Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 19:25

Had wel ff gekeken,maar inloggen lukte niet..

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 19:31

Ja, maar vond hem niet fijn werken!

tofferuiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 22:36

voor het chatten is ie wel fijn, maar voor het swipen toch de telefoon

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 07:29

Beterschap Colien!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 08:29

Jeetje Colien, heftig!! Veel beterschap!

Web versie van Tinder? Nog niets van gehoord of gezien haha... maar ik als klein beetje autist zijnde blijf lekker op deze manier doorgaan :+

Ik heb woensdag date 3, zit tot nu toe steeds een week tussen, echt fijn. Maar normaal ben ik iemand die zo snel mogelijk weer wil afspreken als het een leuke date was, het gekke is dat ik die behoefte nu niet heb. Vraag mezelf af of het komt omdat ik hem dan niet leuk genoeg vind... of omdat mijn hoofd er niet zo naar staat. Heb enorm veel aan mijn hoofd, mega druk op het werk, privé wat dingen die spelen, vreet veel energie allemaal... met hem zijn de dates super gezellig en fijn geweest dus ik denk niet dat het aan hem ligt. Gelukkig heeft hij ook geen haast met afspreken en gaat het allemaal heel relaxt kwa contact :)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 09:18

Colien, last van zenuwen had ik helemaal niet. Als ik niet weet wat ik kan verwachten gaan dit soort dingen prima. Als er voor mij wat vanaf hangt, dan word ik ook stikzenuwachtig (bijv. date met iemand die ik erg leuk vind).
Sterkte met het herstel, hopelijk ben je er snel weer bovenop!

Ik heb inmiddels een date met een paardenman. We kletsen leuk, maar ik weet zelf eigenlijk nog niet of ik wel iemand wil met dezelfde hobby. :=

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 11:03

Heftig zeg Colien! Beterschap.

Anne, als het zo goed voelt, dan lekker laten lopen zoals het loopt toch! Rustig aan, zodat je zelf ook aan het idee kan wennen enzo.

Ik praat nogsteeds veel met de badboy, we gaan het weekend afspreken (omdat dat doordeweeks logistiek niet haalbaar is). Ben erg benieuwd naar hem. Heb wel deze week veel late diensten, en hij werkt overdag dus dan wordt appen lastig haha.
Heb gister ook met M geappt, omdat ik benieuwd was hoe het met hem ging enzo. Gek genoeg voelde ik er vrij weinig bij, denk dat ik meer de herinneringen mis dan hemzelf. Vond het wel fijn om te horen dat hij Oké was.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 11:10

Yvanka, is vaak zo hoor...
Ik mistte ook de dingen... maar niet mijn ex... Heel stom, want ik wou bij hem blijven, maar niet om hem.. maar gewoon om alles wat je hebt.

Ben benieuwd hoe de badboy is :9

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 11:34

DanielleB schreef:
Yvanka, is vaak zo hoor...
Ik mistte ook de dingen... maar niet mijn ex... Heel stom, want ik wou bij hem blijven, maar niet om hem.. maar gewoon om alles wat je hebt.

Ben benieuwd hoe de badboy is :9

Denk ook wel regelmatig aan hem, en wat we deden enzo. Hij blijft mijn eerste vriend, toch sta ik wel weer open voor wat anders.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 11:46

Uiteraard, dat voelt toch een beetje speciaal.. Maar weet je, hij is vast niet de enige die bij je past ;)
En (vaak) na een paar relaties, weet je pas echt goed wat je wel/niet wil, accepteert van elkaar etc...
Dus jouw blijvertje komt nog wel hoor! :)

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 11:48

Toch niet erg als je nog regelmatig aan je eerste ex-vriend denkt? Heb ik ook nog af en toe, niet omdat ik spijt heb of iets, maar juist omdat ik het zonde vind hoe het gelopen is, dat hij naderhand zo boos is en er blijkbaar zo’n moeite mee had/heeft. Het was nooit mijn idee geweest om hem pijn te doen. Maar dat wil niet zeggen dat ik in mijn huidige relatie niet gelukkig ben, dat ben ik juist wel! Geloof dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest in een relatie.

Yvanka, misschien heb ik het gemist maar hoezo badboy?

Paardenman? Oeeh weet niet hoe blij ik daarmee zou zijn.

Anne_bento soms is het juist fijn om lekker rustig aan te doen toch? Ik zou er lekker van genieten en niet teveel over na denken.

Iedereen bedankt! Ik doe mijn best om snel te herstellen in zoverre ik daar zelf invloed op heb.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 11:56

Een paardenman zou om mij ook niet hoeven :+

Badboy.. nou het valt opzich wel mee haha, dat was een beetje een gevoel toen ik net met hem praatte, maar volgens mij doet hij zich gewoon stoerder voor dan hij is haha. Hij wilde eerst alleen thuis afspreken, toen ik zei dat ik dat niet deed en als hij me wilde leren kennen, hij toch ergens anders moest komen. Dus nu gaan we een wandeling maken :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 13:31

Klinkt meer als een huismus :+

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 13:43

Als het mag kom ik hier ook even gezellig binnenvallen :o .
Ben al een tijdje actief op tinder, ook serieus gedate een aantal maanden maar uiteindelijk toch niks geworden.
Dus nu weer nieuwschierig verder aan het swipen totdat ik iets leuks tegenkom.

Bijlezen is een beetje erg veel dus ga proberen vanaf nu actief te volgen!

