Er staan super sjieke peesbeschermers op de BM. Ik moet me echt inhouden. Wil nog wel peesbeschermers hebben voor die ene keer in de 10 jaar dat ik eens een sprongetje maak, maar deze zijn nog aardig aan de prijs. Maar zoooooooo mooi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kirsha schreef:Ik zit nog met een oud hoofdstel dat ik ooit ergens op de kop heb getikt. Het leer is nog prima, de gespjes zijn een klein beetje verroest maar dat poets ik er zo af. Ik gebruik hem niet meer omdat het een maat full is en mijn merrie een cob hoofdje is. Dus ik denk dat ik hem ook maar op MP gooi, voor wat de gek ervoor geeft ofzoOf gratis met iets anders erbij.
Er staan super sjieke peesbeschermers op de BM. Ik moet me echt inhouden. Wil nog wel peesbeschermers hebben voor die ene keer in de 10 jaar dat ik eens een sprongetje maak, maar deze zijn nog aardig aan de prijs. Maar zoooooooo mooi
Romy1234 schreef:Kirsha schreef:Ik zit nog met een oud hoofdstel dat ik ooit ergens op de kop heb getikt. Het leer is nog prima, de gespjes zijn een klein beetje verroest maar dat poets ik er zo af. Ik gebruik hem niet meer omdat het een maat full is en mijn merrie een cob hoofdje is. Dus ik denk dat ik hem ook maar op MP gooi, voor wat de gek ervoor geeft ofzoOf gratis met iets anders erbij.
Hier op bokt markt heeft iemand een gezocht advertentie voor oude hoofdstellen, http://www.bokt.nl/markt/ad/203851/gezo ... ofdstellen
Misschien een ideetje
kiki1976 schreef:NaomiJouke schreef:zucht bieding op me bit 10 cent wat zal ik terugsturen?
Daar reageer ik niet eens op, gewoon bod verwijderen en klaar
Jadeleigh263 schreef:het bod dat ik net gewoon heb gehad is schandalig...
ik heb een zadelbontje te koop staan, nieuw 89,95 het bontje was maar 4 a 5 x gebruikt dus ik wilde er €35,-
ik had ook een andere dekje die was nieuw €34,95 en hij was maar 1 x gebruikt en die mocht van mij weg voor ong €10,- ofzo
bied iemand ja voor het dekje en het zadelbontje €15,- incl.
ik kan me dan bijna niet meer inhouden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is 4 euro voor een zadelbontje, & 4 euro voor het dekje
no way.
NaomiJouke schreef:zucht bieding op me bit 10 cent wat zal ik terugsturen?
romyloverrr schreef:dat ga ik ook doen !
hij heeft de eskadron flexisoft peesbeschermers
en strijklappen maat full verkocht , en heeft
mij nu een paar hh's maat cob , die helemaal
versleten zijn opgestuurt ipv de flexisoft
waar haalt hij het lef vandaan !