Ik verwacht een telefoontje van mijn arts onderzoeker. Rond 14.00 uur.

Ik ben nog niet gebeld.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sintara schreef:Ugh ik heb volgende week "kerstuitje". Eerst de volle vrijdag werken en dan aansluitend 2 uur in een partybus zitten, daarna een te sjiek diner en dan feest IN dat suffe restaurant... Tot 4 uur s ochtends![]()
![]()
Leuk bedacht jongens maar ik en mijn beste collegas gaan om 10u / half 11 naar huis. Taxi vriend
juval schreef:xPabloBokt schreef:Dat een blikje gecondenseerde melk omtoveren naar dulce de leche zo lang duurt en dat hij dan ook nog moet afkoelen.. ik wil cheesecake maken
oh, die heb ik ook nog in de kast staan. heb je een recept? nu heb ik ook zin in cheesecake
xPabloBokt schreef:Dat een blikje gecondenseerde melk omtoveren naar dulce de leche zo lang duurt en dat hij dan ook nog moet afkoelen.. ik wil cheesecake maken
Polarize schreef:Toevallig bij de projectweek laatst een lezing hierover gehad van een directeur van een ziekenhuis en het probleem met de zorg is meer dat de werkdruk niet bij te houden valt. Er wordt niet veel aandacht gegeven aan preventieve zorg waardoor alles behandeld moet worden, waaronder voorkombare problemen. Niet alles kan voorkomen worden natuurlijk, maar als een deel van die problemen al op tijd aangepakt kunnen worden zodat het niet bij ziekenhuizen terecht komt gaat er al heel wat druk van de zorg af.
Nu ging het bij die lezing op een gegeven moment zo enorm over gewicht dat ik dacht...niet alles wordt opgelost door af te vallen en overgewicht kan soms juist een symptoom zijn, maargoed
WannabeAnky schreef:xPabloBokt schreef:Dat een blikje gecondenseerde melk omtoveren naar dulce de leche zo lang duurt en dat hij dan ook nog moet afkoelen.. ik wil cheesecake maken
Ken je deze methode al? Doe dat altijd zo en is maar 15min ofzo. https://www.laurasbakery.nl/snel-en-een ... mel-maken/
Tijdens het afkoelen lekker de taart/brownie basis maken en daarna zodra het afgekoeld is erdoorheen.