Kwam er dus op neer dat moeke constant met baby in de weer was en pa lekker zat te tanken en met een half oog zijn andere kind in gaten hield (lekker veilig ook met al die mensen en zwembadjes overal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Ik was vrijdag winkelen met een vriendin en had op de terugweg wat druiven gekocht voor in de trein, het was immers rond etenstijd.
Komt er een oma met een kleinkind tegenover ons in de vierzits zitten. Kind jaartje of 5 schat ik. Begint vervolgens dat hij honger heeft maar oma heeft niets meer mee.
Dus ik bied het ventje een trosje druiven aan. Die neemt hij gretig aan, waarbij oma nog 2x moet zeggen 'Wat zeg je dan?' voordat ik een 'Dank u wel' kreeg. Nou prima.
Heeft dat kreng die druiven op, kijkt hij mij aan: 'Mag ik er nog meer?'
Sorry?Dus die oma zegt: 'He, je hebt al wat gekregen niet om nog meer vragen.'
Vervolgens heb ik het met mijn vriendin over trouwjurken en zeg 'Moet je deze zien, die is gaaf!' en ik laat haar een foto zien, vraagt dat mormel of hij ook mag kijken. Sorry?
Daarna hebben we het over een ijsje halen, bemoeit dat ettertje zich er weer mee 'Ik wil ook ijs'. Jeetje mina laat me met rust.En die oma zei ook verder niets meer. Zou me dood schamen.
Relaxed schreef:Snoek verwondt meisje tijdens zwemmen in recreatieplas Schoonhoven #rtvdrenthe
http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/150312/ ... choonhoven
Oh the drama...
Begrijp heus de schrik wel hoor, maar imo veelste tekst en aandacht voor een incident..
Shaggy09 schreef:beatje schreef:Of mensen die overtuigd zijn dat bij 1 kind een broertje of een zusje hoort. NEEEEEE, ze vechten er alleen mee. Als ze lief zijn is het omdat ze tegen jou als moeder samen spannen.
Hoezo vecht je alleen maar met je broertje/zusje?
idinn schreef:Ow de drama.. gebeten door een snoek, dat overleef je vast wel.
Maar goed, ik las gister een nieuwsitem.. schijnbaar ben je tegenwoordig ook al ernstig gewond als je je enkel op 2 plekken breekt, een gescheurde lip hebt en een kapotte voortand