Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 10:13

Dat we maar geen metselbedrijf kunnen vinden die een stuk buitenmuur opnieuw kan opmetselen.Anders moet mijn man het zelf doen en dat is natuurlijk wel moeilijker.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 10:46

Krijg de pillen er niet meer in bij de hond :roll:

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 11:21

pjer schreef:
mensen sorry voor de regen, dat komt omdat ik weer paardrijles heb. Dat hoort erbij he? les in een buitenbak is standaard regen.

Spierpijn :D

En paardlief had gisteren last van karma: bij het aandraven heeft hij altijd wat boevenstreken met een stuk of 8 kleine huppelbokjes, gisteren wou hij daar aan beginnen, bolt zijn rug, doet zijn nek opkrullen en ging vol op de rem -> tong over het bit en dat vind hij zo verschrikkelijk dat hij geen voet meer verzet. Daarna waren de boevenstreken ook gelijk over hahaha

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 11:46

Dat ik alweer een kapotte droger heb...
Heb deze verdorie nog geen eens een jaar gelukkig wel garantie maar toch

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 11:54

Daphne__ schreef:
Belachelijke biedingen |o Dekgeld bijna verdubbeld, kosten voor chippen etc allemaal duurder geworden. Ik ben echt de laatste die fokt om er aan te verdienen, vind het gewoon het mooiste wat er is en ben zo trots als een nieuwe eigenaar laat weten gelukkig te zijn met een door mij gefokt dier. Ben ook altijd nog gezakt in de prijs, als ik er een goed gevoel bij heb, dan ga ik dat niet stuk laten lopen op een een paar honderd euro.

Nu vraag ik echt al een hele nette prijs en als een fantastisch huis afhangt van een paar euro, dan zak ik alsnog.. Maar denken mensen nou echt dat als je een mailtje stuurt met alleen een bedrag, op nog niet de helft van de vraagprijs, dat ik dan zeg; Kom maar halen? :?

Dat mensen het teveel vinden, helemaal prima, maar scroll dan gewoon lekker verder. Mensen die nog geen fatsoenlijk bericht kunnen sturen als ze interesse hebben, dat zijn over het algemeen toch niet de mensen waaraan ik mijn dieren graag verkoop.

Bij een eerder veulen was het al, hij beweegt het minste van alle pony's die ik heb, had hem liever zwart gehad en ben niet zo van veel wit.. Maar dan wel afdingen. Als je het zo'n vreselijk beest vind, koop hem dan gewoon niet :')

Als het om die NF uit je advertentie gaat, dat is toch een heel leuk dier?
Niet aan ergeren, het passende huisje komt wel, aan die mensen die echt voor een dubbeltje eerste rang willen zitten zou je toch al geen dier verkopen, als de aanschaf al te veel is.
Hoe doen ze het dan als hun dier ooit een DA nodig heeft?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 11:55

Moe en overprikkeld maar ik moet zoveel vandaag. -O-
Echt heel veel voor mijn studie en ook het huishouden + de boodschappen wachten.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 12:14

Cowboy55 schreef:
Dus wat je zegt is dat 'Logistical Enticement Distribution Engineer' niet belangrijker is dan 'Folderrondbrenger'? :oo

:D Dan vind ik de folderrondbrenger toch echt belangrijker, ha ha!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 12:18

Britta31 schreef:
Een beetje geërgerd,de bejaarde buurvrouw heeft een oud klein tv’tje en ze zei dat ze wel een grotere wilde,maar de oude doet het nog.Ik bood haar gratis een grotere tv aan die bij ons op zolder staat.Mijn man komt het dan installeren.Wil ze de tv niet omdat het oude tv’tje het nog doet.

Dat mensje is gewoon tevreden en dat snap ik wel. Ook al ben ik nog lang en breed niet bejaard, ik hoef ook niet zo nodig alles maar nieuwer, groter of wat ook. Ben tevreden met wat ik heb, zeker als het allemaal nog werkt (of makkelijk te maken is).

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 12:37

De kat is gister naar de DA geweest en vindt zichzelf nu ONTZETTEND zielig. Amper mauwen en de hele tijd op schoot willen en als dat niet mag omdat ik aan het werk ben, mij aankijken als een verwaarloosd weeskind.

Vriend, je hebt één prikje gehad. Doe normaal :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 12:38

Foaly schreef:
De kat is gister naar de DA geweest en vindt zichzelf nu ONTZETTEND zielig. Amper mauwen en de hele tijd op schoot willen en als dat niet mag omdat ik aan het werk ben, mij aankijken als een verwaarloosd weeskind.

