Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 09:29

xPabloBokt schreef:
Als de NS nou weer eens een overheidsbedrijf werd en dienst ging verlenen in plaats van winst maken.. maar dat is een andere discussie :Y)

Vooral irritant dat ik nu voor niks op een ander station betaald heb geparkeerd. Had nu net zo goed gewoon een random sprinter kunnen pakken vanaf mijn thuisstation.

Ze waren w van de overheid. Tot ze over genomen werden.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 09:30

Ja en toen ging het hard downhill. :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 09:33

Net als de zorg en de taxiwereld, alles wat vrijgegeven werd is is kommer en kwel.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-22 09:36

chanicha schreef:
Net als de zorg en de taxiwereld, alles wat vrijgegeven werd is is kommer en kwel.

Jup, en de energiebedrijven..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 09:36

Wat dacht je van KPN. Achterlijk bedrijf dat een soort monopolie heeft op goed internet op veel plaatsen. :')

En ja wij hebben ook KPN omdat dat de enige was met goed internet hier. En nee wij wonen niet op het platteland maar in een stad.

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 09:54

Mijn ex en dat de gezinsvoogd steeds niet opneemt/ terug belt..

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 10:30

Dat de nieuwe huurder van mijn appartement plots nogal vaag is en er heel lang over doet om te antwoorden of zelfs niet antwoord...

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 10:47

De "stelletjes-bias"..

"Wat leuk dat jullie belangstelling hebben voor {product}. Ik heb voor jullie {dag} een afspraak gemaakt bij mijn collega {naam} zodat al jullie wensen doorgesproken kunnen worden."

Sodemieter toch op met je jullie! -:(- _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 10:50

xPabloBokt schreef:
Als de NS nou weer eens een overheidsbedrijf werd en dienst ging verlenen in plaats van winst maken.. maar dat is een andere discussie :Y)

Vooral irritant dat ik nu voor niks op een ander station betaald heb geparkeerd. Had nu net zo goed gewoon een random sprinter kunnen pakken vanaf mijn thuisstation.
De NS is volledig in eigendom van de Nederlandse overheid. :D En wees blij dat het tenminste nog semioverheid is, want als het echt geprivatiseerd was geweest, was het nog veel erger. :))

Roodvos schreef:
De "stelletjes-bias"..

"Wat leuk dat jullie belangstelling hebben voor {product}. Ik heb voor jullie {dag} een afspraak gemaakt bij mijn collega {naam} zodat al jullie wensen doorgesproken kunnen worden."

Sodemieter toch op met je jullie! -:(- _-:(
Hahahahaha, ik had dat vorig jaar in Frankrijk, stond te praten met een vrouw: “hebben jullie nog plannen? Hoe lang blijven jullie? Hebben jullie het naar je zin?”
“Ik ben in m’n eentje. :+
“… Jeetje, wat dapper! Vind je dat niet eng?”
Het is Zuid Frankrijk, niet het oerwoud van de Congo. :') ”Nee hoor, ik ben de hele wereld al over gereisd in m’n eentje, van Nieuw Zeeland tot Zuid Afrika en de Caraïben. :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 10:54

Geen reactie krijgen op een mail :+

En het is opzich ook nog wel belangrijk ook. Liever bel ik , maar als ik geen telefoonnummer heb wordt dat erg lastig.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 11:08

Erger mij op moment aan alles, ik heb echt zo’n energie dip. Ik wil gewoon in bed voor de tv liggen en even niks doen.

Hoe vertel je iedereen op een aardige manier dat ze gewoon echt even moeten oprotten :') :') Het zuigt echt energie, en die heb ik al weinig op moment.
Laatst bijgewerkt door DiscoDipp op 11-10-22 11:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 11:10

Vlucht geboekt naar een land waar ik blijkbaar helemaal niet heen mag zonder visum, pas op het vliegveld bij de check in balie erachter gekomen :') _O- lekker spontaan aan het reizen joh, ik ben soms zo heerlijk achterlijk :=

Het wordt dan maar binnenlands vliegen morgen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 11:36

Weer een afwijzing voor een stageplek. poedersuiker.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 11:49

Gans met vogelgriep gevonden in het land… en dat de Dierenambulance om 10.15 zegt dat ze er hopelijk voor 13.00 kunnen zijn. Arm ding…

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-22 11:50

Mkango schreef:
xPabloBokt schreef:

De NS is volledig in eigendom van de Nederlandse overheid. :D En wees blij dat het tenminste nog semioverheid is, want als het echt geprivatiseerd was geweest, was het nog veel erger. :))

Ja, maar het is wel een bedrijf geworden met een winstoogmerk. Ik doel er meer op dat het een non-profit organisatie zou moeten zijn die als hoofddoel heeft om mensen van A naar B te brengen en het OV aantrekkelijker te maken dan het reizen met de auto. Overheidsgefinancieerd dus, en niet dat de staat aandeelhouder is en het bedrijf dus nog steeds winst maken als hoofddoel heeft. Want het is pijnlijk duidelijk dat dat nu zo is bij de NS.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 11:51