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 14:04

Yvankaxx schreef:
Een paardenman zou om mij ook niet hoeven :+

Badboy.. nou het valt opzich wel mee haha, dat was een beetje een gevoel toen ik net met hem praatte, maar volgens mij doet hij zich gewoon stoerder voor dan hij is haha. Hij wilde eerst alleen thuis afspreken, toen ik zei dat ik dat niet deed en als hij me wilde leren kennen, hij toch ergens anders moest komen. Dus nu gaan we een wandeling maken :j

Een wandeling is altijd goed :j veel beter dan bij hem thuis!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 16:22

Ik zei ook nooit een paardenman :') Maar nu ben ik dus al bijna 3 maanden in gesprek met een paardenman. Eentje die het dus ook nog eens beroepsmatig doet. Ik ben mezelf ook nog steeds aan het afvragen of ik hem nou interessant vind als persoon of omdat het op dit punt in mijn leven juist uitkomt dat iemand dezelfde interesses heeft. Ik zou nu namelijk mijn vrije (paarden)tijd absoluut niet willen opgeven voor een relatie en daarom vind ik daten met andere mannen absoluut niet interessant.
En daarnaast vraag ik me af als het iets zou worden we niet enorm botsen in denkwijze. Gezien ik mijn paard 24/7 buiten hou, fanatiek natural horsemanship (Parelli) beoefen en hij zijn paarden met nat weer niet eens buiten zet want straks blesseren ze zich (waar ik me op zich nog zelfs iets bij kan voorstellen gezien de prijsklasse van die paarden en die brood op zijn plank moeten bezorgen maar ik zelf never nooit over mijn hart zou kunnen verkrijgen).
Maargoed, tot nu toe heb ik een leuke tijdbesteding in de avonduren en binnenkort als hij eindelijk naar NL komt misschien een paar leuke (paarden)dates en verder zien we wel. Enerzijds heb ik er een goed gevoel over maar anderzijds heb ik het nog niet eens aan vrienden/familie durven vertellen omdat ik bang ben voor alle waarschuwingen en vooroordelen. Ik zie wel hoe het loopt en als het echt een serieuze kant op gaat dan laat ik het ze wel horen. Maar soms vind ik het jammer dat ik mijn enthousiasme niet goed durf te delen...

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 09:17

Ik heb veel van dezelfde gedachtes hoor Fleur. Maar goed, we gaan het wel zien. Ik heb toch geen tijd voor een vent, haha. Al scheelt het bij deze dus wel dat hij begrijpt dat ik dagelijks paar uur bij mijn paard ben.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 13:49

Klinkt leuk die paardenman Linda_Fleur! Hebben jullie al een date gehad? Jammer dat je het niet kan delen met je familie over paardenman :(

Ik vind het sowieso belangrijk in een relatie om je eigen ding te kunnen blijven doen :j

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 18:43

Darah, ja we hebben begin augustus terug een 'date' gehad. Hij ging naar een springconcours met een groepje en vroeg me last minute te komen. Ik had niets te doen dus dacht waarom niet, we hadden enkel 5 zinnen gewisseld via Tinder en ik zag het toen nieteens als potentieel materiaal (want: niet-Nederlands, paardenman, niet woonachtig in Nederland). Er zaten ook nog flinke vooroordelen bij mij dwars (dat wereldje is niks voor mij, veel te duur, veel te chique, wat moet ik nu met een buitenlandse gast). Ik was meer gewoon nieuwsgierig. Het eerste uur vermaakte ik me ook totaal niet, hij zat ruime tijd aan de telefoon (zaken?) en ik voelde me best verloren hihi. Ik dacht nog, over een uur ben ik weer weg hier :+ Maar toen de wedstrijd afgelopen was, we een hapje hadden gegeten, de DJ ging spelen en we echt tijd hadden om te praten (en dansen) was er toch wel een klik O:) . Maargoed, volgende week gaat hij zich vestigen in Nederland, waarschijnlijk wel 1,5 uur verderop van waar ik woon :') dan kan ik het eens rustig allemaal bekijken.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 18:59

na bijna een maand sporadisch whatsapp-contact heb ik voor nu even het contact verbroken met mijn match waar ik 2 gezellige dates mee heb gehad.
Ook zij had moest eerst ff aan haarzelf werken voor ze we weer openstond voor daten enzo... Heb gezegd dat ze altijd mag appen als ze eraan toe is.....

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 14:05

Vervelend voor je Joop, het zit je ook niet mee :(:)

Hier ook rustig, niet meer zo actief aant tinderen of wat dan ook.... Wel wat mannen op whatsapp maar komt niet van afspreken. Meer vanuit hun kant dan vanuit de mijne dus vind het wel welletjes zo, graag of niet :+

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 17:30

Wel handig dat ie in NL komt wonen Linda_Fleur! Ben benieuwd :D

Jammer Joopro :(:)

Haha idd Yonker, graag of niet!

Ik heb nog Tinder, maar niet actief. Een vriend van me dringt ineens aan op daten. Hij kon het ook niet goed hebben dat ik zei dat vriendschappelijk prima is, maar ik nu niet kan daten :))

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 17:56

Spannend zeker, het weerzien Linda_fleur! Wanneer zie je hem weer?

Yonker, graag of niet! Volgens mij zitten veel mannen ook gewoon op tinder voor het praten, maar niet zozeer voor het daten zelf.

Jammer jooproo, je hebt er niet echt mazzel mee he :(:)

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 23:09

ach, ik trek de probleemgevallen aan denk ik ;).

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 07:35

Jammer Jooproo, maar verstandige keuze denk ik!

Anders word je alleen maar teleurgesteld en "wacht" je eigenlijk toch op ze..