Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:Molly1230 schreef:Weet iemand hoe ik een gekocht liedje van de iTunes Store (muziek) kan instellen als beltoon? Ik krijg het niet voor elkaar..
Dat lukt je alleen als je ook een ringtone hebt gekocht. Een gewoon liedje lukt niet.
Rennie89 schreef:Zijn mensen met kleinere voeten automatisch onhandiger omdat er minder voet op de grond staat? Ik heb maat 36 en val/struikel zo vaak
c_alsemgeest schreef:Rennie89 schreef:Zijn mensen met kleinere voeten automatisch onhandiger omdat er minder voet op de grond staat? Ik heb maat 36 en val/struikel zo vaak
Ik heb maat 38... maar mijn struikelen, stoten en vallen komt door adhd. Daarmee ben je motorisch en qua onthouden van objecten in de ruimte gewoon een stuk slechter
fotolijstje schreef:Misschien een domme vraag![]()
Maar ik heb dus twee baarmoederhalzen, en nu vraag ik mij dus af of ik meer kans heb op baarmoederhalskanker.
#latenightquestions
Er zijn bij mij dus 2 biopten bij beide halzen afgenomen. Beide halzen hebben afwijkende cellen. Vandaar dat ik het mij afvraag.
Palmera schreef:Wat gebeurd er als je bv 50km per uur rijd (auto) en je drukt pef ongeluk op de handrem knop?