Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Niemand had mij verteld dat mijn medicatie 76 euro per maand kost??? Echt super poedersuiker want ik heb het nodig maar ik kan het niet betalen.
MarlindeRooz schreef:Ja en nee. Het kan in een drankje maar dat is snel te vergeten. Maar ze hadden mij dit moeten zeggen ipv me gewoon te laten weggaan met dure pillen.
mirna6308 schreef:Vriendinnen die om mij rug heen een groepsapp aan maken voor het logeren van morgen. Ik krijg net van de ene vriendin een appje: "kom je morgen niet te logeren? Omdat je niet in de groepsapp zit..." nouu ik baal nu zo erg.. als ik niet mag komen, zeg het dan gewoon...![]()
Ik voel mij nu zo gekwets![]()
MarlindeRooz schreef:Niemand had mij verteld dat mijn medicatie 76 euro per maand kost??? Echt super poedersuiker want ik heb het nodig maar ik kan het niet betalen.
Rytir schreef:MarlindeRooz schreef:Niemand had mij verteld dat mijn medicatie 76 euro per maand kost??? Echt super poedersuiker want ik heb het nodig maar ik kan het niet betalen.
Huh, je hebt toch maximale eigen bijdrage? Dat is dan niet iedere maand maar jaarlijks gemaximeerd. Of vergoed de verzekering het middel helemaal niet?
Lau schreef:mirna6308 schreef:Vriendinnen die om mij rug heen een groepsapp aan maken voor het logeren van morgen. Ik krijg net van de ene vriendin een appje: "kom je morgen niet te logeren? Omdat je niet in de groepsapp zit..." nouu ik baal nu zo erg.. als ik niet mag komen, zeg het dan gewoon...![]()
Ik voel mij nu zo gekwets![]()
Weet je gelijk wie je vriendinnen niet zijn toch
Esaqar schreef:Het leed dat een geschikte bank vinden heet.
Man man bij meer dan de helft van de modellen denk ik echt... Wie koopt dit überhaupt?!