Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 09:32

Echt Yv, je moet social media anders af gaan korten _O-

Ik heb zo ontzettend veel rode crème's van OPI, maar toch is deze compleet uniek.
En echt super gaaf!

Aloha from OPI

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 09:48

Paper Towns wordt nu overigens verfilmd met Cara Delevigne als Margot en Nat Wolff (Isaac in TFiOS) als het hoofdpersonage. Ben ergggg benieuwd want ondanks dat ik het boek niet zo leuk vond, vind ik deze 2 acteurs wel top!

Ik heb een persoonlijke post vandaag, over alle leuke momenten toen ik een paar maanden in Vancouver, Canada studeerde en woonde <3 Thanksgiving, cider en Shia Labeouf: wat ik leerde van een semester in Canada
Meteen ook de eerste post op mijn eigen domein, want na 5 dagen kloten ben ik er éindelijk in geslaagd mijn Wordpress over te zetten naar een .com domein :D

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 10:00

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 10:07

Ik heb vandaag ook een rode crème van OPI op mijn blog. Niet echt mijn kleur hoewel hij matte wel weer mooi is.
OPI Romantically Involved

Ik ga vanavond even jullie blogs lezen.

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 10:18

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 10:18

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 10:49

Sorry :'). Dat zijn ook echt van die dingetjes die me gewoon niet opvallen totdat iemand erover begint ook :')

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 10:52

Yv_ lolbroek. Ik had nooit gedacht aan social media bij sm. Ik snapte al niet waar dat opeens vandaan kwam. Wel een leuke blog. En ik meen het (zie reactie op je blog), The pretender is echt een ontzettend goede serie en zeker de moeite waard!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 10:53

Sorry, vh weekend 50 shades gezien :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 10:54

Valt me ook extra op, omdat we het de laatste tijd veel over 50 shades of Grey gehad hebben.
Dan is de afkorting sm toch echt net een tikje anders _O-

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 10:58

The Pretender is inderdaad een heel goede serie! Alleen de films die erop volgen zijn slecht.

Ik kon sm al niet plaatsen bij het gespreksonderwerp. :D
Was die film wat Yv? Ik hoor van vriendinnen dat hij echt waanzinnig slecht is. Ze zijn halverwege naar de kroeg gegaan zijn.

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 12:00

Morgen naar Zuid-Afrika!! {:} Daar lekker paardrijden en dan hopelijk wat mooie foto's maken voor mijn blog :)

Ik heb mijn blog nog niet zo lang maar heb echt plezier in het schrijven over mijn reizen, ik sprak laatst iemand die een ruitersportzaak heeft en die is misschien wel geïnteresseerd in een samenwerking, het lijkt mij erg leuk om te schijven over verschillende paarden benodigdheden, en mijn ervaringen met het rijden in het buitenland. Ik vraag me af of mensen het ook leuk zouden vinden om er over te lezen. Wat vinden jullie?? Wat lijkt jullie leuk om getest te zien?

Groetjes!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 12:46

Gaaf miszeva, heel veel plezier!

Ik zou persoonlijk meer geïnteresseerd zijn in lezen over rijden in het buitenland dan in paardenbenodigdheden. Over benodigdheden kun je overal al wel info vinden, belevenissen in het buitenland zijn meer persoonlijk en waarschijnlijk net wat origineler. :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 12:53

Zelfde als wat happypaardje hierboven zegt. Reviews over wat dan ook kunnen me eigenlijk niks schelen en lees ik ook nooit op blogs :o Ik ga net altijd op zoek naar persoonlijke verhalen en verslagen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 13:07

Nou volgens imdb had ie 3,5* en ik vond 'm wel beter, maar een hoogstandje is het niet. Hij is vooral heeeeel erg lang. En wat een gezeur over die 3 zweepslagen en 3x blote kont :=

De humor erin vond ik wel grappig. Maar dat ben ik _O-

miszeva: ik ben jaloers!! Hoe lang ga je en waarheen? Wil zoooo graag terug! Er loopt een kleine uk rond weer, dus planning is wel om volgend jaar weer een bezoekje te brengen. Hou van dat land <3. Hééél veel plezier, geniet ervan!

