Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 20:07

MarlindeRooz schreef:
Zou morgen ergens hier in de stad een bed ophalen. Laat dat schijtwijf niks van haar horen. Echt irritant want heb geen adres. Heb haar echt al 3x om het adres gevraagd en net maar gebeld. Het is al ingewikkeld genoeg om mijn vader zo ver te krijgen mee te gaan. Hij houdt ook echt niet van dingen op het laatste moment afzeggen. Dus kan het op deze manier wel vergeten dat hij de volgende keer weer mee gaat. En ik heb nu dus geen bed en slaap op een matras op de grond. :+

Irritant wijf, ben echt in staat om haar adres op te zoeken en dan gewoon morgen om 10uur er te zijn zoals afspraak was. _O-

Je kent de situatie niet. Om er nu zo ordinair op los te gaan is ook zo wat. En bij marktplaats reken ik op 50% foute transacties.

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 20:40

Sommige nieuwssites die het nieuws verkeerd brengen en anderen in zwart daglicht zetten.

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 20:44

Voetgangers op het fietspad. En niet 1 of twee maar elke paar meter en rustig met 3 naast elkaar of gewon alleen middenop. En dat terwijl er met een garsstrook van een paar meter er tussen gewoon een voetpad naast het fietspad ligt dat rustig zat is. En dat voetpad is breder dan het fietspad. En dan verontwaardigd zijn als ik mijn bel laat rinkelen |o I mean, ik kom met een 25km/h aan gefietst. Als ik in de ankers moet dan kost het best wat kracht o snel weer op snelheid te zijn en als ik niet in de ankers ga komt die fiets hard aan als we botsen...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 20:50

Jongeren als achterburen die de tuin vol hebben en hipstermuziek draaien waar de hele buurt van kan meegenieten. Of nouja, genieten?
En elkaar boven die muziek uit proberen verstaanbaar proberen te verstaan. Zet dan die muziek wat zachter. ₩€¥*&$#&=€:,

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 21:49

Mensen die dagelijks plaatjes a la ‘fijne donderdag’ op hun SM plaatsen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 22:07

Mars schreef:

Afbeelding
:*

(Sorry. :') )

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 22:08

Mars schreef:

Ik had toch even andere gedachten bij SM. En toen viel het kwartje sociale media :')

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 22:09

Dat mijn glucose waardes nou nooit eens normaal kunnen doen.. als het zo door gaat het van mij ook niet meer hoeft.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 22:11

Vuurwerk...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 22:16

Nabster schreef:
MarlindeRooz schreef:
Zou morgen ergens hier in de stad een bed ophalen. Laat dat schijtwijf niks van haar horen. Echt irritant want heb geen adres. Heb haar echt al 3x om het adres gevraagd en net maar gebeld. Het is al ingewikkeld genoeg om mijn vader zo ver te krijgen mee te gaan. Hij houdt ook echt niet van dingen op het laatste moment afzeggen. Dus kan het op deze manier wel vergeten dat hij de volgende keer weer mee gaat. En ik heb nu dus geen bed en slaap op een matras op de grond. :+

Irritant wijf, ben echt in staat om haar adres op te zoeken en dan gewoon morgen om 10uur er te zijn zoals afspraak was. _O-

Je kent de situatie niet. Om er nu zo ordinair op los te gaan is ook zo wat. En bij marktplaats reken ik op 50% foute transacties.

Ergenissentopic he. Niet vergeten. :D

en dit gesprek was via whatsapp... probeer zelf eens op de grond te slapen als je al een lastige slaper bent.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 22:25

Schreeuwende kinderen, wekker gaat morgen gewoon om 5u..

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 22:26

Dat ik niet weet welke aircooler ik moet kopen en nu heel erg ga twijfelen of ik er überhaupt een moet kopen. ondanks dat het hier vandaag al ruim 28 graden was binnen en we het weer eens niet koel krijgen -O-

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 22:27

MoniekJ schreef:
Dat mijn glucose waardes nou nooit eens normaal kunnen doen.. als het zo door gaat het van mij ook niet meer hoeft.

Sterkte..... :(:)

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 22:48

Fietsers _-:( En dan het feit dat ze niet genoeg afstandhouden. En dan specifiek de domme snol die veel te dicht langs mij en mijn hond ging, net op het moment dat ik moet niezen. Waarna ze vervolgens hysterisch gaat zitten gillen en vloeken "dat kanker-corona-lijers als ik thuis moeten blijven" En natuurlijk is ze weg voor je kan reageren.
Maar, nee ik ga niet tot oktober thuis blijven met mijn hooikoorts omdat jij bang bent en niet snapt wat 1,5 meter is. -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 23:13

MoniekJ schreef:

:(:)

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 23:14

Mijn schoonmoeder die opeens voor het huis van mijn beste vriendin stond :') huis heeft ze net gekocht dus we waren daar aan t klussen, opeens stond mijn schoonma voor de deur terwijl ze geeneens wist dat we daar bezig waren (en nee vriendlief was niet mee aan t klussen en ze kent die vriendin van mij ook geeneens _O- )

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 23:34

Mijn vroegere katten heetten Reddie, Klein, Moustique en Reus. Tegenwoordig geen katten meer, wel kippen, die heten Buff (buffkleurige Brahma), Chocolate (chocolate kleurige Brahma), Dotje (Wyandotte), Shadow (grijze zijde hoen) en Noa (Buff kleurige zijde hoen). Kleur namen altijd goed :-). Ik erger me er aan dat ik op de bank in slaap was gevallen, wakker geworden, naar bed en nu lukt t nog niet om in slaap te vallen...

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 23:44

MoniekJ schreef:

Als je je hart wil luchten mag je altijd een berichtje sturen :(:)

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 00:51

Klanten...
Al twee 'gezellige' gesprekken gehad met dames die beiden in de running zijn voor de award 'B*tch van de week' en het is nog niet eens 9 uur. Dit gaat een lange dag worden.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 01:36

Barramundi schreef:
Klanten...
Al twee 'gezellige' gesprekken gehad met dames die beiden in de running zijn voor de award 'B*tch van de week' en het is nog niet eens 9 uur. Dit gaat een lange dag worden.

Half slaperig denk ik, waar heb jij het over? En een lange dag?? Het is midden in de nacht.
Tot ik in je profiel zag dat je aan de andere kant van de wereld zit. :')
Tijd dat ik ga slapen, sterkte!

Ik baal er dus weer van dat ik mijzelf wakker houdt met allerlei gedachtes

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 01:53

Aan dat één van de buren in het blok ging schreeuwen naar het studentenhuis in de hoek of zij stiller konden zijn. Ja, poedersuiker, dank je wel! Ik heb meer last van jouw gekrijs dan van het geroezemoes wat bij die studenten vandaan komt...

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 06:24

Is het al 16.30? :Z

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 07:11

Dat ik niet kon slapen van de warmte boven dus om 1 uur nog de wapper heb geïnstalleerd naast mijn bed, had geen fut om de oude airco van zolder te halen, met gevolg dat ik om 3 uur nog wakker was 8)7
Moet altijd wennen aan dat geluid :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 07:22

casperzazoe schreef:
Is het al 16.30? :Z

Bijna +:)+

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 08:08

Alarmdienst van werk.
Telefoon ging om half 6 voor een alarm.
Moet er om 8 uur uit dus nu, niet meer kunnen slapen _-:(