Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:De buurman..Doe óf dat hele pad, of niets. Dit ziet er toch niet uit.
[ [url=m/s9AYLR.jpg]Afbeelding[/url] ]
black_kelpie schreef:Captain schreef:De buurman..Doe óf dat hele pad, of niets. Dit ziet er toch niet uit.
[ [url=m/s9AYLR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh wauw
Hier doen ze dat in het bos trouwens, de ene dag loop je in een prachtig herfstbos en de volgende is alles brandschoon gebladblazerd. Ik word er altijd een beetje verdrietig van...
Ania schreef:Ín het bos?? Hoe dan? Waarom?? Het is toch juist nodig voor het behoud van het bos en de flora en fauna?? Wat voor malloten werken er bij jouw gemeente?
Jorex schreef:Dat mijn vouchertegoed van Niall Horan zijn concert niet besteed kan worden aan Justin Bieber zijn concert bij ticketmaster. Ik wacht wel een jaartje, dan krijg ik mijn geld gewoon terug.
En dat ik vrijdagochtend moet werken is ook nog een dingetje
CynthiaV schreef:MyWishMax schreef:Een papier snee in vinger onder nagel. Door een plastic opberghoes! Kom op, dat hoort niet zo te snijden. Bloedde nog enorm ook en doet gemeen zeer haha.
Auw, dat doet zeer. Blijf je ook altijd zo idioot lang voelen.
xPabloBokt schreef:Eindelijk mijn nieuwe jas binnen, op tijd voor Praag. Is het verdorie de verkeerde jas. Met lelijke luipaardvoering in plaats van blauw.
Ik vertrek zondagavond al, die ga ik nu dus nooit meer op tijd binnen krijgen.
Daar betaal je dan bijna 200 euro voor
Ik doe mezelf ook eens wat cadeau zeg, jezusmina.
xPabloBokt schreef:Eindelijk mijn nieuwe jas binnen, op tijd voor Praag. Is het verdorie de verkeerde jas. Met lelijke luipaardvoering in plaats van blauw.
Ik vertrek zondagavond al, die ga ik nu dus nooit meer op tijd binnen krijgen.
Daar betaal je dan bijna 200 euro voor
Ik doe mezelf ook eens wat cadeau zeg, jezusmina.