Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zonnebloem18 schreef:Aan iemand in de straat die het nodig vindt om hout te branden. Het stinkt zo erg dat ik er hoofdpijn van krijg en we hebben alle ramen en deuren dicht moeten doen. Heel fijn als je in de avond en nacht nog even kan luchten met deze temperaturen.
RenskeFrea schreef:zonnebloem18 schreef:Aan iemand in de straat die het nodig vindt om hout te branden. Het stinkt zo erg dat ik er hoofdpijn van krijg en we hebben alle ramen en deuren dicht moeten doen. Heel fijn als je in de avond en nacht nog even kan luchten met deze temperaturen.
Zo een hebben wij hier ook, ik dacht dat er iets in de fik stond ofzo maar nog steeds geen brandweer of iets gehoord dus zal ook wel iemand zijn die dat leuk vindt.
Ik dacht eerst dat de ramen voor wel konden want daar rook ik niks, maar ondertussen trekt het nu daar ook binnen. Lekkere slaaplucht…
RenskeFrea schreef:zonnebloem18 schreef:Aan iemand in de straat die het nodig vindt om hout te branden. Het stinkt zo erg dat ik er hoofdpijn van krijg en we hebben alle ramen en deuren dicht moeten doen. Heel fijn als je in de avond en nacht nog even kan luchten met deze temperaturen.
Zo een hebben wij hier ook, ik dacht dat er iets in de fik stond ofzo maar nog steeds geen brandweer of iets gehoord dus zal ook wel iemand zijn die dat leuk vindt.
Ik dacht eerst dat de ramen voor wel konden want daar rook ik niks, maar ondertussen trekt het nu daar ook binnen. Lekkere slaaplucht…
JustMe8484 schreef:Zo diverse telefoontjes doen. Waaronder voortgezet onderwijs scholen. Ik wil nog niet bezig zijn daarmee. Kind is verdorie pas 9....
Maar mevrouw is klaar met de basisschool, in de zin van: ze beheerst alle kernvakken. Er zijn nog wel dingen die ze mag leren maar nog twee jaar op deze school is geen doen... juf heeft de volgens haar beste optie van een soort tussenjaar gegeven die super klinkt maar das zeker 30 min. rijden en we hebben nog 2 basisschool kinderen....
Dus alle opties maar eens goed bekijken. Maar ik ben er nog zoooo niet aan toe...