Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 19:20

Biebz schreef:
Ik wil verhuizen -O- wil hier niet meer wonen.

Maar kopen redden we gewoon niet (te weinig eigen geld)
En voor huur sta ik overal achter aan de lijst (terwijl ik al vanaf mijn 18e sta ingeschreven) en particulier is gewoon niet te betalen.

Baal echt flink want voel mij gewoon niet meer veilig in mijn eigen huis. Durf de deur niet meer uit. Of ik durf niet meer naar huis toe te gaan.
Maar zal wel moeten.. dus heb nu elke dag stress -O-

zo ff wat frustratie eruit

Dat lijkt me echt verschrikkelijk, ik hoop dat je toch wat anders vind :(:)

LaPluche

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 19:30

Dat lijkt mij ook verschrikkelijk, kan je nergens anders terecht?

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 19:35

Nee helaas niet. Zit niks anders op dan maar blijven melden bij de politie en de woningstichting.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 19:54

Ik moet skippy storen om de stekker te pakken tegen prikmuggen
Er zitten 3 in de woonkamer -O-

Afbeelding

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 20:02

Dank jullie wel!

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 20:05

Westhof schreef:
:
[ Afbeelding ]

Edit: geldt voor heel Apeldoorn en omstreken, 10 dagen lang.

Hoe zou dit zitten met het drinkwater voor dieren? Of kunnen die wel tegen de verontreiniging?

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 20:09

Ik weet het ook niet eigenlijk. Voor de kat heb ik het in elk geval maar wel gekookt, maar voor de paarden is dit natuurlijk geen doen. Het gaat om E. coli trouwens.

Er is ook echt chaos in de supermarkten hier nu wat betreft water, alles is al weggehamsterd.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 20:28

Paarden drinken ook uit de sloot dus dat is geen issue.
Zelf gewoon een grote pan op het vuur, water laten koken en dan gewoon af laten koelen en eventueel is flesjes in de koelkast. Klaar.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 20:39

_San87_ schreef:
Ik neem ook nooit meer op met mijn naam. Zeg alleen 'Hoi' of 'Hallo' :').

Ik neem nooit op, tenzij ik weet wie het is. En dan nog maar af en toe...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 21:40

Ik neem gewoon op. Is het onzin hang ik gewoon op. Ik heb zo’n sukkel ook weleens expres een behoorlijke tijd aan de lijn gehouden en zelf allerlei onzin verzonnen om hem bezig te houden. Vond ik zelf erg grappig, hij uiteindelijk niet zo. Toen hing hij op, jammer :')

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-24 21:52

Ineke2 schreef:
Ik neem gewoon op. Is het onzin hang ik gewoon op. Ik heb zo’n sukkel ook weleens expres een behoorlijke tijd aan de lijn gehouden en zelf allerlei onzin verzonnen om hem bezig te houden. Vond ik zelf erg grappig, hij uiteindelijk niet zo. Toen hing hij op, jammer :')

Oh dat doe ik met mijn zakelijke nummer wel, dat is wel leuk. Dan vragen ze bijvoorbeeld naar degene die over de telefonie gaat. Dan zeg ik ogenblikje, zal hem even halen (ik werk alleen). En dan iets anders gaan doen en om de 2 minuten een keer roepen, momentje nog. Dan bellen ze ook nooit meer terug.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-24 00:12

NSC wil meer onderzoek naar de gestegen euthanasiewens onder jongeren.. maar ondertussen zijn ze wel een van de aandragers van de langstudeerboete.

Ik snap de politiek niet meer hoor -O-

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 00:59

Aan de een of andere bosmongool die zojuist een of andere vuurwerkbom af stak hier in de buurt. Ik schrok wakker als een idioot. En dacht even dat het een droom was maar heel m'n slaapkamer stinkt naar vuurwerkz dus het was wel degelijk hier zojuist. Van mij mag deze idioterie altijd gepaard gaan met schade aan de afsteker.

Bizar wel, geen geluid buiten er na... geen geschreeuw, gelach, rennende voetstappen. Totale stilte.

Morgen even de tuin checken. Ik heb echt het idee dat t zeer dichtbij was.

