[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 13:44

Ik zie het maar als supporters :+

Veel plezier en sterkte San!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 13:46

Ik heb geoefend op mijn evil eye :)). Komt goed.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 14:22

San even voor jouw beeldvorming: ik heb geen kinderen en heb ze ook nooit gewild. Het enige wat ik leuk vind is paardrijles geven aan kinderen. Dat van Pien over oude dag en kinderen, zit ik ook vaak over na te denken, dus dat vond ik fijn en nuttig.

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 14:34

_San87_ schreef:
Wij zijn opweg naar Disney, ik verheug me nu al op die schelle, gillende en schreeuwende koters overal.

Eigenlijk zouden ze daar nog eens adult-only weekenden moeten organiseren :))

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 14:34

Dieuwke_ schreef:
_San87_ schreef:
Wij zijn opweg naar Disney, ik verheug me nu al op die schelle, gillende en schreeuwende koters overal.

Eigenlijk zouden ze daar nog eens adult-only weekenden moeten organiseren :))

Omg, JA!

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 14:37

Pien legde toch heel mooi uit dat meelezen haar nieuwe inzichten omtrent kinderen geeft? Dat ze haar eigen krijsende kleinkinderen een beetje beter in toom houd omdat ze zich nu realiseert dat er mensen zijn die er oprecht last van hebben?
Ik vind dat best een hele goede reden.
Ik heb liever een beetje begrip beide kanten op dan dat we lekker in onze eigen bubbel blijven.
Bovendien is het nou ook niet zo dat pien hier loopt te preken of ons loopt te shamen. Ze haalt gewoon een kind aan als voorbeeld, dat ie nou toevallig van haar is, tsja.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 14:38

Je eigen kind als voorbeeld aanhalen in een kindvrij topic vind ik best raar ja. :=

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 14:47

Nouja, ik haal wel eens mn neefje aan als voorbeeld, is dat dan zo anders? Bovendien zijn dit letterlijk voorbeelden die op het lopende gesprek sloegen, geen random "kinderen zijn zo geweldig" kreet.
Er zaten in het verleden trouwens ook andere moeders in het topic die wel eens iets over hun eigen wurm lieten vallen, daar werd nooit over gezeurd.

Kijk, ik begrijp dat bepaalde moeders hier echt voor grote irritatie hebben gezorgd, dat vond ik ook, maar ik ervaar pien echt niet als storend.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 14:51

Laurora schreef:
Nouja, ik haal wel eens mn neefje aan als voorbeeld, is dat dan zo anders? Bovendien zijn dit letterlijk voorbeelden die op het lopende gesprek sloegen, geen random "kinderen zijn zo geweldig" kreet.
Er zaten in het verleden trouwens ook andere moeders in het topic die wel eens iets over hun eigen wurm lieten vallen, daar werd nooit over gezeurd.

Kijk, ik begrijp dat bepaalde moeders hier echt voor grote irritatie hebben gezorgd, dat vond ik ook, maar ik ervaar pien echt niet als storend.

Same.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 14:52

Oke ik wel, meningen verschillen. Maar ik wil me niet hoeven ergeren aan moeders in dit topic. :?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 14:55

Laurora schreef:

Ik kan me herinneren dat ik daar nog wel goed over gezeurd heb. Ging iemand lopen klagen dat de oppas van haar kind niet kon komen omdat eigen kind ziek was of zo. Rot op hoor :)).

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 15:11

Waarom hebben we het hier nu alweer over? Het is toch vrij simpel?

Feit 1: In de basis is dit een topic voor mensen die niet open staan voor (eigen) kinderverhalen
Feit 2: Van Bokt mag je niemand uitsluiten, dus iedereen is welkom
Feit 3: Sommigen ergeren zich mateloos aan Pien en consorten, anderen totaal niet, en alles daartussenin

Dan lijkt het me toch een simpele eindconclusie dat Pien en consorten een beetje dimmen met de verhalen/bijdragen terwijl ze wel gewoon nog welkom zijn?

En... Daar zijn we nu toch al? Pien heeft al aangegeven dat de boodschap overgekomen is. En nu weer door met het leven dan toch, lijkt me? Of denk ik nu veel te simpel?

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 15:31

Amen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 17:54

Daarom ga ik zelden in op de moekes en hun input, krijg je weer deze eindeloze discussie. Gewoon negeren en doorr

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 20:28

Kindvrije avonden in Disney lijken me ook wel wat. Gewoon met zo’n apart ticket zoals bij Halloween.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 20:32

_San87_ schreef:

Gaat het wel goed met je?
Ben je ontvoerd, ben je tegen je wil gedwongen mee te gaan?
Moeten we iemand bellen, alarm slaan of de locale autoriteiten inschakelen?