Vriend, je hebt één prikje gehad. Doe normaal :+

Is het een mannetje? :)) :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 12:46

Froukje_J schreef:
Dat ik alweer een kapotte droger heb...
Heb deze verdorie nog geen eens een jaar gelukkig wel garantie maar toch

Maak je de filters wel schoon? Zijn er 2 doorgaans. Pluizenfilter en onderaan ook nog eentje met een klepje.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 12:47

Betaal mijn eigen risico altijd in delen. Kreeg dit jaar voor het eerst geld terug. Nu paar weken later krijg ik rekening dat ze het terug willen want er is nog een declaratie geweest voor vorig jaar. Nou weet ik dat dit kan gebeuren, maar kunnen ze niet gewoon langer wachten voor ze de finale berekening maken ipv blij maken met een dode mus 8)7

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 13:24

MarlindeRooz schreef:
Is het een mannetje? :)) :')

Hoe raad je het _O-

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 13:41

Verhuurder doet moeilijk:"Wil je een vergoeding,ga dan maar naar de rechtbank".

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 13:55

Sinds Zondag totaal niet lekker. Misselijk, Hoofdpijn en totaal geen eetlust.
Gisteren alleen in de ochtend wat gegeten en daarna ook niks gegeten, 's avonds nog wel uiteten geweest
wel wat van gegeten maar niet alles echt opgegeten zelfs mijn toetje grootste deel laten staan.

En vannacht was het rennen geblazen denk dat ik wel 4 x in 1 nacht naar beneden heb moeten rennen want m'n darmpjes waren van slag.

Nu ben ik nog steeds misselijk, geen trek, moe en koud. En de wc is nog steeds best friend. -O-

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 13:58

Piep in huis.
Overal gezocht en geluisterd.
Blijkt de rookmelder op zolder lege batterijen te hebben.
Geen batterijen in huis in juiste formaat dus zo nieuwe kopen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 14:12

luuntje schreef:
Piep in huis.
Overal gezocht en geluisterd.
Blijkt de rookmelder op zolder lege batterijen te hebben.
Geen batterijen in huis in juiste formaat dus zo nieuwe kopen.

Tip, controleer even of er op je rookmelder staat of er specifieke merken batterijen worden genoemd die er in zouden moeten. Ik heb laatst de fout gemaakt om gewoon goedkope huismerk batterijen te kopen, maar mijn rookmelder vreet dus alleen Duracell (en batterijen in een vergelijkbare prijsklasse) en die bleef dus piepen ondanks nieuwe batterijen er in 8)7 toen kon ik nòg een keer naar de winkel voor wéér andere batterijen. Zonde van de moeite :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 14:54

Merlen schreef:

Dan heeft hij niet het recht om je eerder weg te sturen. Heb jij gewoon het recht om voorlopig te blijven. :+

Lijkt mij dan. :o

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 14:59

Siggislief schreef:
Gisteren alleen in de ochtend wat gegeten en daarna ook niks gegeten, 's avonds nog wel uiteten geweest
wel wat van gegeten maar niet alles echt opgegeten zelfs mijn toetje grootste deel laten staan.

En vannacht was het rennen geblazen denk dat ik wel 4 x in 1 nacht naar beneden heb moeten rennen want m'n darmpjes waren van slag.

Nu ben ik nog steeds misselijk, geen trek, moe en koud. En de wc is nog steeds best friend. -O-

Gaat heel erg rond, op mijn werk ook al wat zieken alleen zijn de regels een stuk strenger als met corona en moeten mensen op hun kamer blijven.

Mag wel weer snel voorbij zijn het is geen leuke griep.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-24 14:59

Marcella schreef:
Merlen schreef:

Dan heeft hij niet het recht om je eerder weg te sturen. Heb jij gewoon het recht om voorlopig te blijven. :+

Lijkt mij dan. :o

Werkt anders in België, in NL is de verhuurder verplicht om in andere woonruimte te voorzien en een verhuisvergoeding uit te keren of de verhuizing te faciliteren.

In België weet ik niet hoe het zit maar volgens mij ben je daar als huurder een stuk minder beschermd.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 16:17

Zebrastreep schreef:
Siggislief schreef:

Gaat heel erg rond, op mijn werk ook al wat zieken alleen zijn de regels een stuk strenger als met corona en moeten mensen op hun kamer blijven.

Mag wel weer snel voorbij zijn het is geen leuke griep.

Het gekke is, ik weet niet eens waar ik het opgelopen heb.

Begin nu wel lichtjes trek te krijgen, gelukkig.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 16:39

Het weer en de pijn in mijn lijf daardoor. -O-

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 16:40

Ik mis een binnenbak ;(

Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 16:43

Ik kan nog niet wennen aan die nieuwe look van whatsapp, ik denk telkens dat ik gebeld wordt of dat er een melding binnen is gekomen nu die bovenste balk wit is geworden ipv groen

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 16:49

Telpeva schreef:
Ik kan nog niet wennen aan die nieuwe look van whatsapp, ik denk telkens dat ik gebeld wordt of dat er een melding binnen is gekomen nu die bovenste balk wit is geworden ipv groen

Ik heb beide niet :+