Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 16:49

Naomi_Haffie schreef:
Oh dames help, ik vond deze blazer ( of jas? ) echt super gaaf maar hoe kan je die nou fashionable dragen ? -O-
[ [url=m/Q9kYc2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind hoe je hem nu draagt ook heel leuk! Kleur staat je goed. :)

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 20:38

Mooie spijkerbroek met blazer maakt het al snel wat meer casual.

Of een wat netter los vallend shirt. Beetje dit idee: https://www.google.nl/search?q=casual.w ... l98g_1:204

Over de okergele jas: gaaf! Ook goed gecombineerd zo.

Ik ben op zoek naar een kokerrok (liefst zwart maar donkerblauw mag ook), voorkeur voor beetje reliëf in de stof. Dus geen gladde stof. Wel netjes, is voor het werk. Iemand een idee? :)

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 07:02

Ik zag bij de steps een mooie koker rok. Niet goed genoeg bekeken voor de stof, maar wel een mooi model

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 10:54

Ik heb eigenlijk ook eventjes jullie hulp nodig met kledingtips...
Ik weet echt totaal niet meer wat ik aan moet trekken. Ik heb een echt zandloper figuur. Smalle taille, heupen en vooral borsten. Als ik een losvallend shirt aan trek, zie ik er gelijk zo dik uit omdat het dan vanaf m'n borsten recht naar beneden valt. Maar als ik de voorkant in mijn broek doe, heb ik weer het idee dat ik zo'n recht bovenlichaam heb en vind ik het shirt ook niet mooi vallen.
Dus dan kom ik eigenlijk op aansluitende shirts, maar dat vind ik vaak weer zo saai :+
Herkent iemand dit probleem en wat dragen jullie? Of hebben jullie andere tips om er toch nog beetje 'hip' uit te zien ipv saai?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 10:55

Snorlex schreef:
Ik ben op zoek naar een kokerrok (liefst zwart maar donkerblauw mag ook), voorkeur voor beetje reliëf in de stof. Dus geen gladde stof. Wel netjes, is voor het werk. Iemand een idee? :)

Misschien bij Costes? Ik zie daar nog wel eens kokerrokken die netjes zijn.

eenitraM

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-17 18:13

Onlybroeken invasie. Maar sommige mensen dragen m echt te strak. Ziet er niet uit :')

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-17 18:14

Afbeelding
Afbeelding

Ik was verliefd maar heb m niet meegenomen. Tot mijn spijt..

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 18:22

Morgenochtend weet je wat je te doen staat :P

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 18:50

eenitraM schreef:
Onlybroeken invasie. Maar sommige mensen dragen m echt te strak. Ziet er niet uit :')

Bij mij zit ie ook strak bij mn benen, en ik heb de grootste maat (waardoor ik het touwtje enorm moet aantrekken want van boven past er nog iemand bij). Hij is niet echt gemaakt voor mensen met billen jammer genoeg.. :(

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-17 09:36

Frummels schreef:
eenitraM schreef:

Bij mij zit ie ook strak bij mn benen, en ik heb de grootste maat (waardoor ik het touwtje enorm moet aantrekken want van boven past er nog iemand bij). Hij is niet echt gemaakt voor mensen met billen jammer genoeg.. :(

Maar waarom draag je hem dan als die te strak zit?

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 09:45

eenitraM schreef:

Ben ik t echt niet mee eens, verschilt per persoon lijkt mij. Ik draag mijne ook 'strak' want vind wijd echt geen pan. Zal morgen een foto posten als ik terugvlieg in die broek.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 10:00

eenitraM schreef:
Frummels schreef:

Maar waarom draag je hem dan als die te strak zit?

Omdat ik hem leuk vind en hij lekker zit. :) Ik zorg gewoon dat het niet zo opvalt dat hij van boven wat wijder is, dus draag hem vaak wat hoger. Vind hem heel los ook niet erg mooi staan.

