Sizzle schreef:Een masker met wandelen in de heuvels is volslagen onzinnig eerlijk gezegd.
Niet zo´n heel heikel punt in NL

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Monique woont niet in NL zoals jij ook weet.
Huertecilla schreef:Sizzle schreef:Monique woont niet in NL zoals jij ook weet.
Heeft Covid jouw gevoel voor humor aangetast of zo? Staat nog een knipoog achter ook dûh.
Tis dat in NL overál over gezeverd wordt terwijl dit een voor de huidige samenleving unieke noodsituatie is.
Een béétje relativeren en wat meer humor is veel constructiever dan al die lange tenen![]()
Ok, ik ga verer met motorfiets schoonmaken. Heeft 15 jaar achterin de garage gestaan. Rattennest in het luchtfilter en al.
Sta op de parkeerplaast naast de boerderij; loopt op 30 meter een wandelpad langs.
Sta zonder masker in de zon en wel nakend. Wordt er zó goor van dat ik kleren zowat beter weg kan gooien. Nu spuit ik gewoon mezelf af met de tuinslang en dan onder de douche. Denk dat niemand wat van mijn niet-masker zal zeggen![]()
Hmmm... ik denk dat ik een masker opzet, gewoon als dikke vinger.
Heeft Covid jouw gevoel voor humor aangetast of zo? Staat nog een knipoog achter ook dûh.
Femke_Tweety schreef:Beelddenker.
Dank dus voor dit plaatje.
(En of dit sarcastisch, ironisch, gemeend of humor is mag iedereen voor zichzelf bepalen)
Tis dat in NL overál over gezeverd wordt terwijl dit een voor de huidige samenleving unieke noodsituatie is.
Een béétje relativeren en wat meer humor is veel constructiever dan al die lange tenen![]()
Huertecilla schreef:Relaxed schreef:Als dat dan ergens op de cariben gebeurd hoor je mij niet klagen
Wat maakt het uit wáár je op een schip op zee voor onbepaalde tijd in quarantaine moet blijven?? Ook gaan je andere verplichtingen door. Of ben je daar dan fijn vanaf in jouw belevening?!
Femke_Tweety schreef:Huertecilla schreef:...om jezélf kunnen lachen is zó belangrijk. Helaas net zo niet-algemeen als gezond verstand.
Om jezelf kunnen lachen én een ander echt kunnen waarderen.
Kom je een heel eind mee.
Maar daar heb ik dan helaas weer geen bijpassende quote bij uit gone with the wind.
Relaxed schreef:Vriendin van me is OK assistente en ze vertelt net dat ze de OK's voor de zomer niet gevuld krijgen, want de mensen willen op vakantie en niet geopereerd.. Dat is toch echt van de zotte..Wat mij betreft kunnen die mensen dan achteraan aansluiten..