Voor mijn vriend ben ik op tijd dit jaar, alleen mijn zusje..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esaqar schreef:Ik erger me aan de keuze die ik moet maken...
Mijn paard verkopen?
Ik heb zooo weinig tijd. Maandagavond, dinsdagavond en donderdag zijn de enige dagen dat ik kan... Wil ik er verder nog een sociaal leven heb op zaterdagavond...
Ik vind het zo oneerlijk voor haar. Ze verdiend meer aandacht.
Rawr schreef:Klanten die een kwartier te laat aan komen kakken voor hun oogmeting, geen excuses daarvoor aanbieden en vervolgens totaal verbouwereerd zijn dat je ze niet meer kunt helpen omdat je agenda vol staat en dat ze een nieuwe afspraak mogen maken. En dan ook nog het gore lef hebben om een 1-ster review op google te plaatsen.
xPabloBokt schreef:Gisteravond vlak voor het slapengaan keihard door mijn enkel geklapt.
Nu zit ik kreupel thuis precies op de dag dat mijn partner weer een keer fysiek naar kantoor moet om een project op te starten. Ben dus de hele dag op mezelf aangewezen. Door de verhuizing is er geen trapleuning naar beneden dus ik kan niet eens zelf eten halen
_San87_ schreef:xPabloBokt schreef:Gisteravond vlak voor het slapengaan keihard door mijn enkel geklapt.
Nu zit ik kreupel thuis precies op de dag dat mijn partner weer een keer fysiek naar kantoor moet om een project op te starten. Ben dus de hele dag op mezelf aangewezen. Door de verhuizing is er geen trapleuning naar beneden dus ik kan niet eens zelf eten halen
Op je kont de trap op en af?