Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 10:46

Jester_ schreef:
Hebben jullie wel eens bhs verkocht via vinted? Krijgen jullie dan ook nog al uh, aparte vragen? :')

Toevallig vorige week een verkocht maar niks raars. Heb er nog een te koop maar niks raars bij mij

_Lorette_

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 10:52

Ik kreeg aparte vragen bij een gewoon jurkje. Die man wilde ook gedragen lingerie van mij kopen. Hij reageerde verder wel heel normaal. Vroeg het neutraal en deed niet moeilijk toen ik zei dat ik dat niet deed.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 12:50

Jester_ schreef:
Nou ik heb er al 2 die vragen om broekjes erbij. En dan hoeven ze de bh niet, en graag gedragen strings. De 1 geeft aan dat hij een man is en graag vrouwenkleding draagt :+

En ik heb een doorschijnenden bh, echt alleen kant zegmaar. Die vraagt om aan fotos zodat hij de maat goed kan inschatten :+ dus ik zeg nee, daarvoor issie veel te doorschijnend. Oh nouja 1 met de andere bhs mag ook

Ik zal nooit het verhaal vergeten van iemand die rijlaarzen verkocht en toen de vraag kreeg om een filmpje te maken waarbij ze de laarzen aanhad en door stro en mest stampte! En het ging mijnheer puur om de video, de laarzen mocht ze houden.

Daarnaast heb ik al eens jurkjes gezien op vinted die duidelijk op de foto gedragen werden door een man.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 15:04

Ik wil best gedragen lingerie verkopen hoor, maar dan voor meer geld hahah.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 15:11

Jester_ schreef:
Nou ik heb er al 2 die vragen om broekjes erbij. En dan hoeven ze de bh niet, en graag gedragen strings. De 1 geeft aan dat hij een man is en graag vrouwenkleding draagt :+

En ik heb een doorschijnenden bh, echt alleen kant zegmaar. Die vraagt om aan fotos zodat hij de maat goed kan inschatten :+ dus ik zeg nee, daarvoor issie veel te doorschijnend. Oh nouja 1 met de andere bhs mag ook

Nu ben ik vooral benieuwd hoeveel ze willen geven voor een gedragen string.....haha
of het echt zo'n gouden handel is als je soms rond hoort gaan :D

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 15:14

Zo daar kun je wel mee cashen hoor, ik zou het doen _O-

Ik heb 20 april iets verstuurd. Koopster zei dat ze niet wist waar het pakket was gebleven, maar ze had wel op oké gedrukt. Beetje vreemd dus. Maar nu krijg ik net vanmorgen dat pakket in mijn bus. 1,5 maand later := Dus nu maar even kijken hoe we dit gaan oplossen. poedersuiker DPD.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 17:50

Pantykous schreef:
Als het op een naadje zit ben je een tientje kwijt denk ik. Bij Vinted verstuur ik meestal de volgende dag maar als het langer duurt stuur ik lang niet altijd een bericht.

Had Smash bros voor de Switch gekocht, kreeg ik 4 sterren van de verkoper omdat ik mn pakket 36 uur na aankomst had opgehaald ipv gelijk dezelfde dag. :')

Wtf :+

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-24 18:38

Lau nog bedankt voor de linkjes, maar gene die ik op het oog had reageerd gewoon niet :n

Wel zojuist schoenen opgehaald die ik graag wilde deze zijn nog helemaal niet en waren echt spot goedkoop :')

Afbeelding

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-24 17:22

Pffff een verkoper is een beetje hinderlijk. Paar weken terug 3 artikelen kunnen kopen na 4/5 dagen geen reactie op mijn berichten of biedingen. Uiteindelijk reageerde die en ging hij akkoord met mijn bod. Meteen gekocht. Niet verzonden :+ dus voor de tweede keer weer dagen er achteraan of hij het nog steeds wilt verkopen en wel verzenden en na paar dagen reageerde hij eindelijk weer en biedt zijn excuses aan en dat die het weer voor mij op Vinted gaat zetten. Gebeurde ook weer niet :+ het is dat ik die artikelen echt graag wil… al met al, uiteindelijk te koop gezet 2 dagen later en ik meteen gekocht, hij zei dat hij het donderdag zou verzenden, zag ik dat vrijdag pas de verzendlabel uitgegeven was en zegt hij dat hij het gek vind dat het pakket nog niet aangepast is naar verzonden en dat hij het vandaag even gaat navragen bij het punt :+ ik heb nog nooit zo een moeizame koop gehad pffff….

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 10:03

Jester_ schreef:
Hebben jullie wel eens bhs verkocht via vinted? Krijgen jullie dan ook nog al uh, aparte vragen? :')

Toevallig laatst een bundel van twee Prima Donna Bh's en een bundel van 7 sapph bh's verkocht. Verkocht onder status goed...nou ik was eigenlijk bijna in shock hoe snel die weg waren...geen gekke vragen trouwens :')

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 14:56

Ik vind tweedehands lingerie echt zo smerig. :') Of het nou een BH of een string is, als het mij niet goed zit en ik heb het maar een paar keer aan gehad gaat het toch echt de kliko in..

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 16:19

Kan het kloppen dat Vinted momenteel een storing heeft in het bijwerken van
statussen?

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 19:58

Nou, opeens staat er een ´kastkampioenaward´ in mijn profiel. Iemand enig idee wat voor aandoening dit is en of het helpt qua verkopen?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 21:21

Als je op de i drukt kun je het zien, bij 5 advertenties in 1 maand krijg je de award.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 02:14

Kaitlyn schreef:
Ik vind tweedehands lingerie echt zo smerig. :') Of het nou een BH of een string is, als het mij niet goed zit en ik heb het maar een paar keer aan gehad gaat het toch echt de kliko in..