En nu dus klaar wakker er door. En een kat over de zeik. Die reageerde jn eerste instantie niet (ligt naast mn bed in een mandje) maar toen ik naar t toilet ging kwam hij de toilet in gekropen. Toch wel flink geschrokken ook.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 03:41

Enorm drukke en stressvolle dag gehad, of weken eigenlijk. En natuurlijk ben ik nu klaarwakker sinds kwart over 1. En vanmiddag belangrijke afspraak/keuring die ook enorm veel energie gaat vragen...

En dan ook paard nog die alweer bijna 3 weken ziek is en volgens bloedbeeld veel zieker als dat ze getoond heeft..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 09:11

Tancreda4 schreef:
Aan de een of andere bosmongool die zojuist een of andere vuurwerkbom af stak hier in de buurt. Ik schrok wakker als een idioot. En dacht even dat het een droom was maar heel m'n slaapkamer stinkt naar vuurwerkz dus het was wel degelijk hier zojuist. Van mij mag deze idioterie altijd gepaard gaan met schade aan de afsteker.

Bizar wel, geen geluid buiten er na... geen geschreeuw, gelach, rennende voetstappen. Totale stilte.

En nu dus klaar wakker er door. En een kat over de zeik. Die reageerde jn eerste instantie niet (ligt naast mn bed in een mandje) maar toen ik naar t toilet ging kwam hij de toilet in gekropen. Toch wel flink geschrokken ook.

Ik wou het niet zeggen , maar toen hier gisteren weer vuurwerk afging dacht ik hetzelfde. Schade aan de afsteker zodat ze het nooit weer kunnen doen.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 10:26

Vuurwerk snap ik sowieso nooit.
Op 31 december oke maar daar buiten niet.

Erger mij aan mezelf. Wil meer dan ik kan lichamelijk.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 10:46

Gisteren teveel gedaan op de moestuin.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 10:53

Westhof schreef:
Ik weet het ook niet eigenlijk. Voor de kat heb ik het in elk geval maar wel gekookt, maar voor de paarden is dit natuurlijk geen doen. Het gaat om E. coli trouwens.

Er is ook echt chaos in de supermarkten hier nu wat betreft water, alles is al weggehamsterd.

Wij vallen er (gelukkig) net buiten, maar hier in de supermarkt is het ook chaos.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 10:55

Prachtige pot besteld, zit er een grote deuk in ;(.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 10:59

MyWishMax schreef:
Enorm drukke en stressvolle dag gehad, of weken eigenlijk. En natuurlijk ben ik nu klaarwakker sinds kwart over 1. En vanmiddag belangrijke afspraak/keuring die ook enorm veel energie gaat vragen...

En dan ook paard nog die alweer bijna 3 weken ziek is en volgens bloedbeeld veel zieker als dat ze getoond heeft..

Sterkte vandaag MWM en heel veel beterschap voor je paard.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 11:08

Ik heb een bovenkastje gezien bij de hornbach precies boven mijn bovenkastjes zouden passen. Kastje kost €29. Verzendkosten €105,50. Ze zijn niet goed wijs. Hij is ook nergens te reserveren en op te halen. Bij sommige winkels kan je het dan nog gratis in het filiaal laten afleveren maar ook dat kost €105,50 en zou ik er nog heen moeten. Ik ga wel verder kijken.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 11:16

Is het niet andersom? Kastje €105,50 en verzending €29,- ?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 11:20

wyoming schreef:
Ik heb een bovenkastje gezien bij de hornbach precies boven mijn bovenkastjes zouden passen. Kastje kost €29. Verzendkosten €105,50. Ze zijn niet goed wijs. Hij is ook nergens te reserveren en op te halen. Bij sommige winkels kan je het dan nog gratis in het filiaal laten afleveren maar ook dat kost €105,50 en zou ik er nog heen moeten. Ik ga wel verder kijken.

Wat apart, ik heb juist speciale dingen bij hornbach kunnen bestellen en daar afleveren. Thuis bezorgen is soms erg duur, ja, maar in filiaal niet? Was bij de dingen on mijn geval dan. Ook dingen die niet standaard in de winkel waren en altijd besteld moesten wordrn

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 11:23

Riool in de wc stinkt. Zit aangesloten op de afvoer van de paarden. Straks maar even doorspuiten.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-24 11:27

Tancreda4 schreef:

Heb je nog wat gevonden, was het echt in je tuin? Dat zou echt mega asociaal zijn zeg...