MarlindeRooz schreef:Zou morgen ergens hier in de stad een bed ophalen. Laat dat schijtwijf niks van haar horen. Echt irritant want heb geen adres. Heb haar echt al 3x om het adres gevraagd en net maar gebeld. Het is al ingewikkeld genoeg om mijn vader zo ver te krijgen mee te gaan. Hij houdt ook echt niet van dingen op het laatste moment afzeggen. Dus kan het op deze manier wel vergeten dat hij de volgende keer weer mee gaat. En ik heb nu dus geen bed en slaap op een matras op de grond.![]()
Irritant wijf, ben echt in staat om haar adres op te zoeken en dan gewoon morgen om 10uur er te zijn zoals afspraak was.
Je kent de situatie niet. Om er nu zo ordinair op los te gaan is ook zo wat. En bij marktplaats reken ik op 50% foute transacties.

I mean, ik kom met een 25km/h aan gefietst. Als ik in de ankers moet dan kost het best wat kracht o snel weer op snelheid te zijn en als ik niet in de ankers ga komt die fiets hard aan als we botsen...

) 
En dan het feit dat ze niet genoeg afstandhouden. En dan specifiek de domme snol die veel te dicht langs mij en mijn hond ging, net op het moment dat ik moet niezen. Waarna ze vervolgens hysterisch gaat zitten gillen en vloeken "dat kanker-corona-lijers als ik thuis moeten blijven" En natuurlijk is ze weg voor je kan reageren.
. Ik erger me er aan dat ik op de bank in slaap was gevallen, wakker geworden, naar bed en nu lukt t nog niet om in slaap te vallen...