Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Ik was vorige week juist ineens verrast dat agradi ook echt het pakket de volgende dag liet bezorgen. Had ik geen rekening mee gehouden en dpd stuurt je een mailtje vlak voordat ze aan de deur staanniet van te voren dat ze komen oid.
DuoPenotti schreef:MyWishMax schreef:Ik was vorige week juist ineens verrast dat agradi ook echt het pakket de volgende dag liet bezorgen. Had ik geen rekening mee gehouden en dpd stuurt je een mailtje vlak voordat ze aan de deur staanniet van te voren dat ze komen oid.
Haha, ja dat is dan wel schrikken ja en verwacht je echt niet
MyWishMax schreef:DuoPenotti schreef:
Haha, ja dat is dan wel schrikken ja en verwacht je echt niet
Niet echt een ergernis idd, maar je verwacht het gewoon niet, neeAlleen dpd vind ik dus vervelend want ik hoor nooit van te voren wanneer ze komen dus kan nooit dag veranderen als ik eens weg ben oid.
Moestuin schreef:Oh dat niet komen opdagen, zo irritant! Hier was er voor ruim 50 kilo aan vleespakketten besteld en puntje bij paaltje is er 20 kilo gehaaldEn probeer het nu nog maar kwijt te geraken want diegene die ik moest teleurstellen hebben nu ergens anders gekocht.
Tova schreef:Vorige week mijn ontslag ingediend, deze is woensdag verwerkt en nu heb ik nog geen duidelijk hoeveel vakantie uren ik nog tot eind april heb.
Wil dat weten want dan weet ik vanaf wanneer ik vakantie heb en er wat voor mijn collega’s geregeld kan worden wie er in mijn plaats werkt.
Maar op kantoor zijn ze bij ons traag