Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benthhh schreef:Dat het me veel te snel gaat met oma.
Ik weet niet of het echt zo is natuurlijk maar zo voelt het. Het voelt echt alsof alle tijd door m'n vingers glipt en ik kan er niets aan doen.
Doedatje schreef:Doedatje schreef:Nu al zenuwachtig voor de toets die ik morgen heb. Gelukkig heb ik mezelf als eerste op de lijst gezet, dan ben ik gelijk vanaf.
Ik heb hem niet gehaald, dus moet volgende week weer......
Mando schreef:Ik had idd een e-bike gehuurd.
Vorige week waren we al op Ameland toen was het lekker.
Kreeg filmpje dat hij uit zijn panty waaide.
Ik ben voor weinig angstig maar storm is echt niet mijn ding.
Telpeva schreef:Ik vind het altijd wel leuk om foto's te maken langs de kust met dit weer.Mando schreef:Ik had idd een e-bike gehuurd.
Vorige week waren we al op Ameland toen was het lekker.
Kreeg filmpje dat hij uit zijn panty waaide.
Ik ben voor weinig angstig maar storm is echt niet mijn ding.
My 2 cents, als local die aan de kust woont, met 10 mins ben ik bij de zee vanuit mijn huis. Het waait hier hard, met name de windstoten zijn hier hard. Hier fietst vandaag niemand, er loopt zelfs amper iemandIk woon aan een populaire route waar mensen de hond uitlaten, ik heb rond 10u vanochtend de laatste hond hier gespot.
Als je de afspraak met mij had gemaakt en je had afgebeld, dan had ik het helemaal begrepen, je bent zeker niet de enige die liever thuis blijft. Persoonlijk ben ik er totaal niet bang van (ik woon al mijn hele leven aan de kust en de meest gekke dingen en schade met storm heb ik geloof ik wel meegemaakt, dan valt daarna geloof ik alles wel mee), maar het is hier nu ook gewoon niet interessant om dingen gezellig te gaan ondernemen buiten met vrienden. Dit weer is imo alleen maar geschikt om bij op de bank te blijven zitten met een dekentje om je heen, een goed boek, en een kop chocomelk ofzo. En dan naar buiten kijken, toekijken hoe spullen wel of niet kapot waaien, je schouders ophalen en blij zijn dat je zelf knus binnen zit
Ik vind dit weer net zo stom en smerig als een hele dag harde regen, dan ga je ook niet voor je lol buiten rondhangen.
theadora99 schreef:Dat iemand €1000 bood voor fotos van mn vriendin haar voeten. Wilden We wel doen maar toen ging hij alleen maar oplichting linkjes sturen in plaats van geld. Erg jammer weer