Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:Zolang het maar geen foto is van de topless rijplezier.
Citaat:Inderdaad, alsjeblieft niet zeg. Maar een foto van een dame die in the middle of nowhere met de hond loopt op Facebook zetten vind ik ook niet heel volwassen.[
Citaat:Alsof gezond verstand niet meer bestaat. Wie gaat ze aansteken? Een boom?
blensink schreef:Dat is hier anders we hebben rondom een hoop wijkjes met vooral buitenlandse bewoners. In deze drie weken geen politie gezien, behalve dan de GC die wij gebeld hadden.
Hier hoeven ze niet eerst het dorp door dus veel makkelijker om even te ontsnappen.
Hoe gaat het met jullie, vermaken jullie je nog een beetje, daar wij net verhuist zijn heb ik gelukkig een hoop te doen, huppel de hele dag in mijn pyjama en/of bikini rond. Dat laatste als het weer het toelaat natuurlijk.
Karl66 schreef:Abiola schreef:Heel serieus Karl. Ik voel er heel weinig voor om straks ontslagen te worden omdat andere mensen het noodzakelijk vinden om naar de Action te gaan
in Nederland hebben we een intelligent lockdown. Daarbij mag je gewoon naar buiten en naar een winkel, als je een aantal maatregelen in acht neemt. Niet naar buiten bij klachten en anderhalve meter afstand houden. Met die lockdown ziet het er naar uit dat we de situatie hier in Nederland goed onder controle hebben. Afgelopen dinsdag tijdens de briefing van de tweede kamer hadden ze het over een R0 van 0.3. Dus zolang Sonja_vR zich netjes aan de maatregelen houdt, mag ze zo vaak als wil naar de Action. Er is dus geen enkele reden waarom jij of anderen haar extra, zelfverzonnen, regels moeten opleggen. Laat staan dat je als een inspecteur van de politie haar gaat verhoren waarom ze alsnog tegen jouw regels in naar de Action is geweest.
Deze pandemie is zwaar genoeg en iedereen voelt op de één of andere manier de effecten ervan. Laten we dus in ieder geval op een normale manier er met elkaar doorheen proberen te komen, zonder het nog zwaarder te maken door anderen je zelf verzonnen regels op te leggen en op die manier voor anderen nog zwaarder te maken dan nodig is.
MoniqueT schreef:blensink schreef:Dat is hier anders we hebben rondom een hoop wijkjes met vooral buitenlandse bewoners. In deze drie weken geen politie gezien, behalve dan de GC die wij gebeld hadden.
Hier hoeven ze niet eerst het dorp door dus veel makkelijker om even te ontsnappen.
Hoe gaat het met jullie, vermaken jullie je nog een beetje, daar wij net verhuist zijn heb ik gelukkig een hoop te doen, huppel de hele dag in mijn pyjama en/of bikini rond. Dat laatste als het weer het toelaat natuurlijk.
Ik snap het, wij hebben hier geen urbanisaties of zo. Gewoon klein dorp, buitengebied en maar één doorgaande weg door het dorp waar alles op aansluit.
Mwah, het zijn best lange dagen. Niet echt weer om buiten te genieten, dus ja, veel pyjamadagen. Ik had net wel een aantal van die leuke setjes meegebracht uit Amerika, bedoeld als huispak, dus kan me uitleven. Er hangen er weer een stel aan de waslijn![]()
Ik draag óf pyjama's of verfkleding, af en toe staat er nog wel een doek op de ezel, maar ook zuinig aan, want zoveel heb ik er niet. Eens kijken of Amazon wat kan brengen.
Vanavond eens aankleden (in elk geval de bovenkant), want dan ga ik online meedraaien in de videolessen Spaans voor gevorderden. Zin in, mijn oude leraar/maatje geeft de lessen vanuit Murcia. Vooral toch weer eens die werkwoordsvervoegingen ophalen en gewoon lekker kletsen in het Spaans. Ik heb geen Spanjaard in huis, zoals jij
Huertecilla schreef:Karl66 schreef:in Nederland hebben we een intelligent lockdown.
In NL is er niet genoeg politie en leger voor handhaven van een echte lockdown.
En in Spanje wel dus daarom hebben ze daar een totale lockdown en niet omdat het nodig was??
bigone schreef:Huertecilla schreef:
En in Spanje wel dus daarom hebben ze daar een totale lockdown en niet omdat het nodig was??
Oscar schreef:Interessant
Ik zou eerder verwachten dat ze de scholen als eerste weer open zouden doen?
Oscar schreef:Interessant
Ik zou eerder verwachten dat ze de scholen als eerste weer open zouden doen?
Huertecilla schreef:Karl66 schreef:in Nederland hebben we een intelligent lockdown.
Sheran schreef:Ik woon dus alleen, en zo zullen er wel meer zijn. Alleen wonen staat nu even gelijk aan helemaal geen menselijk contact.
Huertecilla schreef:Joltsje schreef:Hmm als je alles weer gaat activeren maar de scholen niet, kunnen veel ouders niet werken. een van de redenen waarom hier ook eerst werd gepleit om het open te houden
én weer werken én de scholen open én dus openbaar vervoer vol aan de bak is gewoon teveel in één keer.