Veel plezier en sterkte San!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laurora schreef:Nouja, ik haal wel eens mn neefje aan als voorbeeld, is dat dan zo anders? Bovendien zijn dit letterlijk voorbeelden die op het lopende gesprek sloegen, geen random "kinderen zijn zo geweldig" kreet.
Er zaten in het verleden trouwens ook andere moeders in het topic die wel eens iets over hun eigen wurm lieten vallen, daar werd nooit over gezeurd.
Kijk, ik begrijp dat bepaalde moeders hier echt voor grote irritatie hebben gezorgd, dat vond ik ook, maar ik ervaar pien echt niet als storend.
Laurora schreef:Nouja, ik haal wel eens mn neefje aan als voorbeeld, is dat dan zo anders? Bovendien zijn dit letterlijk voorbeelden die op het lopende gesprek sloegen, geen random "kinderen zijn zo geweldig" kreet.
Er zaten in het verleden trouwens ook andere moeders in het topic die wel eens iets over hun eigen wurm lieten vallen, daar werd nooit over gezeurd.
Kijk, ik begrijp dat bepaalde moeders hier echt voor grote irritatie hebben gezorgd, dat vond ik ook, maar ik ervaar pien echt niet als storend.
_San87_ schreef:Wij zijn opweg naar Disney, ik verheug me nu al op die schelle, gillende en schreeuwende koters overal.
Femke_Tweety schreef:Ik ben een beetje huiverig voor de adult only of 18+ hotels, deals etcetera.
Sinds ik nogal eens de mist in ging met benamingen die iets anders betekenden dan ik dacht...
Netflix en Chill heeft niets te maken met relaxed samen een kop koffie drinken en een filmpje kijken,
Als je oprecht zegt vanille niet lekker te vinden, blijkt dat niets met de smaak vanille te maken te hebben etcetera.
Dus waar ik terecht kom als im een adult hotel boek geen idee, maar ik geloof niet dat ik het durf te boeken![]()
Daphara schreef:_San87_ schreef:Wij zijn opweg naar Disney, ik verheug me nu al op die schelle, gillende en schreeuwende koters overal.
Gaat het wel goed met je?
Ben je ontvoerd, ben je tegen je wil gedwongen mee te gaan?
Moeten we iemand bellen, alarm slaan of de locale autoriteiten inschakelen?
Even alle gekheid op een stokje, maar een vriendin vroeg mij een paar maand terug of ik eens zin had om mee te gaan naar Disney, het idee alleen al dat daar zo’n veel kinderen rondrennen was genoeg voor mij om vriendelijk te bedanken. Ik geef het geld liever uit aan wat anders, zoals een P!nk concert, waar ik een paar dagen daarna kaarten voor gekocht heb, ook een rib uit mijn lijf, maar liever dat dan Dinsneyland met kinderen.