Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 10:05

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 10:26

ikke schreef:
MizzMontana schreef:
Hee praktisch is het inderdaad niet… dicht kitten heeft niet meteen onze voorkeur omdat het dan best een dikke kit rand wordt.
Ik heb vanmiddag provisorisch een smal stuk aan een hulpstuk stofzuiger geknutseld waarmee ik het schoon kan krijgen.

Kun je vanaf de onderzijde bij de trap?
Dan zou je zwarte strookjes eronder kunnen plakken waardoor het "vrije effect" blijft, want dat lijkt het ontwerpdingetje, maar er kan niks meer in/achter vallen.

Het is al wel dicht aan de onderkant, dus als er iets in valt kan je dat met een prikker/pincet er wel uit vegen zo dat je er weer bij kan.

Ik heb gisteren een stofzuigermond met een soort rietjes er aan besteld. Ik ben benieuwd of dit werkt.

https://www.bol.com/nl/nl/p/maviedesign ... ontent=txl

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 12:05

Tigress schreef:
Rennie89 schreef:
Ik zoek deze indoor camera van de Action, ben bij 2 filialen geweest en een andere heeft een vriendin bezocht, nada -O- iemand die toevallig bij de Action komt en kan kijken of ze die daar hebben? :') het liefst 2 stuks maar met 1 ben ik al blij.

[ Afbeelding ]

Ik wil zeker zijn dat mijn katten mn huis niet afbreken in mijn afwezigheid als ik werk :')

Ik kan vandaag wel even kijken voor je bij onze Action!

Tip voor mensen die mee zoeken: vraag om een dichte. Als hij ooit al verkocht is geweest, gekoppeld, en toch weer is terug gebracht, heb je er niks aan. Het loskoppelen van de accounts is dramatisch, moet je een verzoek voor indienen. Enneh...de mijne die ik eind september heb terug gebracht en waar ik support over gemaild heb, heb ik nog steeds geen antwoord op gekregen van ze :+
Ik las destijds al de tip om terug te gaan en ruilen, want dan was je sneller. Dus voor de zekerheid, vraag om eentje die nog niet open is geweest.

Ahhh dankjewel en ook top van die tip, dat wist ik niet! Ik hoor het wel als ze daar zijn :D

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 13:13

Rennie89 schreef:
Ik zoek deze indoor camera van de Action, ben bij 2 filialen geweest en een andere heeft een vriendin bezocht, nada -O- iemand die toevallig bij de Action komt en kan kijken of ze die daar hebben? :') het liefst 2 stuks maar met 1 ben ik al blij.

[ Afbeelding ]

Ik wil zeker zijn dat mijn katten mn huis niet afbreken in mijn afwezigheid als ik werk :')

Ik heb net in Hardenberg gekeken, maar daar hadden ze deze helaas niet.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 13:48

Barbabientje schreef:
xMyrth schreef:
Ik ben op zoek naar dit hoofdstel, de naam ervan, een oude advertentie, iets :)
Kan het helaas niet vinden. Frontriem is Harry's Horse (wellicht het hele hoofdstel?)

[ Afbeelding ]

Google lens had ik ook geprobeerd, maar helaas zonder resultaat :( dit is hem niet...

https://www.ej.nl/hoofdstel-harry-s-hor ... 74826.html

Google lens komt met deze optie

Edit; verkeerde linkje gebruikt

Barbabientje

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 14:55

Staat er niets ingegraveerd? Onderaan t kopstuk ofzo?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 15:27

Myfairytale schreef:
Ik heb nog iets voor dit topic.
Bij de action zouden ze deze deken moeten verkopen:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Het gaat om de versie met hondjes.
Helaas kan ik niet zien waar ze eventueel nog op voorraad zijn.
Mocht er een bokker zijn die hem nog kan vinden, dan zou ik deze graag overnemen en uiteraard betaal ik de verzendkosten!

