Jester_ schreef:Hebben jullie wel eens bhs verkocht via vinted? Krijgen jullie dan ook nog al uh, aparte vragen?
Toevallig vorige week een verkocht maar niks raars. Heb er nog een te koop maar niks raars bij mij
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jester_ schreef:Nou ik heb er al 2 die vragen om broekjes erbij. En dan hoeven ze de bh niet, en graag gedragen strings. De 1 geeft aan dat hij een man is en graag vrouwenkleding draagt
En ik heb een doorschijnenden bh, echt alleen kant zegmaar. Die vraagt om aan fotos zodat hij de maat goed kan inschattendus ik zeg nee, daarvoor issie veel te doorschijnend. Oh nouja 1 met de andere bhs mag ook
Jester_ schreef:Nou ik heb er al 2 die vragen om broekjes erbij. En dan hoeven ze de bh niet, en graag gedragen strings. De 1 geeft aan dat hij een man is en graag vrouwenkleding draagt
En ik heb een doorschijnenden bh, echt alleen kant zegmaar. Die vraagt om aan fotos zodat hij de maat goed kan inschattendus ik zeg nee, daarvoor issie veel te doorschijnend. Oh nouja 1 met de andere bhs mag ook
Pantykous schreef:Als het op een naadje zit ben je een tientje kwijt denk ik. Bij Vinted verstuur ik meestal de volgende dag maar als het langer duurt stuur ik lang niet altijd een bericht.
Had Smash bros voor de Switch gekocht, kreeg ik 4 sterren van de verkoper omdat ik mn pakket 36 uur na aankomst had opgehaald ipv gelijk dezelfde dag.
Jester_ schreef:Hebben jullie wel eens bhs verkocht via vinted? Krijgen jullie dan ook nog al uh, aparte vragen?
Kaitlyn schreef:Ik vind tweedehands lingerie echt zo smerig.Of het nou een BH of een string is, als het mij niet goed zit en ik heb het maar een paar keer aan gehad gaat het toch echt de kliko in..
Angelaa2 schreef:Tallie1979 schreef:DPD heb ik uitgezet. Ik heb soortgelijke ervaring gehad.
Hoe is het afgelopen? Ik ga hem ook uitzetten, wat een gezeur dit. Precies bij een pakketje van 30 euro..
cursebreaker schreef:Wat een drama weer idd met vooral DPD. Ik ben echt heel blij dat ik het uit heb gezet.
Zojuist al mijn advertenties verwijderd en opnieuw geplaatst. Het lag enorm stil, en betalen voor boosten vind ik wat onnodig - al was dit wel even werk haha. Eens kijken of dat nog een nieuwe verkoop impuls brengt nu xD
Kreeg wel alweer een onnozele bieding binnen van 18e (vraagprijs van mij is 29,99 met ruimte om te zakken wel maar het is nog nieuw en het geld echt waard). Dan denk ik echt… dat mensen zo ver onder de vraagprijs durven te zitten he pff. Maar ja, proberen kan altijd natuurlijk.
Tallie1979 schreef:Ik was in mijn geval de verkopende partij. Heb ook een onderzoek in laten stellen. Kreeg het geld en later werd het pakket bij mij terug geleverd.
DPD update gewoon helemaal niet op Vinted. Dus mensen weten niet dat het er is.