Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 21:50

Nog even verder zeuren over mijn nieuwe matrassen: volgens de leverancier is er vandaag eentje bezorgd. Maar volgens PostNL komt hij morgenmiddag pas, en zijn het meerdere losse pakketten. Wat een verwarrende communicatie zo %)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 22:15

Agradi die hun weer eens niet aan de levertijd die ze zeggen houden. Eerst zeggen ze voor de ene 23.00 uur besteld morgen in huis en de andere was 1 tot 3 dagen. Helemaal prima, want die van 1 tot 3 dagen wil ik zaterdag gebruiken en ik had op vrijdagavond besteld vorige week. Krijg ik maandag mail dat die eerste niet op voorraad is en nu staat de leverdatum op vandaag, maar ik heb nog niet weer iets gehoord. Nou nu moet ik pony 2 maar rijden op het bit wat ik niet oppakken/aanraken kan zonder meteen protest te krijgen. Op alle metaal reageert hij zo, met zijn huidige schudt hij alleen het hoofd. Op anderen gaat ie in de staak, dus ik had leer besteld voor hem in de hoop dat ander materiaal helpt. Maar dat moet het wel op redelijke termijn geleverd worden en agradi levert iets of de volgende dag of doet er 2 weken over. Dus altijd wat een hit of mis. Maar wel balen voor de pony. Maar goed, dan men ik wel met los leidsel. Het is alleen zo jammer dat ik hem er wel mee moet sturen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 22:18

Vanmorgen na dat ik had geholpen met een koe over brengen naar het stro hok om te kunnen kalven.
Kon ik kiezen om iets met de hoge drukspuit te doen, maar dit heb ik toch maar niet gedaan.

Omdat ik begin deze week last van mijn nek had, en vandaag nog lichtjes last van had leek mij het
niet verstandig om met de Hoge drukspuit aan het werk te gaan.

Kreeg ik een klusje dat ik dacht oh dat heb ik zo klaar/af, maar dat was even andere koek.

Moest de melktank van boven naar beneden schoonmaken (buitenkant)
eerst met een ladder er naast om de bovenkant schoon te krijgen.

Daarna met de (hand) schrobber de hele tank gaan schrobben, met zoveel mogelijk water..
Was nog leuk en een soort te doen, maar het was behoorlijk warm ook vooral door het warme water dat ik heb gebruikt.. :')

Frustreerde/ergerde vooral op de plekken waar je zo hard je best op hebt gedaan vlekken begonnen te vertonen
dat ik uit frustratie nog een emmer met een sopje had gemaakt om er nog eens over heen te gaan. -O-

Tussen door nog even een ijsje gehad, maar toen ik weer bij de plek kwam werd de tank en het lokaal volledig
even afgespoeld door de hoge druk, het moest voor 16.30u klaar/schoon zijn.

Toch bezig geweest van 11.30u tot 15.30u met de Melktank.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 22:19

Dat ik nu nog maar een kwart van de 25 kilo ton aan druiven weg gewerkt heb.

Dat gaat heel veel sap worden.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 22:29

Aan mezelf, lekker aan t zuipen de hele week zonder dat ik iets nuttigs met mijn paard doe :\

Niet dat mijn paard het nou erg vindt om 24/7 in de wei te staan te vreten maar ik voel me inmiddels zo'n mislukkeling :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 22:30

prompter schreef:
Nieuwe matrassen besteld. De ene schijnt vanavond al te komen, van de ander geen spoor :roll: . Zoiets verstuur je toch tegelijk :o?

Hopelijk de oude nog in huis?

prompter

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 22:46

Jaja, die gaan pas weg als de nieuwe goed liggen :))

RenskeFrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 22:49

zonnebloem18 schreef:
Aan iemand in de straat die het nodig vindt om hout te branden. Het stinkt zo erg dat ik er hoofdpijn van krijg en we hebben alle ramen en deuren dicht moeten doen. Heel fijn als je in de avond en nacht nog even kan luchten met deze temperaturen.

Zo een hebben wij hier ook, ik dacht dat er iets in de fik stond ofzo maar nog steeds geen brandweer of iets gehoord dus zal ook wel iemand zijn die dat leuk vindt.
Ik dacht eerst dat de ramen voor wel konden want daar rook ik niks, maar ondertussen trekt het nu daar ook binnen. Lekkere slaaplucht…

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 23:07

RenskeFrea schreef:
zonnebloem18 schreef:
Aan iemand in de straat die het nodig vindt om hout te branden. Het stinkt zo erg dat ik er hoofdpijn van krijg en we hebben alle ramen en deuren dicht moeten doen. Heel fijn als je in de avond en nacht nog even kan luchten met deze temperaturen.

Zo een hebben wij hier ook, ik dacht dat er iets in de fik stond ofzo maar nog steeds geen brandweer of iets gehoord dus zal ook wel iemand zijn die dat leuk vindt.
Ik dacht eerst dat de ramen voor wel konden want daar rook ik niks, maar ondertussen trekt het nu daar ook binnen. Lekkere slaaplucht…

Het verbaast mij dat de buren nog niet hebben gebbqd deze week,
die gassen ons echt het huis uit en daardoor de deuren en ramen dicht moeten doen.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 23:59

RenskeFrea schreef:
zonnebloem18 schreef:

Wonen jullie hier in de straat ofzo?
Ik schrok wakker van een brandlucht, gelijk heel het huis doorzocht, zijn ze 3 huizen verder fikkie aan het stoken,maar het stinkt zo enorm.
En ik vertik het om de ramen dicht te doen met deze hitte.

