Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Froukje
Forever young

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 21:05

Voetbal... Ik spring echt een gat in de lucht als ze morgen zouden besluiten dat nooit weer uit te zenden op tv.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 21:14

_San87_ schreef:
Ik heb vammiddag mini-kaneelbroodjes gemaakt en ze zijn zo lekker dat ik ze allemaal op wil eten. Maar dat mag niet.

Ja, hier hetzelfde. Ik heb er nu 4 op. Zo lekker.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 21:22

Gigantische spinnen hier in huis. Ik snap echt niet wat die beesten hier doen. Het is voorjaar, ga buiten spelen.

Ik ben echt helaas panisch voor die beesten, maar had de eerste opgezogen zonder al te veel gedoe. Ik wilde via de keuken naar de garage lopen om de bak van de stofzuiger te legen dat het ding er niet uit zou kruipen, zit er een nog veeeeel grotere spin tegen de deurpost aan van de keuken naar de garage. Waar ik dus mega van verschoot want ik vind het opzuigen van die krengen gewoon heel akelig. Dus ik schiet in paniek, zet de stofzuiger neer en vraag mn vriend of hij alsjeblieft die andere spin ook nog wil opzuigen. Zit hij me dom aan te kijken en doet hij alsof ik dom ben. Nou sorry hoor dat ik ergens bang voor ben. Ik weet dat die angst niet gegrond is, maar hij is er wel. Doe ik niet express.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 21:28

Niemand had mij verteld dat mijn medicatie 76 euro per maand kost??? Echt super poedersuiker want ik heb het nodig maar ik kan het niet betalen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 21:33

Is er niets anders voor te krijgen Marlinde?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 21:37

Ja en nee. Het kan in een drankje maar dat is snel te vergeten. Maar ze hadden mij dit moeten zeggen ipv me gewoon te laten weggaan met dure pillen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 21:40

Dan drankje en melding in je telefoon zetten?

mirna6308

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 21:40

Vriendinnen die om mij rug heen een groepsapp aan maken voor het logeren van morgen. Ik krijg net van de ene vriendin een appje: "kom je morgen niet te logeren? Omdat je niet in de groepsapp zit..." nouu ik baal nu zo erg.. als ik niet mag komen, zeg het dan gewoon... -O-

Ik voel mij nu zo gekwets |( |(

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 22:01

MarlindeRooz schreef:
Niemand had mij verteld dat mijn medicatie 76 euro per maand kost??? Echt super poedersuiker want ik heb het nodig maar ik kan het niet betalen.

Ja dat heb ik ook een keer gehad met medicatie van mijn zoon. Kreeg ik ineens een rekening van €175,- eigen bijdrage medicatie. Ook niemand die dat even gemeld had.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 22:02

Ah, dat is wel heel banketstaaf mirna6308!

Heb vandaag een superdag gehad en ga zo heerlijk vroeg slapen. Maar de ergernis is dat verloofde nog niet thuis is en dat voorlopig ook nog niet komt. Vind het toch veel ontspannender en fijner als hij veilig thuis is. Al gun ik hem zijn avondje uit wel natuurlijk!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 22:32

Hier gaat eigen bijdrage ook altijd op aan medicatie die ik 3x per dag nodig heb. Echt heel zuur, moeten betalen om zonder pijn rond te kunnen lopen. -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 22:37

Betaal al standaard maandelijks mijn eigen bijdrage. Kom er toch ieder jaar ruim overheen en je moet het toch betalen.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 23:02

Achterbaks gedoe van bepaalde mensen

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 23:57

MarlindeRooz schreef:
Ja en nee. Het kan in een drankje maar dat is snel te vergeten. Maar ze hadden mij dit moeten zeggen ipv me gewoon te laten weggaan met dure pillen.

Kan je ze nog terugbrengen? Dat heb ik ook een keer gehad (90 euro per maand voor zoutpillen, letterlijk gewoon zout in pilvorm :roll: ) en ondanks dat ik er al een paar gebruikt had mocht ik ze terugbrengen zonder te hoeven betalen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 23:58

mirna6308 schreef:
Vriendinnen die om mij rug heen een groepsapp aan maken voor het logeren van morgen. Ik krijg net van de ene vriendin een appje: "kom je morgen niet te logeren? Omdat je niet in de groepsapp zit..." nouu ik baal nu zo erg.. als ik niet mag komen, zeg het dan gewoon... -O-

Weet je gelijk wie je vriendinnen niet zijn toch :o

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 00:04

MarlindeRooz schreef:

Huh, je hebt toch maximale eigen bijdrage? Dat is dan niet iedere maand maar jaarlijks gemaximeerd. Of vergoed de verzekering het middel helemaal niet?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 00:21

Mensen die kapotte honden fokken.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 05:09

Daar gaan we weer... alweer uren plafonddienst. :roll:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 07:24

Rytir schreef:
MarlindeRooz schreef:

Huh, je hebt toch maximale eigen bijdrage? Dat is dan niet iedere maand maar jaarlijks gemaximeerd. Of vergoed de verzekering het middel helemaal niet?

Nee de verzekering vergoed het niet, dus dit is boven op mijn eigen risico. Dat ook al op is. :=

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 07:33

Lau schreef:
mirna6308 schreef:

Weet je gelijk wie je vriendinnen niet zijn toch :o

Dit maar neemt niet weg dat het even superkut is. Dit mag je ook gewoon zeggen tegen deze mensen hè, dat dit je kwetst en dat je er graag bij had willen zijn. Ik zie dat je 14 bent, wellicht kan je dit met je ouders bespreken en het even met iemand over hebben. Vervelend zeg!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 08:05

Amper geslapen en ik was verder nog niet moe. Lang leve piekeren

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 08:07

Welke f*cking gek begint werkzaamheden aan de gracht met een heel laag trillende boot om KWART VOOR 8 'S OCHTENDS -:(- -:(-
Niet iedereen is dan al wakker voor werk!!!!! Die frequentie maakt mij helemaal gek |(
(was ook juist gisteravond later dan normaal naar bed gegaan omdat mijn weekje vakantie is begonnen. Nou die begin ik dus moe...)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 08:42

Ach hier beginnen ze al maanden om 07.00 met heien en dan 6 dagen in de week.

Wakker worden alsof je de marathon gelopen heb. En dan ook gemene steken in je rug krijgen die er voor zorgen dat je benen weigeren dienst te doen. Leuk als je zit, maar niet handig als je staat.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 08:45

Het leed dat een geschikte bank vinden heet.

Man man bij meer dan de helft van de modellen denk ik echt... Wie koopt dit überhaupt?!

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 09:37

Esaqar schreef:
Het leed dat een geschikte bank vinden heet.

Man man bij meer dan de helft van de modellen denk ik echt... Wie koopt dit überhaupt?!

Heel herkenbaar, wij zijn heel Noord Holland afgegaan voor een bank... Uiteindelijk bij Montel voor een tijdloos model geslaagd :) Wel boven budget maargoed, we waren allang blij dat we een bank hadden gevonden _O-