Als ik beweeg doet het pijn, als ik zit, als ik loop, als ik lig... Alles.
Echt vreselijk veel pijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appeltje_1 schreef:Al 2 dagen af en toe hevige buikpijn, maar nou is het niet grappig meer. Constante buikpijn en dan echt hele pijnlijke.
Echt vreselijk veel pijn
Appeltje_1 schreef:Al 2 dagen af en toe hevige buikpijn, maar nou is het niet grappig meer. Constante buikpijn en dan echt hele pijnlijke.
Echt vreselijk veel pijn
black_kelpie schreef:We eten vanavond met 4 volwassenen en 2 kinderen bij mijn moeder. Pannenkoeken. Uit een pakjeen ze staat ze nu al te bakken zodat ze ze straks alleen op hoeft te warmen. Ik hoef al niet meer
PoelieWoelie schreef:black_kelpie schreef:We eten vanavond met 4 volwassenen en 2 kinderen bij mijn moeder. Pannenkoeken. Uit een pakjeen ze staat ze nu al te bakken zodat ze ze straks alleen op hoeft te warmen. Ik hoef al niet meer
Ik vind het alleen maar lief dat ze nu al lekker aan het bakken is zodat niemand lang hoeft te wachten straksEn wie lust er nou geen pannenkoeken
PoelieWoelie schreef:black_kelpie schreef:We eten vanavond met 4 volwassenen en 2 kinderen bij mijn moeder. Pannenkoeken. Uit een pakjeen ze staat ze nu al te bakken zodat ze ze straks alleen op hoeft te warmen. Ik hoef al niet meer
Ik vind het alleen maar lief dat ze nu al lekker aan het bakken is zodat niemand lang hoeft te wachten straksEn wie lust er nou geen pannenkoeken
Echt vreselijk veel pijn
Appeltje_1 schreef:Appeltje_1 schreef:Al 2 dagen af en toe hevige buikpijn, maar nou is het niet grappig meer. Constante buikpijn en dan echt hele pijnlijke.
Echt vreselijk veel pijn
Ik wil echt heel erg graag dat de pijn stopt, het is echt vreselijk
Telpeva schreef:Ik vind het alleen maar lief dat ze nu al lekker aan het bakken is zodat niemand lang hoeft te wachten straksEn wie lust er nou geen pannenkoeken
Conny houdt niet van koude pannenkoekeneen van de meest vaaaage afleveringen van rijdende rechter
[ Video ]
DuoPenotti schreef:Dat jeugdstrafrecht bestaat bij ernstige delicten, zoals nu in de krant staat bij de vermoorde Tim.
Als ze zulke grote daden kunnen uitvoeren mogen er ook wel grote straffen zijn....
https://www.ad.nl/binnenland/om-broers- ... ~a54d3643/
DuoPenotti schreef:Dat jeugdstrafrecht bestaat bij ernstige delicten, zoals nu in de krant staat bij de vermoorde Tim.
Als ze zulke grote daden kunnen uitvoeren mogen er ook wel grote straffen zijn....
https://www.ad.nl/binnenland/om-broers- ... ~a54d3643/
PoelieWoelie schreef:Ik vind het alleen maar lief dat ze nu al lekker aan het bakken is zodat niemand lang hoeft te wachten straksEn wie lust er nou geen pannenkoeken