Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fearn schreef:Ik wil hier ook weer een beetje mee kletsen, laatste tijd weer meer aan het daten. Ik wil later even reageren op een paar andere posts hierboven.
Maar even kort jullie mening nodig. Ik had dit weekend 2 dates gepland staan (eerste dates). Maar afgelopen week is mijn kat overleden. Vinden jullie dat een geldige reden om af te zeggen?
Ik ben gewoon nog steeds erg verdrietig en hoewel het me wel lukt om gewoon "taken" af te maken en de deur uit te gaan, kan ik me er echt niet toe zetten om nu een nieuw iemand te leren kennen. Met een vriendin afspreken voelt ook nog wel prima maar op date gaan op een of andere manier niet. Nouja, ik heb het dus afgezegd en ik hoop dat het niet overkomt als excuus of zo. Ik heb gewoon wat meer tijd nodig om het verdriet te verwerken..
pien_2010 schreef:Wat off-topic. Vanwaar de move naar Spanje? Mijn plan was altijd Spanje/Portugal, terwijl ik nu juist meer neig naar Frankrijk.Precies Hilde, dat samen oud worden, dat is voor mij het enige verdrietige nadeel . Bv we willen emigreren naar Spanje, het huis staat in de verkoop, en de hoop is zo groot dat we het samen nog mogen doen die stap. Maar met 82 jaar kan het natuurlijk zo anders gaan met de gezondheid. Daar ben ik me goed van bewust.
Ailill schreef:pien_2010 schreef:Wat off-topic. Vanwaar de move naar Spanje? Mijn plan was altijd Spanje/Portugal, terwijl ik nu juist meer neig naar Frankrijk.Precies Hilde, dat samen oud worden, dat is voor mij het enige verdrietige nadeel . Bv we willen emigreren naar Spanje, het huis staat in de verkoop, en de hoop is zo groot dat we het samen nog mogen doen die stap. Maar met 82 jaar kan het natuurlijk zo anders gaan met de gezondheid. Daar ben ik me goed van bewust.
Marocje schreef:Sterkte. Je voelt wat je voelt toch? Als iemand daar geen begrip voor kan hebben, is het geen match.