Ik en de date hebben beide covid.. dus date van woensdag gaat niet door. Ik voel me zoooo beroerd, echt doodmoe. Wil alleen maar in bed liggen maar dan voel ik me lui

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 11:52

Lestrange01 schreef:
Ik en de date hebben beide covid.. dus date van woensdag gaat niet door. Ik voel me zoooo beroerd, echt doodmoe. Wil alleen maar in bed liggen maar dan voel ik me lui

hem uitnodigen om samen in bed te liggen <<)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-22 12:10

Ja, jullie hebben toch allebei Corona :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 12:11

Eapy schreef:
Gans met vogelgriep gevonden in het land… en dat de Dierenambulance om 10.15 zegt dat ze er hopelijk voor 13.00 kunnen zijn. Arm ding…

Arme dier -O- mijn enige tips zijn zelf uit de buurt blijven, niet aanraken. Als je zelf kippen of andere vogels hebt: schoenen ontsmetten voordat je hun verblijf in gaat. Als hij in contact is gekomen met je kleding, kleding wassen op 70 graden.

Sniff, vogelgriep. Onze vogelopvang is nog steeds gesloten sinds het bij ons uitbrak en we moesten ruimen. Ik mis de birbs

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 12:14

Hier beide ouders corona. 2,5 jaar kunnen ontwijken en net nu mijn vader, met toch al extreem kwetsbare gezondheid, niet fit is door operatie met complicaties loopt hij het op. Nog mooier, vorige week woensdag gevaccineerd. Moeder donderdag positief en meteen niet van kamer meer afgeweest en volledig gescheiden geleefd en vader vandaag positief.

Ik vind het doodeng, ben hem paar jaar geleden al bijna kwijtgeraakt door diverse longontstekingen en allerlei andere dingen en hij is extreem vatbaar en kwetsbaar

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 12:16

Getsie Mwm! Hopelijk verloopt het mild voor je ouders, kan mij voorstellen dat dat spannend is nu.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 12:18

MyWishMax schreef:
Hier beide ouders corona. 2,5 jaar kunnen ontwijken en net nu mijn vader, met toch al extreem kwetsbare gezondheid, niet fit is door operatie met complicaties loopt hij het op. Nog mooier, vorige week woensdag gevaccineerd. Moeder donderdag positief en meteen niet van kamer meer afgeweest en volledig gescheiden geleefd en vader vandaag positief.

Ik vind het doodeng, ben hem paar jaar geleden al bijna kwijtgeraakt door diverse longontstekingen en allerlei andere dingen en hij is extreem vatbaar en kwetsbaar

Veel sterkte en moed toegewenst! :(:) Hopelijk valt het mee. Ik denk dat het gewoon onvermijdbaar is hoor, hoe hard je ook je best doet. Iedereen wordt helaas wel eens ziek, alleen heel lastig dat het nu net zo is. Ik duim mee!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 12:19

MyWishMax schreef:

Om je hopelijk gerust te stellen , ik werk met hele kwetsbare mensen waarvan 1 in ieder geval al ernstig ziek. Komen er allemaal met milde klachten door zover wij dat kunnen inschatten. Liggen niet op bed en willen eten en drinken. Ik vond het eerst ook altijd heel spannend, maar nu steeds wat minder.

Ook mensen met diabetes ect , longproblemen die er gelukkig goed doorkomen.

Een cliënt van mij met een ernstige longaandoening krijgt het tot op heden nog niet ook niet met contact te hebben gehad met een positief getest persoon.

Veel sterkte en beterschap voor je ouders!

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 12:21

Telpeva schreef:
Eapy schreef:

Arme dier -O- mijn enige tips zijn zelf uit de buurt blijven, niet aanraken. Als je zelf kippen of andere vogels hebt: schoenen ontsmetten voordat je hun verblijf in gaat. Als hij in contact is gekomen met je kleding, kleding wassen op 70 graden.

Sniff, vogelgriep. Onze vogelopvang is nog steeds gesloten sinds het bij ons uitbrak en we moesten ruimen. Ik mis de birbs

Dankjewel!! Ik heb het dier niet aangeraakt gelukkig, wilde eerst wel kijken of ik het kon verplaatsen maar ik kwam er niet dichtbij. Diertje zit gelukkig rustig in een hoekje van het land. Heb zelf geen vogels. Kan het kwaad voor andere dieren…?

Ik vind het zo sneu. Hopelijk komen ze snel.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-22 12:23

Ik ben er geen voorstander van , maar het dier zelf verlossen misschien? Al snap ik dat je zegt doe ik niet ik zou het ook niet durven.

Ik neem aan dat de meeste vogels het niet halen...