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 08:18

Misschien dat iemand me hier kan helpen, ik ben op zoek naar een mooie "flared" pantalon.
Niet een helemaal wijde maar een die dus op de boven benen aan sluit.

https://m.zara.com/nl/nl/dames/kostuums ... 61526.html

Deze vind ik erg mooi,in het echt wel mooier als op de foto maar deze is dus eigenlijk te groot.
Ik hoop dat iemand hier nog een idee heeft waar ik iets soortgelijks kan kopen. Mocht het niet te vinden is ga ik toch voor deze en laat ik hem aanpassen. Buget is ongeveer max €65

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 18:52

Ik ben op zoek naar een echt warme en waterdichte winterjas die er ook nog een beetje leuk uitziet voor dagelijks gebruik naar het werk en naar de stad.
Hebben jullie ideeën?

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 19:34

Ik had zelf een winterjas van airforce, niet dat bekende nieuwe model maar een mooie getaileerde. Super warm en is ook water dicht.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 21:02

Afbeelding

Björn Borg sneakers bij Aldi voor 39,99. Vind ze wel tof!

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 12:02

Ineke2 schreef:
Ik ben op zoek naar een echt warme en waterdichte winterjas die er ook nog een beetje leuk uitziet voor dagelijks gebruik naar het werk en naar de stad.
Hebben jullie ideeën?

parajumpers, kost een hoop, gaat echt jaren mee. M'n moeder heeft een 2e handse gekocht voor m'n broertje, en na 6 jaar wil ie een andere, omdat ie nu wel een beetje is uitgekeken op deze :')

Zelf een vraagje, weten jullie nog webshops die internationaal verzenden, veel verder dan Asos (en boohoo, maar die kwaliteit valt me altijd weer tegen) kom ik niet echt. Ik zit momenteel in Finland namelijk

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 12:42

Wow ehm zoveel geld heb ik niet voor een jas. Nog nooit zulke dure jassen gezien. 350 euro en dan is het een voor of najaars jas 8)7
Voor 150 euro dacht ik toch ook wel een goede jas te kunnen vinden. Ik zoek nog even verder :)

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:27

Ineke2 schreef:
Wow ehm zoveel geld heb ik niet voor een jas. Nog nooit zulke dure jassen gezien. 350 euro en dan is het een voor of najaars jas 8)7
Voor 150 euro dacht ik toch ook wel een goede jas te kunnen vinden. Ik zoek nog even verder :)

Ik ook niet, vandaar dat ik het tweedehands zocht ;) Maar dat moet je ook maar net willen. Als je echt waterdicht/warm gaat zoeken, zit je bij jassen die je kan dragen in de richting van de poolcirkel, maar daar hangt dan ook vrij snel een hoog prijskaartje aan.

Jassen van de North Face, en andere merken die ook ski jassen verkopen (wolfskin, helly hansen etc) kun je ook naar kijken :) En anders gewoon een keer een outdoor winkel binnenstappen, kijken naar de merken en vanuit daar verder oriënteren :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 16:40

Goed geshopt vandaag :D
2 nieuwe broeken, een rokje, een shirtje, nieuwe bril en 2 paar nieuwe schoenen <3

Afbeelding
Afbeelding

Willemiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 16:44

Ik had de leopard jas besteld van HM maar toch niet m'n ding, nu is hij helemaal uitverkocht op de site..
Heeft iemand naast het net gevist voor maat L en ik iemand er blij mee kan maken?
Anders stuur ik 'm terug :7
Afbeelding

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 16:56

Oeeehhhhh Lau die schoenen zijn stiekem best wel!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 17:01

Thanks!
Had ze eerst in het zwart aan, maar die heeft echt iedereen al, dus dat zou jammer zijn. Maar deze ga ik niet snel tegenkomen denk ik :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 07:46

Die schoenen zijn heel leuk Lau! Ik wil zulke eigenlijk in zwart, maar loop vaak in de regen en dan lijkt me die stof niet zo handig.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 10:37