moet mn blog voor morgen nog schrijven en eigenlijk ben ik veeeeeel te lui.. maargoed. Aan de slag :D

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 20:40

mijne slaat tussendoor ook altijd op! mocht hij dan onverwachts uitgaan dan staat hij er altijd als concept! :-)
Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn trui/jurk vinden, heerlijk comfortabel en toch vrouwelijk! <3
http://www.fajez.nl/fashion/comfy-dress ... /#more-843

Ik ga al jullie blogs bijlezen, ik reageer op de blogs zelf hoor ipv hier anders hou ik het niet bij hihi.

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 20:44

Ik snap er niks van, ik had dit gister avond ook al maar dacht dat het mijn eigen schuld was.. Maar ik was gisteravond ook opeens uitgelogd uit mijn Wordpress Dashboard en nu weer.. en krijg vervolgens de melding dat ik teveel gefaalde inlogpogingen heb en het over 20 min weer kan proberen. Ik ga straks voor de zekerheid nog maar mijn wachtwoord veranderen want dit is nu zeker weten niet mijn schuld!

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 21:27

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 21:30

miszeva schreef:
Morgen naar Zuid-Afrika!! {:} Daar lekker paardrijden en dan hopelijk wat mooie foto's maken voor mijn blog :)

Ik heb mijn blog nog niet zo lang maar heb echt plezier in het schrijven over mijn reizen, ik sprak laatst iemand die een ruitersportzaak heeft en die is misschien wel geïnteresseerd in een samenwerking, het lijkt mij erg leuk om te schijven over verschillende paarden benodigdheden, en mijn ervaringen met het rijden in het buitenland. Ik vraag me af of mensen het ook leuk zouden vinden om er over te lezen. Wat vinden jullie?? Wat lijkt jullie leuk om getest te zien?

Groetjes!

Geniet ervan!

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 21:38

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 23:59

Die trui/jurken zijn hier ook heel hip. Ik was vanmorgen ergens bij een lezing waar de spreekster zo een droeg. Het was alleen een beetje raar: de trui-jurk was beige, zij was nogal bleek en ze droeg er geen panty/legging onder, maar blote benen met kisten. Toen ik binnen kwam moest ik 2x kijken: het leek gewoon alsof ze haar broek vergeten was... :') Met een panty of legging erbij is het mooi aangekleed.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 00:20

Ik heb twee nieuwe video's geüpload over het leren springen over een ton.

En de blooper (meer dat ik voor gek sta, haha :P )

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 00:24

Oke I just...

Ik bekeek net de statistieken van mn blog, vind ik altijd leuk om te doen. En toen zag ik de zoektermen waarmee mensen op mijn blog gekomen zijn. Normaal staat er altijd 'onbekende zoekterm', maar vandaag...

"Laptop klepje hard klappen slecht"

Ik heb het niet meer :') :') ik heb eens een artikel geplaatst over wat ik doe om mijn laptop een langere levensduur te geven en via deze zoekterm kwam iemand bij dat artikel uit. WAUW.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 07:59

Hahahahaha prachtig _O-

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 09:15

Wauw, Zuid afrika :D Super veel plezier!!

Hahah Marleen sommige zoektermen zijn inderdaad echt zo vreemd :') Geen idee hoe Google dat bedenkt, haha.

Ik leg vandaag uit hoe je een double exposure in Photoshop maakt :)

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 09:49

HippoLogic schreef:
Die trui/jurken zijn hier ook heel hip. Ik was vanmorgen ergens bij een lezing waar de spreekster zo een droeg. Het was alleen een beetje raar: de trui-jurk was beige, zij was nogal bleek en ze droeg er geen panty/legging onder, maar blote benen met kisten. Toen ik binnen kwam moest ik 2x kijken: het leek gewoon alsof ze haar broek vergeten was... :') Met een panty of legging erbij is het mooi aangekleed.

Haha, hilarisch ik zie het zo voor mij #rolvanmijnstoeldoorhetlachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 09:57

Oh echt... ik snap daar werkelijk waar niks van....
Vooral in de zomer zie ik heel vaak collega's met van die uber korte jurkjes zonder panty, legging of iets in die geest.
1x voorover buigen en je wordt getrakteerd op hun ondergoed en soms hoeven ze niet eens voorover te buigen, maar kruipt het "jurkje" uit zichzelf al omhoog...

Blijkbaar is dat geen enkel problem.
Ik persoonlijk doe er liever een dunne legging onder!

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 11:58

Haha HippoLogic, dat ken ik inderdaad ik vind die broeken ook zo verschrikkelijk waarbij het lijkt of mensen in hun blote benen lopen!
DnT: Ik hou daar ook niet van, vind het gewoon ordinair en vooral op je werk.. Ik draag vaak dan gewoon net een wat langere rok zodat je niet alles hoeft te laten zien of gewoon een broekje (maar dan niet zo een waar je billen uitvallen want dat was ook een trend)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 14:14

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 14:25

Ik draag ook wel jurken naar mijn ene werk, maar die zijn allemaal wel ongeveer op knielengte.
Ga met 35 graden echt niet in een lange broek lopen :=

Jurk in de post is niet zo mijn ding. Vind dat leuker over een broek ofzo met een riem, maar dan is het alsnog niet zo mijn ding. Sorry :o

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 14:32

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 14:39

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 14:45

Vreemd, bij mij doet ie het wel gewoon..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 14:50

Bij mij doet hij het ook gewoon :j

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 16:13

Haha die blooper. Hilarisch :D

En lekker zeg, Zuid-Afrika. Daar wil ik ook ooit nog wel eens naar toe. Maar eerst staat New York op de planning :D

Ik ga straks verder aan de video die ik afgelopen zondag heb opgenomen. Afgelopen dagen viel niet mee. Mijn ogen waren heel branderig na de ooglidcorrectie. Vannacht was het ook niet zo fijn, maar nu gaat het gelukkig beter.

Ik had nog een promofilmpje gemaakt voor de Masterclass (een evenement dat ik samen met iemand organiseer). Ik heb lekker met Adobe After Effects zitten rommelen. Het is niet perfect, maar na gisteren was ik er wel klaar mee :p Ik heb tutorials gevolgd van Evan Abrams. Die jongen heeft echt humor vind ik.

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 17:02

Tjieees, ben een dag of 4 (carnaval :') ) niet op bokt geweest, bam 11 pagina's erbij :wow:
Ik heb nog niet de tijd gehad om alles bij te lezen maar heb wel een aantal leuke dingen voorbij zien komen.
Leuk artikel Nienke over je piercing, ik was eigenlijk altijd wel benieuwd naar zo'n ding. Nooit geweten dat de dikte van zo'n staafje zoveel uit maakte.
Gister kwam een artikel online over knip ideeën van de manen van een fjord . En vandaag nog een nieuw artikel, ze komen de laatste tijd niet meer helemaal netjes om 8 uur online van mijn kant... Moet weer even in het ritme komen :')