Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Ik heb Janssen in mei gehaald, als ik nu een prik mag halen doe ik het.
Onze regering is weer, alweer eens hopeloos achter.
dat 70+ een booster nodig had was al lang bekend. Buitenland is er ook al mee bezig. Nee Nederland gaat eens bedenken dat dit ook wel eens nodig is en gaat dat nu dan ook eens opstarten....
Cer schreef:Ik dacht dat mensen al konden voor een booster?
Cer schreef:De zorg? Die zijn al overbelast...
bigone schreef:Ik betwijfel toch niet dat jij verpleegkundige bent? Alleen dat jou opmerking stijl ingaat tegen wat diegene die echt op de covid werken zeggen.
Indirect beschuldig je dus je werkplek van liegen en sensatie te verspreiden zoals de nos en Telegraaf . En het feit dat je absoluut tegen vaccineren bent helpt imo ook niet mee om klakkeloos jouw berichten voor waarheid aan te nemen.
Maar het zal vast een keer uitgezocht worden, alle intensivisten op het matje bij de parlementaire onderzoekscommissie volgend jaar.
waarschijnlijk dus waarom er van ons nu ook minimaal 15 thuis zitten... maar goed, dat is een vermoeden...Citaat:Hoorde bij een feest in de buurt dat je ook letterlijk via de achterdeur naar binnen kon als je geen QR kon laten zien.
Cer schreef:Ach, ik ben vier mnd geleden gevaccineerd, en ik heb nu Covid, dus ik kan er voorlopig weer tegen ..
HC, je moet toch van je berg afkomen.. hier lukt het wel hoor
Daks schreef:Covidpil in England goedgekeurd
https://www.ad.nl/buitenland/britten-ke ... ~af789afe/
Er zijn nog geen bijwerkingen bekend
Sizzle schreef:Daks schreef:Covidpil in England goedgekeurd
https://www.ad.nl/buitenland/britten-ke ... ~af789afe/
Er zijn nog geen bijwerkingen bekend
Er zijn inderdaad NOG geen bijwerkingen bekend, mar het spul is mutageen. Geef mij maar het vaccin
pmarena schreef:Oeh Mizora, welke zijn dat, weet je dat toevallig? Ook iets op Flakkee...? Ik ben allang blij dat ze Hellevoet toch maar niet gesloten hebben.... dat zit hier best lekker centraal en een stuk laagdrempeliger want naar Rotterdam ga je ook niet voor je lol.
Het was hier op Flakkee wel heel raar dat de Staver in Middelharnis priklocatie was, maar niemand kende iemand uit de regio die daar daadwerkelijk naartoe gestuurd werd, iedereen moest het eiland af en een eind verderop....ook de oudere mensen dus voor wie zo'n uitje dan al helemaal een hele happening was.... lekker een eind in de auto met iemand die wilde rijden, terwijl ze juist zo voorzichtig probeerden te doen