Even alle gekheid op een stokje, maar een vriendin vroeg mij een paar maand terug of ik eens zin had om mee te gaan naar Disney, het idee alleen al dat daar zo’n veel kinderen rondrennen was genoeg voor mij om vriendelijk te bedanken. Ik geef het geld liever uit aan wat anders, zoals een P!nk concert, waar ik een paar dagen daarna kaarten voor gekocht heb, ook een rib uit mijn lijf, maar liever dat dan Dinsneyland met kinderen.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 20:36

Hoe cool het me lijkt om eens naar Disney te gaan, de horror van de overweldigende hoeveelheid gegarandeerde kinders zorgt ervoor dat ik er nooit heen zal gaan.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 20:42

Maar als je bijvoorbeeld nu gaat. Totaal buiten seizoen. Hoe erg zou het dan zijn?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 20:47

Wij zijn ooit half september geweest, het viel toen echt enorm mee met de kinderen.

Waar ik benieuwd naar ben, gaan jullie ook vaak naar adults only hotels? Ik zag trouwens dat Corendon ook vluchten naar Curaçao aanbiedt met kindvrije gedeeltes. Lijkt me heerlijk!
Laatst bijgewerkt door Fitzroy op 16-01-24 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 20:48

Kinderen die nog niet leerplichtig zijn kunnen dan fijn met hun ouders.

Wij gaan sowieso eigenlijk nooit naar hotels, houden we niet van. Met of zonder kinderen maakt weinig verschil.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 20:51

Ik ben een beetje huiverig voor de adult only of 18+ hotels, deals etcetera.

Sinds ik nogal eens de mist in ging met benamingen die iets anders betekenden dan ik dacht...

Netflix en Chill heeft niets te maken met relaxed samen een kop koffie drinken en een filmpje kijken,

Als je oprecht zegt vanille niet lekker te vinden, blijkt dat niets met de smaak vanille te maken te hebben etcetera.

Dus waar ik terecht kom als im een adult hotel boek geen idee, maar ik geloof niet dat ik het durf te boeken :') :')

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 21:04

_O-

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 21:10

Ik ben blij dat ik kinderen aardig kan uitschakelen. Niet naar disney vanwege de kinderen??? No way dat ik me dat laat afnemen. Ik ben die dag lekker zelf een kind en als een moeken met kind bij de toilet voordringen "want zo nodig" ben ik de eerste die ze tegenhoud. Daaaaaag := (is al eens gebeurd, moeke was furieus maar hallo, mijn blaas knapte ook!!). Disney is geweldig, zat attracties zonder kinderen, of je zit toch in je eigen karretje. Verder gewoon een knietje als ze in de wacht rijen aan het etteren zijn in jou buurt :+ En verder lekker zelf huppelend het park door *\o/*

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 21:13

Femke_Tweety schreef:
Ik ben een beetje huiverig voor de adult only of 18+ hotels, deals etcetera.

Sinds ik nogal eens de mist in ging met benamingen die iets anders betekenden dan ik dacht...

Netflix en Chill heeft niets te maken met relaxed samen een kop koffie drinken en een filmpje kijken,

Als je oprecht zegt vanille niet lekker te vinden, blijkt dat niets met de smaak vanille te maken te hebben etcetera.

Dus waar ik terecht kom als im een adult hotel boek geen idee, maar ik geloof niet dat ik het durf te boeken :') :')

Ah, ik ben net als jij. Dat netflix en chill neem ik gewoon letterlijk en daar is wel eens een miscommunicatie geweest := dat vanille kan ik wat bij bedenken, maar alleen omdat jij het zegt dat het dus een andere betekenis heeft. Weet ik veel :=

Adult only disney lijkt me fantastisch maar dan idd niet de dubieuze versie :))

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-24 22:55

Daphara schreef:
_San87_ schreef:

Gaat het wel goed met je?
Ben je ontvoerd, ben je tegen je wil gedwongen mee te gaan?
Moeten we iemand bellen, alarm slaan of de locale autoriteiten inschakelen?

Even alle gekheid op een stokje, maar een vriendin vroeg mij een paar maand terug of ik eens zin had om mee te gaan naar Disney, het idee alleen al dat daar zo’n veel kinderen rondrennen was genoeg voor mij om vriendelijk te bedanken. Ik geef het geld liever uit aan wat anders, zoals een P!nk concert, waar ik een paar dagen daarna kaarten voor gekocht heb, ook een rib uit mijn lijf, maar liever dat dan Dinsneyland met kinderen.

Het was echt een geweldige eerste dag <3.

Afbeelding