Steeph schreef:Waarom hebben treinramen van dit soort donkere stipjes?
[ [url=m/oCR5Jy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat hebben alle ramen die van dat veiligheidsglas gemaakt zijn toch? (glas wat in 1000'en kleine vierkantjes uit elkaar spat)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSCWx schreef:Worden die review tegoedbonnen van grote winkel ketens weleens weg gegeven of zijn dat lokkertjes? Zoals bv. Agradi en Mediamarkt (kans op €50 of €100 als je een review schrijft). Er wordt nergens aangegeven hoe vaak ze worden weggegeven, of wie ze dan wint. Er is echt niks over te vinden verder.
SavannahNx schreef:Mijn vriend heeft iets te koop gezet op marktplaats, hij heeft het een week vastgehouden omdat de mensen op vakantie waren. De vriendin is degene die via marktplaats praat en zei dat haar man om 18:00 is vertrokken van huis. Inmiddels 21:00 uur en niemand geweest. Mijn vriend zei netjes dat hij weg moest en dat het overging. Ze reageerde niet meer. Ineens krijgen we nu berichtjes dat mijn vriend het niet mag verder verkopen en ze zei ook “je adres is bekend hoor vriend!”
Kunnen we dit ergens melden bij markplaats? Aangezien wij de verkopers zijn dachten wij dat dit niet kon. Ze komt wel erg dreigend over..
PanamaD schreef:SavannahNx schreef:Mijn vriend heeft iets te koop gezet op marktplaats, hij heeft het een week vastgehouden omdat de mensen op vakantie waren. De vriendin is degene die via marktplaats praat en zei dat haar man om 18:00 is vertrokken van huis. Inmiddels 21:00 uur en niemand geweest. Mijn vriend zei netjes dat hij weg moest en dat het overging. Ze reageerde niet meer. Ineens krijgen we nu berichtjes dat mijn vriend het niet mag verder verkopen en ze zei ook “je adres is bekend hoor vriend!”
Kunnen we dit ergens melden bij markplaats? Aangezien wij de verkopers zijn dachten wij dat dit niet kon. Ze komt wel erg dreigend over..
Ja hoor je kan marktplaats daar gewoon een bericht over sturen.
Zou even wachten hoe het loopt. Vaak is t enkel dreigen
SavannahNx schreef:Mijn vriend heeft iets te koop gezet op marktplaats, hij heeft het een week vastgehouden omdat de mensen op vakantie waren. De vriendin is degene die via marktplaats praat en zei dat haar man om 18:00 is vertrokken van huis. Inmiddels 21:00 uur en niemand geweest. Mijn vriend zei netjes dat hij weg moest en dat het overging. Ze reageerde niet meer. Ineens krijgen we nu berichtjes dat mijn vriend het niet mag verder verkopen en ze zei ook “je adres is bekend hoor vriend!”
moonsparkle schreef:Hoe werkt het met een hypotheek? Stel ik kocht mijn huis voor 100.000 en ik verkoop het voor 120.000 betekend dat dat je dus helemaal van de oude hypotheek af bent en 20.000 in een nieuwe woning kunt stoppen?
theadora99 schreef:Ook afhankelijk van wat je a hebt betaald. Als je je huis al 60 jaar hebt heb je flink eat af kunnen betalen denk ik, dan kan je je verkoopbedrag - je rest hypotheek doen en dat heb je “over” (en - notaris & makelaar kosten ed).
Ik vroeg me af uit welk land haflingers nu komen... volgens alle sites komen ze ut Italië maar ik heb echt mijn hele leven geleerd uit Oostenrijk