Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:MarlindeRooz schreef:Een klein voorbeeld uit de tekst, hoe kan je grammatica herleiden uit iets wat je niet helemaal kan lezen.
Got ginathi unsig in geuuie
unsig, irliothe antsceine sin
ouir vns, in genathi vnsig.
(Ja dit is Nederlands)
Nieuwsgierig, wat staat er ongeveer? Ik kan er niks van maken
Marizi schreef:fotolijstje schreef:Keelpijn en moeite met slikken zonder eten of drinken, voelt net alsof er een brok in zit of dat hel heel dik is. Vervelend dat het is
Flink ziek dus, wat rot! Hoe is het afgelopen met je GGD test? Nog gelukt?
Captain schreef:Wij hebben ineens weer muggen?
Robijntjah schreef:Halve team thuis want corona besmetting en samen gewerkt. Blij dat ik gisteren thuis heb gewerkt.
MarlindeRooz schreef:70 pagina's moeten lezen over middeleeuwse grammatica.![]()
Hoeveel bakken koffie ga ik nodig hebben?
Zebrastreep schreef:Schiet mij maar lek. Paar week terug in opdracht iets voor iemand gedaan komt diegene er nu mee dat ik in gevolg moet overleggen als ik dat uitvoer.
Uhhh je hebt het mij zelf gevraagdkan ik niks aan doen dat het geheugen van diegene zo slecht is jemig.
MarliesV schreef:MarlindeRooz schreef:70 pagina's moeten lezen over middeleeuwse grammatica.![]()
Hoeveel bakken koffie ga ik nodig hebben?
Koekje er bij?![]()
Hoofdpijn vanuit mijn nek, dag 3 op rij, vannacht geknak in mijn nek gehoord maar helaas niet opgelost, had het zo gehoopt.
Lau07 schreef:Oh jeetje Marlinde, veel plezier met de Wachtendonckse psalmen![]()
Ik erger me aan mezelf. Mijn to do lijst is zo lang dat ik even niet meer weet waar ik moet beginnen.
taartjee schreef:Migraine, al in geen tijden zo'n hoofdpijn gehad als nu. Normaal duurt een aanval zo'n 8 uur, nu al richting de 10 en maar extra pijnstilling gepakt omdat het niet te doen is anders... Het liefste zou ik weer lekker gaan slapen, maar grote kans dat ik dan weer een aanval uitlok en dat ik vanavond dan weer niet kan slapen.
Dus maar lekker rustig in bed liggen en hopen dat ik een film kan kijken zonder dat het teveel pijn doet...
MarlindeRooz schreef:Ik dacht dat achter je kijken als je de trein verlaat iets normaals was. Maar blijkbaar geldt dat niet als je belangrijke privé overheidsdocumenen bij je hebt.
[ [url=m/eh6fo4.png]Afbeelding[/url] ]
Niobe schreef:Het lijkt wel een opdracht in de AIVD kerstpuzzel
Amado7 schreef:Dat ik 3 shoots moet bewerken en lightroom en photoshop op mijn laptop super traag zijn, ik hem net op de supersnelle laptop van mijn vader heb gedownload en daar photoshop constant vastloopt. Hoezo grote programma's? Moet toch gewoon op een normale laptop kunnen die niet helemaal vol staat?