Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pjer schreef:mensen sorry voor de regen, dat komt omdat ik weer paardrijles heb. Dat hoort erbij he? les in een buitenbak is standaard regen.
Daphne__ schreef:Belachelijke biedingenDekgeld bijna verdubbeld, kosten voor chippen etc allemaal duurder geworden. Ik ben echt de laatste die fokt om er aan te verdienen, vind het gewoon het mooiste wat er is en ben zo trots als een nieuwe eigenaar laat weten gelukkig te zijn met een door mij gefokt dier. Ben ook altijd nog gezakt in de prijs, als ik er een goed gevoel bij heb, dan ga ik dat niet stuk laten lopen op een een paar honderd euro.
Nu vraag ik echt al een hele nette prijs en als een fantastisch huis afhangt van een paar euro, dan zak ik alsnog.. Maar denken mensen nou echt dat als je een mailtje stuurt met alleen een bedrag, op nog niet de helft van de vraagprijs, dat ik dan zeg; Kom maar halen?
Dat mensen het teveel vinden, helemaal prima, maar scroll dan gewoon lekker verder. Mensen die nog geen fatsoenlijk bericht kunnen sturen als ze interesse hebben, dat zijn over het algemeen toch niet de mensen waaraan ik mijn dieren graag verkoop.
Bij een eerder veulen was het al, hij beweegt het minste van alle pony's die ik heb, had hem liever zwart gehad en ben niet zo van veel wit.. Maar dan wel afdingen. Als je het zo'n vreselijk beest vind, koop hem dan gewoon niet
Britta31 schreef:Een beetje geërgerd,de bejaarde buurvrouw heeft een oud klein tv’tje en ze zei dat ze wel een grotere wilde,maar de oude doet het nog.Ik bood haar gratis een grotere tv aan die bij ons op zolder staat.Mijn man komt het dan installeren.Wil ze de tv niet omdat het oude tv’tje het nog doet.
luuntje schreef:Piep in huis.
Overal gezocht en geluisterd.
Blijkt de rookmelder op zolder lege batterijen te hebben.
Geen batterijen in huis in juiste formaat dus zo nieuwe kopen.
Siggislief schreef:Sinds Zondag totaal niet lekker. Misselijk, Hoofdpijn en totaal geen eetlust.
Gisteren alleen in de ochtend wat gegeten en daarna ook niks gegeten, 's avonds nog wel uiteten geweest
wel wat van gegeten maar niet alles echt opgegeten zelfs mijn toetje grootste deel laten staan.
En vannacht was het rennen geblazen denk dat ik wel 4 x in 1 nacht naar beneden heb moeten rennen want m'n darmpjes waren van slag.
Nu ben ik nog steeds misselijk, geen trek, moe en koud. En de wc is nog steeds best friend.
Marcella schreef:Merlen schreef:Verhuurder doet moeilijk:"Wil je een vergoeding,ga dan maar naar de rechtbank".
Dan heeft hij niet het recht om je eerder weg te sturen. Heb jij gewoon het recht om voorlopig te blijven.![]()
Lijkt mij dan.
Zebrastreep schreef:Siggislief schreef:Sinds Zondag totaal niet lekker. Misselijk, Hoofdpijn en totaal geen eetlust.
Gisteren alleen in de ochtend wat gegeten en daarna ook niks gegeten, 's avonds nog wel uiteten geweest
wel wat van gegeten maar niet alles echt opgegeten zelfs mijn toetje grootste deel laten staan.
En vannacht was het rennen geblazen denk dat ik wel 4 x in 1 nacht naar beneden heb moeten rennen want m'n darmpjes waren van slag.
Nu ben ik nog steeds misselijk, geen trek, moe en koud. En de wc is nog steeds best friend.
Gaat heel erg rond, op mijn werk ook al wat zieken alleen zijn de regels een stuk strenger als met corona en moeten mensen op hun kamer blijven.
Mag wel weer snel voorbij zijn het is geen leuke griep.