Ik zou het zelf ook nooit kopen maar het verkoopt als een tiet :p al verkoop ik geen broekjes alleen bhs

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 07:37

Pff hier een pakketje kwijt in Frankrijk dankzij DPD. Zou bezorgd zijn en ik kreeg 3! Dagen voor de laatste ophaal datum bericht dat hij weer was terug gestuurd. Koopster heeft een probleem gemeld maar vinted reageerd nog niet.. Hoop dat t pakketje nog boven water komt

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 09:53

DPD heb ik uitgezet. Ik heb soortgelijke ervaring gehad. :(

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 10:01

Tallie1979 schreef:

Hoe is het afgelopen? Ik ga hem ook uitzetten, wat een gezeur dit. Precies bij een pakketje van 30 euro..

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 10:03

Ik heb zaterdag een pakje bij DHL ingeleverd en nu, 3 dagen later nog steeds geen statusupdate.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 10:21

Wat een drama weer idd met vooral DPD. Ik ben echt heel blij dat ik het uit heb gezet.

Zojuist al mijn advertenties verwijderd en opnieuw geplaatst. Het lag enorm stil, en betalen voor boosten vind ik wat onnodig - al was dit wel even werk haha. Eens kijken of dat nog een nieuwe verkoop impuls brengt nu xD

Kreeg wel alweer een onnozele bieding binnen van 18e (vraagprijs van mij is 29,99 met ruimte om te zakken wel maar het is nog nieuw en het geld echt waard). Dan denk ik echt… dat mensen zo ver onder de vraagprijs durven te zitten he pff. Maar ja, proberen kan altijd natuurlijk.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 12:05

Angelaa2 schreef:
Tallie1979 schreef:

Hoe is het afgelopen? Ik ga hem ook uitzetten, wat een gezeur dit. Precies bij een pakketje van 30 euro..

Ik was in mijn geval de verkopende partij. Heb ook een onderzoek in laten stellen. Kreeg het geld en later werd het pakket bij mij terug geleverd.

DPD update gewoon helemaal niet op Vinted. Dus mensen weten niet dat het er is.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 12:33

cursebreaker schreef:
Wat een drama weer idd met vooral DPD. Ik ben echt heel blij dat ik het uit heb gezet.

Zojuist al mijn advertenties verwijderd en opnieuw geplaatst. Het lag enorm stil, en betalen voor boosten vind ik wat onnodig - al was dit wel even werk haha. Eens kijken of dat nog een nieuwe verkoop impuls brengt nu xD

Kreeg wel alweer een onnozele bieding binnen van 18e (vraagprijs van mij is 29,99 met ruimte om te zakken wel maar het is nog nieuw en het geld echt waard). Dan denk ik echt… dat mensen zo ver onder de vraagprijs durven te zitten he pff. Maar ja, proberen kan altijd natuurlijk.

Dat heeft vooral zin met nieuwe foto’s, want anders wordt je gewoon weer op dezelfde plek neergezet. Vinted is niet gek natuurlijk.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 12:36

edit:

Nou ja, wanneer je meer volgers hebt loont het zich wel degelijk, want zij krijgen wel nieuwe meldingen hiervan :) (en die kunnen dan toch ineens weer uit impuls iets zien wat ze willen hebben en ineens dan wel kopen) Bij ons (m’n man doet dit met zijn vinted ook regelmatig) heeft het zich Elke keer geloond, ik heb elke keer wanneer ik dit doe een nieuw verkoop impuls gehad dus ik blijf het gewoon regelmatig doen. Heb ook nog nieuwe advertenties erbij gezet. De oude waren advertenties welke er 2-3 maanden op stonden.

Maar ik had net van een niet volger dus al meteen iets verkocht binnen 10 minuten na het hernieuwen voor 23e, wat eerder 1,5 maand erop heeft gestaan zonder verkoop dus het komt denk ik toch ergens onder de neus bij nieuwe personen/niet volgers. En de likes welke er sinds het vernieuwen bij zijn gekomen zijn tot dusverre veelal van niet volgers ook overigens. geloof best dat ze een systeem hebben om dit tegen te gaan, maar feilloos werkt het dan denk ik niet. Ik doe dit normaliter bij marktplaats ook wel eens en ben het zodoende ook bij vinted gaan proberen en het brengt me toch telkens weer nieuwe verkopen terwijl het nu al weken stil lag. Ik ga iig geen 63 advertenties boosten en daarvoor betalen :’) En dan is dit niet geschoten altijd mis :j

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 23:09

Tallie1979 schreef:
Ik was in mijn geval de verkopende partij. Heb ook een onderzoek in laten stellen. Kreeg het geld en later werd het pakket bij mij terug geleverd.

DPD update gewoon helemaal niet op Vinted. Dus mensen weten niet dat het er is.

Ik ben ook de verkopende partij. De koper heeft vinted benaderd maar geen reactie nog en het is dag 3 of 4 inmiddels..
Pakketje is op opgehaald gezet maar niet door haar, ze is bij het pakketpunt geweest en het lag er niet. Ga morgen wel kijken of ik dpd kan bereiken. Wat een gedoe :(

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 18:50

Hier voor het eerst gezeur met Mondial.

Iemand wellicht ervaring?
Pakket vandaag weggebracht (ik ben de verkopende partij) en het werd direct als afgeleverd genoteerd.
Uiteraard heeft de koper op ik heb een probleem gedrukt. Maar nu is het gepauzeerd.

En ervaring leert mij dat bij pauzeren ik en geld en pakket kwijt ben omdat ze er vanuit gaan dat het retour gaat naar mij ..

Maar het is dus nog niet eens onderweg ..