Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BaileyMix schreef:Palmera schreef:Juist ja. Een wens. En wensen komen niet allemaal uit.
Maar je probeert wel álles om hem uit te laten komen. En zeker bij iets dat zó sterk voelt als een kinderwens. Als dat dan niet lukt, is dat echt ontzettend verdrietig. En als sommigen dan gaan miemelen 'dat dat echt te ver gaat' ...
Urbanus schreef:https://www.theetijd.net/serie-verhalen ... eer-krijg/
Gezin wat ik bedoel.
Ik heb niet zo'n sterke mening over kinderen krijgen als sommigen in dit topic, maar ik vind dit echt om te kotsen.
Marjo schreef:KarenQ schreef:Ik denk altijd bij persoonlijke verhalen waar God een hele belangrijke rol toebedeeld krijgt: God doet niet aan micromanagen...
God bestaat helemaal nietDie managet niks
rien10 schreef:IVF is een methode. Geen definitie voor vervanging van een ei- of spermacel. Het kan, een “vreemde” component, maar het hoeft niet.
Amber_anne schreef:Een van de rechten van het kind is dat deze weet wie zijn of haar ouders zijn en het recht heeft daar bij op te groeien als dat in het belang van het kind is.
Bij buitenlandse donor/draagmoeder schap ontneem je het kind van deze rechten.
anjali schreef:[
Omdat ik mezelf wil zien als een onderdeel van de natuur, een natuurprodukt zeg maar.