Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:De supermarkt is ook horror. Sta je te wachten om bij een karretje te kunnen. Stampt iedereen links en rechtsom langs om een kar te pakken. Ik sta daar toch niet van j.a.n. l.u.l. te wachten tot er ruimte is? Waarom doe ik nog moeite
ingedebruijn schreef:Cer schreef:Ik zie 8669 staan op nu.nl ?
Ah ja maar wel een lager aantal dan de werkelijkheid. Die komen er dan morgen bovenop dus dat zal wel even schrikken worden.
purny schreef:Ik hoop dat bij de volgende persconferentie er op gehamerd gaan worden dat de ziekenhuizen vol zijn en dat de reguliere zorg achter raakt. Volgens mij heb ik dit nog niet voorbij horen komen
bigone schreef:Ik zie hier jonge mensen die de prik halen? Ziek en dus nodig ?
Benzz schreef:ingedebruijn schreef:Hier vandaag niemand zonder masker gezien in de supermarkt. Zat echt een stijgende lijn in de laatste tijd.
Ik wel en de rijen stonden dik voor de supermarkt om boodschappen te doen. Ben maar omgedraaid en later op de middag gegaan.
Ineke2 schreef:purny schreef:Ik hoop dat bij de volgende persconferentie er op gehamerd gaan worden dat de ziekenhuizen vol zijn en dat de reguliere zorg achter raakt. Volgens mij heb ik dit nog niet voorbij horen komen
Eh jawel hoor, ik hoor het dagelijks. Zoveel dat mensen het daardoor niet meer bewust horen volgens mij.
mvdende schreef:bigone schreef:Ik zie hier jonge mensen die de prik halen? Ziek en dus nodig ?
In 2018 door mijn vorige huisarts uitgenodigd omdat ik die november een hartoperatie moest ondergaan.
Vorig jaar bij mn nieuwe huisarts erom gevraagd met het idee: "baad het niet, schaad het niet"
Dit jaar viel er ongevraagd een uitnodiging op de mat. En aangezien een griepprik kan voorkomen dat je griep verschijnselen = corona verschijnselen = quarantaine en testen enz krijgt, ga ik hem zéker halen komende week.
Lolaliza schreef:Bij ons in Belgie op veel plaatsen ook al geen griepprikken meer op voorraad
Voordien enkel op voorschrift dokter maar sinds enkele weken mocht je meteen naar de apotheek om ze op te halen ..denk dat er een rush op is geweest