Heb mij het boek van Tim Vasquez gekocht "severe storm forecasting".. ik dacht ik ga mijn kennis wat bijschaven haha want die is heel schaars. En aangezien ik volgend jaar wellicht in de VS ga chasen is dat wel een vereiste (uiteraard met iemand die er ervaren in is )
Anoniem
Geplaatst: 20-08-18 14:41
Begrijp dat het vanaf vrijdag over is met het warme weer.
Siamsmeesje
Geplaatst: 20-08-18 15:47
Dat zou wel fijn zijn, kan de slaapkamer eindelijk afkoelen en hoeft die verrekte ventilator niet meer aan Als er dan ook nog wat meer regen komt......
Pepperrr
Geplaatst: 20-08-18 16:18
Siamsmeesje schreef:
Dat zou wel fijn zijn, kan de slaapkamer eindelijk afkoelen en hoeft die verrekte ventilator niet meer aan Als er dan ook nog wat meer regen komt......
Ventilator draait hier ook overuren ik kijk zo uit naar het koelere weer!
F_Orumster
Geplaatst: 20-08-18 16:47
Morganlefay schreef:
Welk warme weer?
Rocamor
Geplaatst: 20-08-18 18:39
F_Orumster schreef:
Morganlefay schreef:
Welk warme weer?
Die snap ik ook niet helemaal. Net kwam hier de zon door, toen voelde het wel lekker.
Maar van het weekend met dezelfde temperaturen... liepen zat mensen met dikke jassen en lange broeken aan...
Idd welk warm weer? Het is bij ons de laatste 2 weken maximaal 22 graden geweest. Op een enkele dag na, maar dan was het bewolkt en waaide het en dus was het alsnog koud. Ik hoop heeeel erg dat het vrijdag zaterdag en zondag gewoon droog en warm blijft. Maar ik ben bang dat ik pech heb
Nooouu nog geen herfst met eindeloze regen en ellende hoor. Gewoon het weer van de afgelopen dagen. Graadje of 20-23, soms wat warmer en soms wat frisser. Maar wel lekker doe-weer en af en toe een buitje voor het gras. Dat buldert hier weer de grond uit, heerlijk
Het is hier nog steeds warm vooral in huizen en gebouwen. Het blijft in mijn huis standaard 27 graden. Daarom mag het van mij echt nog meer afkoelen ik vind het nu nog steeds veel te warm!