Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Appeltje_1

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 17:12

Al 2 dagen af en toe hevige buikpijn, maar nou is het niet grappig meer. Constante buikpijn en dan echt hele pijnlijke.
Als ik beweeg doet het pijn, als ik zit, als ik loop, als ik lig... Alles.
Echt vreselijk veel pijn ;(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 17:18

Appeltje_1 schreef:
Al 2 dagen af en toe hevige buikpijn, maar nou is het niet grappig meer. Constante buikpijn en dan echt hele pijnlijke.

Heb je niet iets met je blindedarm? Zou anders misschien even de huisarts bellen , beetje pijn is niet zo erg maar als het echt zo pijnlijk is zou ik zeker even bellen.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 17:21

Luxe probleem, maar ik heb een baan aangeboden gekregen waarvan ik niet zeker weet of ik hem wil :')
Deze week ben ik op gesprek geweest en de projecten lijken me super interessant, maar de apparatuur en de mensen vielen een beetje tegen. Ik heb er zelf op gesolliciteerd, maar dit is eigenlijk een verrassend positieve uitkomst _O- ik had niet verwacht dat ze er wat in zouden zien, maar blijkbaar heb ik dan toch te bieden wat ze zoeken. Wat me ook wel beangstigt omdat ik niet zeker weet of ik echt kan bieden wat ze zoeken (imposter syndrome?).
Ik heb nu een extra gesprek aangevraagd om het eerlijk te hebben over wat zij verwachten, of ik dat kan bieden, ook met het oog op de toekomst, en of ik al toe ben aan zo'n lange termijn commitment :+

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 17:22

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 17:23

Appeltje_1 schreef:

Pas je goed op jezelf :knuffel: anders morgenochtend even de huisarts bellen als je dan nog geen verbetering merkt? Is zonde als er een weekend overheen gaat wanneer je zoveel pijn hebt.

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 17:24

black_kelpie schreef:
We eten vanavond met 4 volwassenen en 2 kinderen bij mijn moeder. Pannenkoeken. Uit een pakje -O- en ze staat ze nu al te bakken zodat ze ze straks alleen op hoeft te warmen. Ik hoef al niet meer :o

Ik vind het alleen maar lief dat ze nu al lekker aan het bakken is zodat niemand lang hoeft te wachten straks :j En wie lust er nou geen pannenkoeken *D

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 17:28

Ik kijk de buikpijn nog even aan, misschien toch bellen. Maar het neemt nu gelukkig al af.

Het stomme is, is dat ik zondag wedstrijd heb...

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 17:29

PoelieWoelie schreef:
black_kelpie schreef:
We eten vanavond met 4 volwassenen en 2 kinderen bij mijn moeder. Pannenkoeken. Uit een pakje -O- en ze staat ze nu al te bakken zodat ze ze straks alleen op hoeft te warmen. Ik hoef al niet meer :o

Ik vind het alleen maar lief dat ze nu al lekker aan het bakken is zodat niemand lang hoeft te wachten straks :j En wie lust er nou geen pannenkoeken *D

*steekt vinger op*

Ik bak met liefde voor iedereen pannenkoeken maar ik eet ze zelf niet op :n

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 17:41

PoelieWoelie schreef:
black_kelpie schreef:

Conny houdt niet van koude pannenkoeken :') een van de meest vaaaage afleveringen van rijdende rechter

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 17:42

Appeltje_1 schreef:

Ik wil echt heel erg graag dat de pijn stopt, het is echt vreselijk |(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 17:49

Appeltje_1 schreef:
Appeltje_1 schreef:

Ik wil echt heel erg graag dat de pijn stopt, het is echt vreselijk |(

Als het nu echt erg is kan je ook de huisartsenpost bellen en even overleggen met degene aan de telefoon of het verstandig is om vandaag daar langs te gaan of dat het tot morgen kan wachten.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 17:50

Het is vgm geen blinde darm ontsteking. Mijn hele buik doet pijn en het gaat door tot mijn onderrug.
Weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik ermee aan moet.

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 18:00

Rugpijn… en fysiobehandelingen die nog niet echt helpen..

Hopelijk snel klaar mee want moet echt gaan afvallen en sporten maar dat doet nu echt teveel zeer

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 18:01

Appeltje_1 schreef:
Het is vgm geen blinde darm ontsteking. Mijn hele buik doet pijn en het gaat door tot mijn onderrug.
Weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik ermee aan moet.

Dus, bellen. Advies kan altijd.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 18:03

Ik hoor om mij heen veel mensen met buikgriep appeltje, misschien is het zoiets?
Beterschap.

Edit, inderdaad als het zo erg wordt moet je bellen.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 18:08

Telpeva schreef:

Conny houdt niet van koude pannenkoeken :') een van de meest vaaaage afleveringen van rijdende rechter
[ Video ]

_O- _O-
Heb haar wel vaak in memes gezien maar kende de oorsprong niet :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 18:13

Wacht, waar gaat dit over? Klaagt die jonge vrouw nu de oudere vrouw aan omdat ze moet betalen voor maaltijden?

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 18:23

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 18:46

De oorsprong van die koude pannenkoeken meme is een rechtzaak/burenruzie bij de rijdende rechter met Frank Visser, later komen ze zelfs nog een keer terug in het programma want dan hebben ze opnieuw ruzie. Als je zoekt op Conny en Tilly, of koude pannenkoeken dan krijg je vast hits!

Super offtopic maar daar moet ik altijd meteen aan denken zodra iemand 'koude pannenkoeken' zegt :') bizarre afleveringen zijn het

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 19:00

Ik geef toe dat ik ook moet lachen en me vooral verwonderen als ik Frank visser doet uitspraak zit te kijken.
Maar regelmatig denk ik ook...deze mensen moeten ze beschermen tegen zichzelf, daar werkt het daarboven in ploegen. En het heeft allemaal de vrije ploeg...

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 19:18

DuoPenotti schreef:
Dat jeugdstrafrecht bestaat bij ernstige delicten, zoals nu in de krant staat bij de vermoorde Tim.
Als ze zulke grote daden kunnen uitvoeren mogen er ook wel grote straffen zijn....

https://www.ad.nl/binnenland/om-broers- ... ~a54d3643/

Helemaal mee eens!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 19:54

Om mijn "ik mis honden/dieren-jeuk" te verzachten heb ik mij nog maar aangemeld op allemaal dierenoppas sites. Hopelijk heb ik hier snel een vast oppashondje. ;(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 20:48

Ik heb vammiddag mini-kaneelbroodjes gemaakt en ze zijn zo lekker dat ik ze allemaal op wil eten. Maar dat mag niet.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-22 20:52

_San87_ schreef:
Ik heb vammiddag mini-kaneelbroodjes gemaakt en ze zijn zo lekker dat ik ze allemaal op wil eten. Maar dat mag niet.

Ik offer me graag op als je ze wil komen brengen :j

Also, jr onderschrift past er wel bij :P

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 21:03

PoelieWoelie schreef:

Heel lief, dat zeker, maar opgewarmde pannenkoeken uit een pakje vind ik nou niet direct fantastisch en ik zou het zeker mijn gasten niet voorzetten. Ik snap sowieso het hele pannenkoekenmix idee niet, die dingen hebben al amper ingrediënten.

Het was wel hartstikke gezellig :j