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 13:10

happypaardje schreef:
Gaaf miszeva, heel veel plezier!

Ik zou persoonlijk meer geïnteresseerd zijn in lezen over rijden in het buitenland dan in paardenbenodigdheden. Over benodigdheden kun je overal al wel info vinden, belevenissen in het buitenland zijn meer persoonlijk en waarschijnlijk net wat origineler. :)

Bedankt voor je reactie! Ik denk dat ik wel wat leuke verhalen heb als ik straks terug kom :)

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 13:12

Yv_ schreef:
Nou volgens imdb had ie 3,5* en ik vond 'm wel beter, maar een hoogstandje is het niet. Hij is vooral heeeeel erg lang. En wat een gezeur over die 3 zweepslagen en 3x blote kont :=

De humor erin vond ik wel grappig. Maar dat ben ik _O-

miszeva: ik ben jaloers!! Hoe lang ga je en waarheen? Wil zoooo graag terug! Er loopt een kleine uk rond weer, dus planning is wel om volgend jaar weer een bezoekje te brengen. Hou van dat land <3. Hééél veel plezier, geniet ervan!

Ik ga een maand van Johannesburg via krugerpark en dan helemaal langs de kust naar Kaapstad. :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 13:15

Dat is een gave reis Miszeva!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 13:15

Doe de groetjes in Durban van me :P

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 13:51

Wauw wat een kans miszeva!

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 14:06

Supergaaf Miszeva. Gewoon naar Afrika toe, ik ben jaloers.

Ik heb weer een nieuwe blog: de frustratie van soep, over soep, banden, school en andere zaken.

En ik heb weer een nieuw (goedgekeurd) artikel op infonu.nl, dit keer een stuk over bietenpulp geschreven. Voeding bij paarden: bietenpulp

Het is wat lang uitgevallen maar alles is van toepassing. En weer veel te veel inspiratie voor andere onderwerpen. Er zijn nog zo veel dingen waar ik wat over wil schrijven, maar waar haal ik de tijd vandaan?

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 17:41

Yv_ schreef:
Doe de groetjes in Durban van me :P

doe ik :P

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 17:50

:wow: Leuke blog over Vancouver. Heel herkenbaar.

Zo even het DIY filmpje bekijken. Ik hou van dat soort dingen. Maakt het leven zoveel gemakkelijker dan een stuk tekst lezen (zoals in The Old Days: boek uit de bieb over knutstelen en dan maar kijken of je het snapt)

Ik dacht ook niet aan social media bij die afkorting.

Ik heb een excuus of de film te kijken. Een vriend van ons speelt er in mee. :wow:

Nouja zijn AUTO.... En hij rijdt erin. Hij gaat de film zien met zijn vrouw omdat ze willen weten of hij ook nog in beeld te zien is. Zij zijn beide acteurs. Vancouver is het Canadese equivalent van Hollywood.

_Dyonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 18:35

Hebben jullie ook soms dat (als je Wordpress gebruikt) dat je soms iets helemaal hebt uitgetypt, vervolgens je het publiceert, maar uiteindelijk het er helemaal niet op staat? (En ook nog eens niet opgeslagen..) Ik weet toch echt zeker dat ik gisteren een blog online heb gezet, én heb opgeslagen.. Maargoed, vandaag weer een blog over de pony's. Nu ging ik niet rijden op Olilly, maar mijn zusje! :) Lees de blog hier

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 18:36

Ik heb het nooit. Heb alleen wel eens dat ik bij inplannen wel een datum in vul maar dan vergeet om op OK te drukken waardoor hij niet ingepland wordt