Ik heb gekeken bij onze Action maar ze hadden alleen de andere varianten, niet deze. Sorry.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 17:18

Rennie89 schreef:

[ Afbeelding ]

Hebbes *\o/*
Afbeelding

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 21:55

Ik blijf dat grappig vinden, dat we op bokt voor compleet vreemden dingen kopen en op sturen en er vanuit gaan dat het goed komt (want dat doet het ook) :))

Terwijl ik daar in 'het echte leven' niet zozeer meer moeite mee heb maar er gewoon minder aan denk om het aan te bieden haha

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 22:02

Tigress schreef:
Rennie89 schreef:

[ Afbeelding ]

Hebbes *\o/*
[ Afbeelding ]

Eeuwig dankbaar haha! *\o/* Kan ik straks lekker mijn katjes bespioneren }>

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 13:31

Prairy schreef:
Ik blijf dat grappig vinden, dat we op bokt voor compleet vreemden dingen kopen en op sturen en er vanuit gaan dat het goed komt (want dat doet het ook) :))

Terwijl ik daar in 'het echte leven' niet zozeer meer moeite mee heb maar er gewoon minder aan denk om het aan te bieden haha

Toch logisch, de sociale controle is hier groter. Een hoop bokkers kennen elkaar ook in real life en als je bewust iemand oplicht, kan je zowel hier als in real life commentaar verwachten. En verder is dat de kracht van bokt. Over het algemeen is het hier een positieve groep mensen. Want bokt, dat zijn wij allemaal. Kerstige wensen trouwens aan iedereen!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 14:03

Prairy schreef:

Mooie kerst gedachte toch :)

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 15:42

Alja schreef:
Prairy schreef:

Mooie kerst gedachte toch :)

Zeker :)

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-24 17:04

Ach en ik kan daar ook heerlijk impulsief in zijn. Onder het kopje "komt vast wel goed", dus ik heb even gekeken of niemand anders een update had gedaan dat ze gevonden waren en hoppa _O-
En dat is dan ook weer de kracht van bokt denk ik maar. Als we elkaar met zulke dingen zo kunnen helpen, vind ik dat heel waardevol <3
En ik heb dezelfde camera's ook om mijn kat in de gaten te houden, dus het was ontzettend herkenbaar :')

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 10:21

Wat is nou de beste manier om je vloer te dweilen?
Met een “normale” dweil heb ik het idee dat je toch meer de vuiligheid uitspreidt ipv echt schoonmaakt.

Op zoek naar tips dus voor een goede dweil, mag ook een machine oid zijn.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 10:26

Stal_Fiore schreef:
Met een “normale” dweil heb ik het idee dat je toch meer de vuiligheid uitspreidt ipv echt schoonmaakt.

Wat voor vloer heb je? Plavuizen, hout? In het schoonmaaktopic staan veel goede tips, ook over machines.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-24 19:43

Suzanne F. schreef:
Stal_Fiore schreef:

Wat voor vloer heb je? Plavuizen, hout? In het schoonmaaktopic staan veel goede tips, ook over machines.

Een gietvloer. Ik ga dat topic opzoeken. Dank je.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-24 11:51

Karcher floor cleaner vind Ik ideaal. Ik heb hem 2e hands gekocht.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 13:46

Wie kan mij helpen?
https://www.plast1.eu/assortment/2/16/f ... -4l-608054

Precies deze vershoudbakjes hebben wij nu.
En ze zijn super fijn.
Ik vermoed jaren terug bij de aldi of lidl gekocht, gezien hoofdkantoor in Denemarken zit maar een ander kantoor in Duitsland.

Nu gebruikte mijn vriend 1 van deze als broodtrommel.
Maar als je die op de vrachtwagen zet en gaat rijden, tja dan raak je die kwijt :D :P

Natuurlijk kan ik voor andere gaan, maar deze zijn fijn, blijven na jaren nog steeds goed sluiten.

Dus hier de vraag, wie kan ze vinden?

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 13:53

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 15:12

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 15:17

prompter schreef:

Ja had deze ondertussen ook gezien.
Maar weet niet of ik dat klem deksel zo fijn vind.

Maar moet die idd eens in het echt gaan bekijken.

Lizz schreef:

Ja klopt.
2 weken terug zijn de Deense kennissen nog hier geweest. Baal dat ik ze toen niet nodig had.

Dank je wel voor het meezoeken :j

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 16:05

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 16:08

Verhip. Vinted. Niet aan gedacht.

Hij zoekt heeft nu een rechthoekige.
Van 1,7 liter.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-25 17:48

Bij de Action komen die regelmatig terug, soms in andere kleuren.

Ik vind met klem, vooral die laatste van de AH heel fijn, die blijven goed zitten. Die blauwe van de Action van hierboven heb ik ook, niet fijn, vervormen in de vaatwasser en willen dan niet meer sluiten. Die van de AH doen het wel nog netjes.

Of deze?
https://www.action.com/nl-nl/p/3002389/ ... shouddoos/