Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 13:14

Ik moet de keuken opruimen. Ik haat het om de keuken op te ruimen. Stel het dus ook al een paar dagen uit, en dat is te zien -O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 13:19

Webshops die niet met iDeal werken en je op een ffactuur moet wachten

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 13:23

Bestaan die nog?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 13:26

Helaas wel :P

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 13:28

Nog steeds geen contact weten te krijgen met mijn contactpersoon van die spoedafspraak, en de weersvoorspelling is dat het hier straks gaat stormen met windstoten van windkracht 9. Straks ga ik mijn huis niet meer uit hoor, stik er lekker in met je spoed!

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 13:38

Dat het me veel te snel gaat met oma.

Ik weet niet of het echt zo is natuurlijk maar zo voelt het. Het voelt echt alsof alle tijd door m'n vingers glipt en ik kan er niets aan doen.

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 14:01

Doedatje schreef:
Nu al zenuwachtig voor de toets die ik morgen heb. Gelukkig heb ik mezelf als eerste op de lijst gezet, dan ben ik gelijk vanaf.

Ik heb hem niet gehaald, dus moet volgende week weer...... ;(

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 14:25

Benthhh schreef:
Dat het me veel te snel gaat met oma.

Ik weet niet of het echt zo is natuurlijk maar zo voelt het. Het voelt echt alsof alle tijd door m'n vingers glipt en ik kan er niets aan doen.

:(:)
Ik ken het gevoel erg goed. Knuffel van mij!

Doedatje schreef:
Doedatje schreef:
Nu al zenuwachtig voor de toets die ik morgen heb. Gelukkig heb ik mezelf als eerste op de lijst gezet, dan ben ik gelijk vanaf.

Kop op :*

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 14:31

Doedatje schreef:
Doedatje schreef:

Ah jammer :knuffel: you can do it!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 14:32

black_kelpie schreef:
wyoming schreef:
Dat het al bijna eind mei is en ik heb het koud :brr:

Dit. Ik heb de verwarming verdorie nog aan, waar gaat dit over -O-

Het weer is niet eens meer een ergernis, ik word er gewoon strontchagrijnig van :=

Steeds maar keiharde wind en regen... -O-

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 14:54

De broek waait je bijna van de bips, ik waaide net bijna omver met mijn kruiwagen met pak hooi. Dit weer, inderdaad niet eens meer een ergernis, ik word er ook sjacherijnig van.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 15:02

Ik had idd een e-bike gehuurd.
Vorige week waren we al op Ameland toen was het lekker.
Kreeg filmpje dat hij uit zijn panty waaide.

Ik ben voor weinig angstig maar storm is echt niet mijn ding.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 15:11

Doedatje schreef:
Doedatje schreef:

Balen :(:) veel succes volgende week!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 15:30

Mando schreef:

My 2 cents, als local die aan de kust woont, met 10 mins ben ik bij de zee vanuit mijn huis. Het waait hier hard, met name de windstoten zijn hier hard. Hier fietst vandaag niemand, er loopt zelfs amper iemand :) Ik woon aan een populaire route waar mensen de hond uitlaten, ik heb rond 10u vanochtend de laatste hond hier gespot.
Als je de afspraak met mij had gemaakt en je had afgebeld, dan had ik het helemaal begrepen, je bent zeker niet de enige die liever thuis blijft. Persoonlijk ben ik er totaal niet bang van (ik woon al mijn hele leven aan de kust en de meest gekke dingen en schade met storm heb ik geloof ik wel meegemaakt, dan valt daarna geloof ik alles wel mee :') ), maar het is hier nu ook gewoon niet interessant om dingen gezellig te gaan ondernemen buiten met vrienden. Dit weer is imo alleen maar geschikt om bij op de bank te blijven zitten met een dekentje om je heen, een goed boek, en een kop chocomelk ofzo. En dan naar buiten kijken, toekijken hoe spullen wel of niet kapot waaien, je schouders ophalen en blij zijn dat je zelf knus binnen zit :') Ik vind dit weer net zo stom en smerig als een hele dag harde regen, dan ga je ook niet voor je lol buiten rondhangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 15:33

Telpeva schreef:
Mando schreef:

My 2 cents, als local die aan de kust woont, met 10 mins ben ik bij de zee vanuit mijn huis. Het waait hier hard, met name de windstoten zijn hier hard. Hier fietst vandaag niemand, er loopt zelfs amper iemand :) Ik woon aan een populaire route waar mensen de hond uitlaten, ik heb rond 10u vanochtend de laatste hond hier gespot.
Als je de afspraak met mij had gemaakt en je had afgebeld, dan had ik het helemaal begrepen, je bent zeker niet de enige die liever thuis blijft. Persoonlijk ben ik er totaal niet bang van (ik woon al mijn hele leven aan de kust en de meest gekke dingen en schade met storm heb ik geloof ik wel meegemaakt, dan valt daarna geloof ik alles wel mee :') ), maar het is hier nu ook gewoon niet interessant om dingen gezellig te gaan ondernemen buiten met vrienden. Dit weer is imo alleen maar geschikt om bij op de bank te blijven zitten met een dekentje om je heen, een goed boek, en een kop chocomelk ofzo. En dan naar buiten kijken, toekijken hoe spullen wel of niet kapot waaien, je schouders ophalen en blij zijn dat je zelf knus binnen zit :') Ik vind dit weer net zo stom en smerig als een hele dag harde regen, dan ga je ook niet voor je lol buiten rondhangen.
Ik vind het altijd wel leuk om foto's te maken langs de kust met dit weer. :)) Maar dat is dan ook alles, dus je bent zeker geen watje hoor, Mando! Dit weer is gewoon ruk. Ik fiets liever door de regen dan door harde wind.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 15:39

O gelukkig ik vond mezelf al idd een watje.
Ik vind storm echt vreselijk.

Hij begreep het gelukkig wel.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 16:11

Ik zit zo lekker te lezen en ben helemaal relaxed, maar helaas moet ik over twintig minuten naar mijn werk.. -O- ik wil thuis blijven!!

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 16:21

Ik wil eigenlijk maandag een proefje opnemen, mijn paard loopt lekker de laatste tijd. Maar ik ben bang dat de bak te nat is.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 16:54

Ik las net de zin 'Deze influencers spillen de tea'. Ik ga even ergens nieuwe ogen halen want deze zijn stuk -O-

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 17:06

Verschikkelijk storm, wk 8, die er vandoor gaat met mn halve paddock en rijbak. In tegenstelling tot elders ging alle regen langs ons heen afgelopen dagen. En nu zit ik te duimen dat het maar vlot gaat regenen. 1 grote stuifbende van zand, overal -O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 17:13

Dat ik zo antisociaal ben geworden. :')
Al vanaf maart vorige week thuiswerken, en we hadden gisteren een super leuke bruiloft van een paar uurtjes, maar echt alles deed zeer en mijn batterij was compleet leeg.

Vandaag dagje Beekse Bergen gedaan, weer compleet kapot.. echt teveel mensen op de aarde. :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 17:16

Nog steeds geen contact kunnen leggen voor dat spoed gesprek. Begin mij nu een beetje zorgen te maken of mijn contactpersoon wat is overkomen in de storm ofzo, maar de vorige keer dat ik een afspraak met hem had toen was hij hem ook binnen 2 dagen spontaan vergeten en toen heb ik ook voor niks op hem zitten wachten. Al met al zie ik het niet meer gebeuren vandaag.

Best teleurgesteld

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 17:33

Dat iemand €1000 bood voor fotos van mn vriendin haar voeten. Wilden We wel doen maar toen ging hij alleen maar oplichting linkjes sturen in plaats van geld. Erg jammer weer :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 17:33

Planning gaat niet door tomaten, paprika en meloen plantjes verhuizen. Geen auto en dan gek vinden dat ik de auto niet even verderop komt halen met dit weer. Was al blij om veilig brug over te komen. Dus zo maar op de scooter zak kattenbak korrels halen. Hopelijk breek ik mijn nek niet.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 17:34

theadora99 schreef:
Dat iemand €1000 bood voor fotos van mn vriendin haar voeten. Wilden We wel doen maar toen ging hij alleen maar oplichting linkjes sturen in plaats van geld. Erg jammer weer :(

Want je denkt dat er iemand serieus €1000 voor een foto van voeten betaalt?

Pas daar mee op hoor, voor ze straks wel aan informatie komen waarmee ze je op kunnen lichten :oo