bigone schreef:Ik zie hier jonge mensen die de prik halen? Ziek en dus nodig ?
Astmapatiënt dus risicogroep.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Griepprik is vanaf 60 ipv 65. Dit jaar bescherming tegen vier stammen. Ga hen voor het eerst toch maar halen. Ik heb nog nooit in mijn leven griep gehad en zoals we nu leven is de kans helemaal vrij klein maar je wet niet hoe het in het voorjaar gaat.
purny schreef:Ineke2 schreef:Eh jawel hoor, ik hoor het dagelijks. Zoveel dat mensen het daardoor niet meer bewust horen volgens mij.
Volgens mij heb ik het rutte nooit horen zeggen in een persconferentie voor nieuwe maatregelen?
jesito schreef:Mijn man is sinds deze week ziek,begonnen met buikklachten maar daarna hoofdpijn, hoesten, kortademig. Positief op corona. Ik wilde hem in ieder geval van het hoesten af hebben en had deze pilletjes nog liggen en sinds gister gaat het hierop een stuk beter. Ben ik het op gaan zoeken en kwam hierop uit dat het een goed middel is bij corona. Misschien een tip om te proberen. Je kunt het gewoon voor een paar euro kopen bij kruidvat enzo.
https://www.rd.nl/meer-rd/gezondheid/ou ... -1.1682539
esje01 schreef:Normaal gesproken krijgen we de griepprik via het werk.
Niet nemen is gesprek met manager
Dit jaar wordt de griepprik niet aangeboden via het werk ivm tekorten
( werk in de zorg psychogeriatrie)
opisop_shop schreef:esje01 schreef:Normaal gesproken krijgen we de griepprik via het werk.
Niet nemen is gesprek met manager
Dit jaar wordt de griepprik niet aangeboden via het werk ivm tekorten
( werk in de zorg psychogeriatrie)
Dat vind ik wel zorgelijk dat je dan gelijk een gesprek moet met je manager.
Ik krijg hem ook altijd aangeboden via het werk ( overheid) maar nog nooit genomen.
jesito schreef:Mijn man is sinds deze week ziek,begonnen met buikklachten maar daarna hoofdpijn, hoesten, kortademig. Positief op corona. Ik wilde hem in ieder geval van het hoesten af hebben en had deze pilletjes nog liggen en sinds gister gaat het hierop een stuk beter. Ben ik het op gaan zoeken en kwam hierop uit dat het een goed middel is bij corona. Misschien een tip om te proberen. Je kunt het gewoon voor een paar euro kopen bij kruidvat enzo.
Suzanne F. schreef:jesito schreef:Mijn man is sinds deze week ziek,begonnen met buikklachten maar daarna hoofdpijn, hoesten, kortademig. Positief op corona. Ik wilde hem in ieder geval van het hoesten af hebben en had deze pilletjes nog liggen en sinds gister gaat het hierop een stuk beter. Ben ik het op gaan zoeken en kwam hierop uit dat het een goed middel is bij corona. Misschien een tip om te proberen. Je kunt het gewoon voor een paar euro kopen bij kruidvat enzo.
Sterkte! Die heb ik toevallig nog liggen, dank voor het attenderen.
Het is hetzelfde bestanddeel wat ook in hoestdrank zit.
bigone schreef:opisop_shop schreef:
Dat vind ik wel zorgelijk dat je dan gelijk een gesprek moet met je manager.
Ik krijg hem ook altijd aangeboden via het werk ( overheid) maar nog nooit genomen.
Niet krijgen ook even de manager ter verantwoording roepen ??