Naomi_Haffie schreef:Oh dames help, ik vond deze blazer ( of jas? ) echt super gaaf maar hoe kan je die nou fashionable dragen ?![]()
[ [url=m/Q9kYc2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind hoe je hem nu draagt ook heel leuk! Kleur staat je goed.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eenitraM schreef:Onlybroeken invasie. Maar sommige mensen dragen m echt te strak. Ziet er niet uit
Frummels schreef:eenitraM schreef:Onlybroeken invasie. Maar sommige mensen dragen m echt te strak. Ziet er niet uit
Bij mij zit ie ook strak bij mn benen, en ik heb de grootste maat (waardoor ik het touwtje enorm moet aantrekken want van boven past er nog iemand bij). Hij is niet echt gemaakt voor mensen met billen jammer genoeg..
eenitraM schreef:Frummels schreef:Bij mij zit ie ook strak bij mn benen, en ik heb de grootste maat (waardoor ik het touwtje enorm moet aantrekken want van boven past er nog iemand bij). Hij is niet echt gemaakt voor mensen met billen jammer genoeg..
Maar waarom draag je hem dan als die te strak zit?
Ineke2 schreef:Ik ben op zoek naar een echt warme en waterdichte winterjas die er ook nog een beetje leuk uitziet voor dagelijks gebruik naar het werk en naar de stad.
Hebben jullie ideeën?
Ineke2 schreef:Wow ehm zoveel geld heb ik niet voor een jas. Nog nooit zulke dure jassen gezien. 350 euro en dan is het een voor of najaars jas![]()
Voor 150 euro dacht ik toch ook wel een goede jas te kunnen vinden. Ik zoek nog even verder