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 03:56

2 katten die op dit tijdstip denken dat ik alle tijd van de wereld voor ze heb.
Ze willen geaaid, ze willen eten(hebben ze nog)
Ze willen naar buiten etc etc....

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 06:40

hagelslag schreef:
2 katten die op dit tijdstip denken dat ik alle tijd van de wereld voor ze heb.
Ze willen geaaid, ze willen eten(hebben ze nog)
Ze willen naar buiten etc etc....

Hier nog zo eentje die vindt dat je om 05.00 best even een balletje kunt gooien voor hem!

Afbeelding

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 06:41

Dit gaat niet mijn dag worden....

Waarom sturen ze mij naar een klant die op de bon heeft staan silo schuur leveren in de loop van de dag
En dan sturen ze mij daar als eerste heen.
Dus dan sta je er met je goed gedrag om half 5 sochtends voor een dichte deur.

Goh wat raar nou...
Gelukkig kon ik eerst nog naar een andere klant rijden. 20 km verderop.
En ben ik nu weer bij de schuursilo klant.
Moest de man ook nog uit bed bellen, want de schuur zat nog altijd op slot.
En zo mag ik door naar de volgende klant 30 km verderop. Die anders ca 10 km verderop zou zijn als de klant die ik nu als eerste zijn voer heb gebracht.

Echt planning van likmeversie |o

@eapy, oh handig... nee deze 2 moesten en zouden mee de badkamer in, "helpen" met aankleden.
Helpen met koffie maken en broodje smeren en dan vervolgens proberen naar buiten te glippen wat alleen kan als wij thuis zijn/blijven omdat ze nog jong zijn

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 06:48

Oh ja, dat helpen ken ik. Helpen met naar de wc gaan is hier ook populair!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 07:08

Eapy schreef:

Oh dat doet m’n zoontje ook helpen incluus helpen broek omhoog doen, klep van de bril dicht en doortrekken :+

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 07:11

Alja schreef:
Eapy schreef:

Oh dat doet m’n zoontje ook helpen incluus helpen broek omhoog doen, klep van de bril dicht en doortrekken :+

_/-\o_ _/-\o_

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 07:12

Keelpijn

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 07:18

Mijn collega. Die voor de verandering weer eens te laat komt. Leuk dat ze met mij meeloopt vandaag, maar kom verdorie gewoon op tijd. _-:(

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 08:10

Ik zou vanavond naar een festival gaan, maar iedereen haakt af..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 09:22

Ik word naar, dit topic verdwijnt steeds vanzelf uit mijn actieve topics lijst :(.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 09:56

Moe. Veel te weinig slaap gehad, de hele week al :O

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 11:02

2 fout teveel op auto theorie -O-
Dus nu weer (gratis dat wel) cursus doen van 2x6u. Vermoeiend maar ben bang dat ik anders teveel ga vergeten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 11:14

Gruwelijk last van mn rug. Ik denk serieus dat het m'n nieren zijn..
Maar durf de huisarts niet te bellen want die neemt het toch niet serieus. En als ik nu kom met iets wat niks is, dan neemt hij me de volgende keer al helemaal niet serieus.

Lichtjes benauwd / beklemmend gevoel, oorsuizen, steken in m'n linkerzij die doortrekken 'naar binnen' maar kan wel overal op drukken?

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 11:23

Zo diverse telefoontjes doen. Waaronder voortgezet onderwijs scholen. Ik wil nog niet bezig zijn daarmee. Kind is verdorie pas 9....
Maar mevrouw is klaar met de basisschool, in de zin van: ze beheerst alle kernvakken. Er zijn nog wel dingen die ze mag leren maar nog twee jaar op deze school is geen doen... juf heeft de volgens haar beste optie van een soort tussenjaar gegeven die super klinkt maar das zeker 30 min. rijden en we hebben nog 2 basisschool kinderen....
Dus alle opties maar eens goed bekijken. Maar ik ben er nog zoooo niet aan toe...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 12:07

JustMe8484 schreef:
Zo diverse telefoontjes doen. Waaronder voortgezet onderwijs scholen. Ik wil nog niet bezig zijn daarmee. Kind is verdorie pas 9....
Maar mevrouw is klaar met de basisschool, in de zin van: ze beheerst alle kernvakken. Er zijn nog wel dingen die ze mag leren maar nog twee jaar op deze school is geen doen... juf heeft de volgens haar beste optie van een soort tussenjaar gegeven die super klinkt maar das zeker 30 min. rijden en we hebben nog 2 basisschool kinderen....
Dus alle opties maar eens goed bekijken. Maar ik ben er nog zoooo niet aan toe...

Oh jeetje, ja dat is vervelend. Voor de jonge kinderen is het vaak ook niet leuk als ze al zo jong in de brugklas komen. Zijn dan vaak buitenbeentjes. Is er geen speciale school waar ze naar toe kan?
Heeft de basisschool geen plusgroep of talentprogramma ofzo? Bij ons hadden ze de Dolfijngroep en op de middelbare U talent. Op de basisschool hebben ze mijn dochter toen extra werkjes gegeven zodat ze verdieping kon zoeken. Dus een vreemde taal leren, of de Kangoeroe wedstrijd voor rekenen/wiskunde of sterrenkunde of boeken lezen. Mijn dochter was namelijk sociaal wel goed op haar plaats en dat vond ik belangrijker dan versneld doorstromen. Dat kan namelijk sociaal emotioneel wel gevolgen hebben. Ze zit nu in 5 VWO en ik ben blij dat ik het op deze manier gedaan heb.