Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Babeth schreef:Het lastige van daten vind ik het bepalen wanneer je een stap verder gaat. Op dat punt ben ik nu, ik weet niet of we nu samen zijn of nog 'daten', maar ik wil het gesprek ook nog niet beginnen omdat ik hem niet weg wil jagen haha.
Ginger1991 schreef:MarlindeRooz schreef:Als je het nog niet durft te vragen ben je nog niet comfortabel genoeg met elkaar.
Ik durf het wel alleen hoe vraag je zoietsmet mn vorige relatie was het vanaf dag 1 facebook officieel dus dat probleem nooit gehad.
Ginger1991 schreef:MarlindeRooz schreef:Als je het nog niet durft te vragen ben je nog niet comfortabel genoeg met elkaar.
Ik durf het wel alleen hoe vraag je zoietsmet mn vorige relatie was het vanaf dag 1 facebook officieel dus dat probleem nooit gehad.
Noblesse_ schreef:Ligt het aan mij of zit er niemand op tinder met serieuze bedoelingen? 9 vd 10 mannen waar ik mee praat zoekt 'gewoon nieuwe vrienden'. Ofwel een onenightstand, of... Maar een serieuze kerel? Nee hoor