Ben verliefd op dit shirtje. Nu zag ik net dat ze er dus ook een jurkje van hebben

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_lautje_ schreef:Ja vorige winter van Bobo was echt steengoed en mooie collectie! Nu weer overigens.
Ben verliefd op dit shirtje. Nu zag ik net dat ze er dus ook een jurkje van hebben![]()
[ [url=m/yrrR7s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Keet schreef:Dat wordt shoppen
Bedankt nog voor de Primark tip trouwens. Goed geslaagd voor mupje. Twee spijkerleggings meegenomen. Maat 80 zit nu precies pas. Zaterdag in Amsterdam eens kijken of ze hem daar ook een maatje groter hebben
maessie schreef:Leuk met dat okergeel mizzmontana, vind dat altijd zon lekker fris kleurtje.En hij nam het blokje om erg letterlijk haha!
Leuk dat shirtje zo bij dat broekje Lautje.Nu nog een paar felrode schoenen er onder
![]()
Pmarena, ik ga helemaal in je opmerking meeonze kleine heeft blauwe ogen en blond haar, en vind blauw en geel hem idd het mooiste staan
![]()
Vandaag dit setje nog binnen gekregen, volgende week een fotoshoot en nu zwaar in dubio of dit setje aan gaat of die van mn vorige foto met de salopette.. Of toch tussendoor omkleden..![]()
[ [url=m/52QV8o.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MbJNW6.jpg]Afbeelding[/url] ]
litilaura schreef:Hoi ik ben een paar maanden van bokt af geweest dus moest even ongeveer 80 pagina's bijlezen (alleen laatste paar gedaan) wat zijn jullie hard gegaan zeg! En wat een leuke outfits komen er voorbij. Ik zal even wat foto's spammen van de afgelopen weken (even van insta geplukt) alle kleding die mijn meisje draagt is eco verantwoord en in het zeldzame geval dat het dat niet is is het kringloopchic dus zoveelstehands.
Mini Rodini
[ [url=m/7KqbHQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bout'chou vintage
[ [url=m/pWO86f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mini Rodini
[ [url=m/VxLFSU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mini Rodini en kringloop
[ [url=m/awWrz7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gray label en handgemaakte trui van merino/alpaca
[ [url=m/CDqXYI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gray label en marmar Kopenhagen
[ [url=m/hX4Mbm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Soft gallery en gray label
[ [url=m/U99sEF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanaf nu ga ik weer actief meelezen en posten.